Tubulaariset rinnat joita en häpeä
Minulla on tubulaariset rinnat ja myös hieman eripariset. En jaksa enkä suostu häpeämään niitä. Viileässä ja kylmässä ja kiihottuneena ne ovat kuitenkin kiinteät ja pyöreät ja nännit pienet ja terävät, lämpimässä aivan putkilot ja nännit aivan erilaiset, juuri sellaiset kuin tubulaarisissa on. Olen ollut naimisissa 14 vuotta ja saan seksissä huomiota rinnoilleni, mies yleensä imee niitä. Mies on joskus kuitenkin kuittaillut niistä, mutta ei haittaa. En ole koskaan hävennyt ja peitellyt rintojani seksissä.
Kiva tietää että tällaisia rintoja pidetään niin järkyttävänä psyykkisenä haittana että niitä korjataan julkisin verovaroin esimerkiksi rasvansiirrolla kuten Iidan matkassa - blogin kirjoittajalla. Se on väärin. Tällaisten rintojen kanssa pystyy aivan hyvin elämään, kunhan itsetunto ei ole rinnoista kiinni. Vaikka rinnat ovat mitkä ovat, elintavoilla voi treenata kropan millaiseen kuntoon tahansa.
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tubulaaristen rintojen luokittelua. Mihin kategoriaan ap omasi menevät?
https://www.researchgate.net/figure/Von-Heimburg-classification_fig3_22…
Itsellä oli ennen leikkauksia kolmostyypin. Itsetunnossa ei mitään vikaa, mutta ihan samalla lailla olisin poistanut ison luomen naamasta tai leikkauttanut hörökorvat, vaikka joku toinen ei. Julkisen puolen lääkäri on se joka päättää mitä leikataan ja ihan kevein perustein ei leikkausta saa.
Vasen ykköstyypin ja oikea kakkostyypin. Siis lämpimässä. Ap
Minulla molemmat nelostyypin. Voitte siis uskoa että ottaisin ilomielin ketunnokat, riippuvat, eri kokoiset tai raskausarpiset. Miehilläkin on isommat tissit kuin minulla.
T. Alakehostaan muodokas 38-vee
Miksi mun silmissä I Ja II on ihan normaalit pienet tissit?
Miehenä haluan rohkaista ja sanoa naisille joilla on tubulaariset rinnat, että vaikka itseään rinnat inhottavat tai aiheuttavat häpeää niin monet miehet kokevat tällaiset rinnat hyvänä asiana eikä missään nimessä inhottavana. Ole omanlaisesi, uniikkeine rintoinesi!
Minulla on plastiikkakirurgin toteamat tubulaariset rinnat. Sain lähetteen julkiselle puolelle leikkausarvioon, jos en sinne pääse, maksan korjauksen itse.
Olen kaunis, hoikka, +40v jolla on ollut lukuisia seksikumppaneita. Myös pitkiä parisuhteita, nyt olen naimisissa. Olen aivan pöyristynyt siitä, miten rumasti täällä puhutaan tubulaarisista rinnoista ja miksei myös muista hiukankin poikkeavista. Itse en ole koskaan kuullut keneltäkään mieheltä mitään pahaa rinnoistani, enkä voisi olla sellaisen miehen kanssa hetkeäkään, joka käyttäytyy noin huonosti ja arvostelee negatiivisesti toisen ulkonäköä. Onko se rintojen ulkomuoto nyt se kynnyskysymys, jos nainen on muuten ihana ja halukas?! Kauhean vaikea kuvitella sellaista tilannetta, että mies vetää housut takaisin jalkaansa ja sanoo, että muuten panisin, mutta kun sulla on nuo tubulaariset tissit!