Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette lyö puhelinmyyjille luuria korvaan?

Vierailija
07.04.2018 |

Ärsyttää olla puhelinmyyjä, kun ihmiset eivät ymmärrä lyödä luuria korvaan.

Ymmärrättekö, että niin kauan kuin selittelette tai viivyttelette tai sanotte ei, meidän on pakko jatkaa myyntipuheitamme. Niin meidät on ohjeistettu.

Kun lyötte luurin korvaan, aikaa säästyy ja pääsemme eteenpäin.

Mikä luurin sulkemisessa on niin vaikeaa? Miksi viette turhaan aikaamme ja kiusaatte meitä?

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ettei siulle tuu paha mieli :/

Vierailija
2/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi viette turhaan aikaamme ja kiusaatte meitä?"

Niin makaa kuin petaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lyön. Yleensä en sano sen ensimmäisen ein jälkeen mitään, laitan vain puhelun kiinni.

Vierailija
4/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ettei siulle tuu paha mieli :/

Miksi minulle tulisi paha mieli siitä, ettette jaksa kuunnella turhia jorinoitani? 

Vierailija
5/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lyön, turha valittaa.

Vierailija
6/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes vastaa.

Vierailija
7/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, entinen puhelinmyyjä täällä hei.

Meidän piti saada "minuutit täyteen" eli 20 min puhetta/tunnin palkka. Toisekseen jos saatiin luurit, painettiin soitto-ohjelmasta vaihtoehtoa "soita myöhemmin uudelleen" tms, näin meitä oli ohjeistettu, ja kyseinen numero oli taas pian soittovuorossa.

Elikkä mun kokemuksella kannattaa niiden kanssa jutella, edes sen verran että sanoo suoraan ettei kiinnosta. Toki monessakaan paikassa ei ole tuntipalkkaa kuten meillä oli (hullun hommaa kyllä pelkillä proviikoilla soitella...).

Vierailija
8/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lyö luuria korvaan. Useimmat puhelut koskevat taloon liittyviä remppoja ym ym...myyntiloppuu heti siihen, kun valehtelen talon olevan myynnissä enkä siksi tilaa mitään. Keskustelu loppuu seinään.

Vierailija
9/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työskennellyt puhelinmyyjänä, enkä ikinä lyö kenellekään luuria korvaan. Keskeytän alkumetreillä ja lopetan puhelun ystävällisesti.

Vierailija
10/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikille olisi hedelmällisempää jos puhelinmyyjät vain uskoisivat kun prospekti sanoo että "EI TÄLLÄ KERTAA KIITOS :)"?

Ei mikään moderni myyntitekniikka puhu sen puolesta että EI olisi mitään muuta kuin EI.

Se EI ei ole mikään haaste jossa myyntitykin kyvyt punnittaisiin. Ei varsinkaan silloin jos myydään jotain v*tun koulurauhaa-lehteä.

Vierailija
11/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viitsin vastata, mulla on silloin aikaa hokea ei kiitosta vaikka puolen tuntia. Sinä tuhlaat minun aikaa soittamalla, minä tuhlaan sinun aikaasi vastaamalla. Joskus jätän linjan auki pöydälle ja katson kauanko raukkaparka jaksaa lukea myyntipuhettaan.

Ikinä en osta puhelimitse tai ovelta mitään.

Vierailija
12/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kaikille olisi hedelmällisempää jos puhelinmyyjät vain uskoisivat kun prospekti sanoo että "EI TÄLLÄ KERTAA KIITOS :)"?

Ei meillä ole lupaa uskoa. Puhelut nauhoitetaan ja potkut tulevat, jos ei jatka asiakkaan vastusteluista huolimatta.

Juuri siksi on tärkeää lyödä luuri korvaan.

Vierailija
13/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle soittele puhelinmyyjät joten ei ole tarvetta moiseen.

Vierailija
14/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*lyö luurilla puhelimyyjää korvaan*

Vierailija
15/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää olla puhelinmyyjä, kun ihmiset eivät ymmärrä lyödä luuria korvaan.

Ymmärrättekö, että niin kauan kuin selittelette tai viivyttelette tai sanotte ei, meidän on pakko jatkaa myyntipuheitamme. Niin meidät on ohjeistettu.

Kun lyötte luurin korvaan, aikaa säästyy ja pääsemme eteenpäin.

Mikä luurin sulkemisessa on niin vaikeaa? Miksi viette turhaan aikaamme ja kiusaatte meitä?

Mä ainakin joskus teen sen ihan veemäisyyttäni. Ärsyttää puhelinsoitot niin paljon. Anteeksi nyt vain. Useimmiten sanon jo kättelyssä, etten ole kiinnostunut ja lopetan puhelun. Jotkut yrittää vielä siinä vaiheessa tyrkyttää: mutku meil olis tämmönen hyvä kampanja just sulle...

Vierailija
16/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle kaupataan jotain kotiin ja taloon liittyvää, sanon olevani vuokralainen ja omistaja asuu jossain Huitsun Nevadassa.

Vierailija
17/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh! Aikoinani kun minua perehdytettiin puhelinmyyjäksi käskettiin lyödä asiakkaalle puhelin korvaan ensimmäisen ein jälkeen ja siirtyä seuraavaan. Puhelut olivat silloin kalliimpia eikä rahaa haaskattu näihin.

Jos ei halua vastata myyntipuheluihin kannattaa tutustua puhelimen toimintoihin, on aika helppoa estää muut kuin tallennetuista yhteystiedoista tulevat puhelut, on numeron tunnistavia sovelluksia, voi estää jo soittanutta myyjää soittamasta uudelleen ja paljon muuta.

Vierailija
18/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ole lupaa uskoa. Puhelut nauhoitetaan ja potkut tulevat, jos ei jatka asiakkaan vastusteluista huolimatta.

Juuri siksi on tärkeää lyödä luuri korvaan.

Miksi mua kiinnostaisi, saako joku ihmisiä häiriköivä puhelinmyyjä potkut työstään? On törkeää jatkaa myyntipuhetta, jos asiakas sanoo selvästi ei. Eikä sen taakse voi piiloutua, että pomo käskee. Niin kauan kun kukaan ei pakota aseella uhaten, jokainen on vastuussa omasta käytöksestään.

Vierailija
19/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työskennellyt puhelinmyyjänä, enkä ikinä lyö kenellekään luuria korvaan. Keskeytän alkumetreillä ja lopetan puhelun ystävällisesti.

Olen työskennellyt puhelinmyyjänä, mutta lyön silti luurin korvaan. Ahdistun liikaa jankkaamisesta. En toimisi näin muuten, mutta energiat ovat nykyisellään ihan nollassa. Tällainen vuorovaikutus ahdistaa.

Vierailija
20/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse niin, että sanon kerran nätisti etten osta mitään, sen jälkeen toistan saman "ihan oikeesti"-lisäyksellä ja jos sekään ei riitä, laitan puhelimen pois ja jätän puhelinmyyjän höpisemään itsekseen. Huonosti käyttäytyvä myyjä ei ansaitse parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi