Kesän ulkomaanmatkat
Onko maailma jo normaalisti auki koronan jälkeen? Mihin aiotte lähteä kesällä matkalle?
Lähtisikö Amerikkaan vai pysyttelisikö Euroopassa?
Kommentit (16)
Toukokuussa Etelä-Eurooppaan mutta varsinaiset kesälomamatkat on vielä suunnittelematta. Lomatkin varmistuvat vasta huhtikuussa.
Pakko päästä lähtemään johonkin, ehkä Kreikka tai Italia tänä kesänä.
Vasta syksyllä Alicanteen. Kivempi lähteä ulkomaille, kun kotimaassa on jo viileämpi.
Syksyiset lomareissut olleet perinne jo vuosien ajan.
Kyllä joka paikkaan pääsee matkustamaan. Joissakin maissa saatetaan kuitenkin vaatia edelleen rokotustodistuksia.
Pohjois-Norjaan kalastamaan ja vaeltamaan.
Maailma on auki.
Japaniin vaaditaan vielä todistuksia, sen tiedän.
Muualle ei vissiin.
Vierailija kirjoitti:
Maailma on auki.
Japaniin vaaditaan vielä todistuksia, sen tiedän.
Muualle ei vissiin.
USA:an ainakin vaaditaan myös.
Ap tiesitkö että ulkomaanmatka ei ole mikään kesälomanormi?
On maailma auki. Käytiin aurinkolomalla Kanarialla helmikuussa. Kesä ollaan Suomessa Tallinnanreissua lukuunottamatta.
En lähde minnekään ulkomaille hankkimaan koronaa. Viritän oonin takapihalle ja paistelen pizzaa kaikessa rauhassa.Kesälomarahat menevät pörssiosakkeisiin kuten joka vuosi.
Kesän? Kyllä mun tietääkseni ulkomaille voi matkustaa muulloinkin kuin kesällä. Me lähdemme kahden viikon päästä Kuubaan.
Vierailija kirjoitti:
Kesän? Kyllä mun tietääkseni ulkomaille voi matkustaa muulloinkin kuin kesällä. Me lähdemme kahden viikon päästä Kuubaan.
Aika monella on mahdollisuus matkustaa vain loma-aikoina.
En lähde ulkomaille. Olen yhä visusti koronan riskiryhmää. Lappiin lähden vaeltamaan loppukesästä, jos olen hengissä.
Espanjaan, Kreikkaan ja Irlantiin matkat varattuna. Ihanaa saada taas reissata normaalisti
Kyllä maailma on ollut auki ainakin vuoden. Viime toukokuussa kävin etelässä. Syksyllä myös.