Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tubulaariset rinnat joita en häpeä

Vierailija
07.04.2018 |

Minulla on tubulaariset rinnat ja myös hieman eripariset. En jaksa enkä suostu häpeämään niitä. Viileässä ja kylmässä ja kiihottuneena ne ovat kuitenkin kiinteät ja pyöreät ja nännit pienet ja terävät, lämpimässä aivan putkilot ja nännit aivan erilaiset, juuri sellaiset kuin tubulaarisissa on. Olen ollut naimisissa 14 vuotta ja saan seksissä huomiota rinnoilleni, mies yleensä imee niitä. Mies on joskus kuitenkin kuittaillut niistä, mutta ei haittaa. En ole koskaan hävennyt ja peitellyt rintojani seksissä.

Kiva tietää että tällaisia rintoja pidetään niin järkyttävänä psyykkisenä haittana että niitä korjataan julkisin verovaroin esimerkiksi rasvansiirrolla kuten Iidan matkassa - blogin kirjoittajalla. Se on väärin. Tällaisten rintojen kanssa pystyy aivan hyvin elämään, kunhan itsetunto ei ole rinnoista kiinni. Vaikka rinnat ovat mitkä ovat, elintavoilla voi treenata kropan millaiseen kuntoon tahansa.

Kommentit (203)

Vierailija
1/203 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha.  No kiva, että asia ei ole sulle ongelma, mutta lopeta tuo toisten puolesta puhuminen.

Vierailija
2/203 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua haittaa se, että verorahojani käytetään tubulaaristen rintojen korjaamiseen. Ennemmin soisin niiden suuntaamisen vaikka seksuaaliterapiaan niille jotka häpeävät rintojaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/203 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen takavuosien syntsahitti on kun 'Tubular Bells'

Vierailija
4/203 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupu Tupular ja ketunnokat

Vierailija
5/203 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on pieni muna, saako mies verovaroin kustannettua munan suurennoksen? Eipä taida saada. Se että rintojen esteettisiä leikkauksia tehdään verovaroin antaa aivan väärää viestiä ihmisille. Ap

Vierailija
6/203 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kyllä on epäseksikkäintä mitä naisella vaan voi olla. T. Mies 37v

Vierailija
7/203 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein esim. hampaiden korjaus olisi tärkeämpää. Vaikuttaa myös ihmisten itsetuntoon ja työllistymiseenkin.

Vierailija
8/203 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua haittaa se, että verorahojani käytetään tubulaaristen rintojen korjaamiseen. Ennemmin soisin niiden suuntaamisen vaikka seksuaaliterapiaan niille jotka häpeävät rintojaan. Ap

No muuta pois suomesta sitten. Niitä sun kallisarvosia verorahoja käytetään paljon muuhunkin kuin kehityshäiriöiden korjaamiseen.

Joo, sulla ei ole ongelmaa vaikka tissi kasvais otsassa, jollain muulla voi silti olla. Itselläni on täysin normaalit pyöreät ja terhakat rinnat, mutta ärsyttää tuollainen mukajeesustelu. Kun "asia ei koske minua niin ei se saa ketään muutakaan haitata".

Vierailija
9/203 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sulla ei ole ongelmaa,niin muilla voi olla ja antaa niiden hakea hoitoa siihen. Et oikein ymmärrä.

Vierailija
10/203 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sen pitäisi olla ihmisen itsensä vastuulla jos ei pysty kehittämään itsetuntoaan rinnoista riippumattomaksi (no pun intended). Kelahan mahsaa psykoterapiaa.

Mutta ei kai rintoja leikata kuin ainoastaan toiminnallisista syistä, ap, ei ulkonäöllisistä, vaikka se vaikuttaisi psyykeen?

Vierailija
11/203 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sulla ei ole ongelmaa,niin muilla voi olla ja antaa niiden hakea hoitoa siihen. Et oikein ymmärrä.

Apua saa hakea, kunhan maksaa sen itse, jos se on kosmeettista.

Vierailija
12/203 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun pitäisi sitten saada leikkausta vastaava summa itselleni puhtaana käteen, koska en leikkausta halua enkä tarvitse. Ap

Vierailija
13/203 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Kuvottavaa

Vierailija
14/203 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sen pitäisi olla ihmisen itsensä vastuulla jos ei pysty kehittämään itsetuntoaan rinnoista riippumattomaksi (no pun intended). Kelahan mahsaa psykoterapiaa.

Mutta ei kai rintoja leikata kuin ainoastaan toiminnallisista syistä, ap, ei ulkonäöllisistä, vaikka se vaikuttaisi psyykeen?

Tubulaarisia leikataan psyykkisistä syistä. Se ei ole toiminnallinen syy, etteivät rintaliivit sovi. Miksi kaikken naisten pitäisi käyttää rintaliivejä? Bloggaaja-Iida käytti ennen leikkausta toppeja. Minä käytän toppeja myös enkä edes haluaisi epämukavia liivejä. Ap

Vierailija
15/203 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun pitäisi sitten saada leikkausta vastaava summa itselleni puhtaana käteen, koska en leikkausta halua enkä tarvitse. Ap

Häh? Niin miksi? Saanko vaatia itselleni sen äitiyspakkausta vastaavan summan kun olen vela? Sama muillekin veloilla ja lisääntymiskyvyttömille.

Taidat olla todella nuori. Voin kertoa sulle jo tässä vaiheessa, että elämä ei mene tasan.

Vierailija
16/203 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minun mieheni mielestä esim lihavuus on paljon epäseksikkäämpää. Ja kuten kerroin, kiihotuneena rinnat eivät ole tubulaarisen muotoiset. Ne muuttavat muotoa kylmässä ja kiihottuneena kiinteämmäksi. Ap

Vierailija
17/203 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä v*ttu ihmisiä vaivaa? Trolli tai ei, kommentti nro 6 esimerkiksi. Ällöttävää. Mun kaverilla on tubulaariset rinnat, itse syömishäiriöisenä ja itsetunto-ongelmaisena ymmärrän hänen häpeänsä niistä, musta ne ovat kuitenkin ihan nätit rinnat! Tämän kun saisi sillekkin taottua kalloon!

Vierailija
18/203 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Niin miksi? Saanko vaatia itselleni sen äitiyspakkausta vastaavan summan kun olen vela? Sama muillekin veloilla ja lisääntymiskyvyttömille.

Taidat olla todella nuori. Voin kertoa sulle jo tässä vaiheessa, että elämä ei mene tasan.

Olen nelikymppinen ja vertauksesi ontuu todella pahasti. Ap

Vierailija
19/203 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoa 20-30 kiloa niin ongelma ratkaistu.

Vierailija
20/203 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minun mieheni mielestä esim lihavuus on paljon epäseksikkäämpää. Ja kuten kerroin, kiihotuneena rinnat eivät ole tubulaarisen muotoiset. Ne muuttavat muotoa kylmässä ja kiihottuneena kiinteämmäksi. Ap

Hyi helvetti!

Mieluummin lihava nainen kuin tuollaiset epämuodotuneet omituiset rinnankuvatukset. Mies-74