Saulin ja Jennin poika on AARO VELI VÄINÄMÖ
Kommentit (286)
Parempi nimi kuin Dante Alexander
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh tunnen erään Aaronin ja hän ei ole kovin mukava ihminen.. nimestää tulee hän ihan väkisin mieleen.
Aaron, Aaro.
Vain yhden kirjaimen ero ja sekin kirjain on lopussa. Kuulostaa samalta
Muttei ole sama. Kysy vaikka äikänopelta.
Ei kukaan jaksa väitellä tuollaisten tosikkojen kanssa kuin sinä olet. Se on vaan fakta, että nimi kuulostaa samalta. Ei siinä minkään äikänopen mielipide paljoa vaikuta.
Eikä kuulosta!
Yhden kirjaimen ero muuttaa täysin nimen. Vai kuulostaako sinusta La
Enkä missään vaiheessa väittänyt nimeä samaksi!! Sanoin vain että kuulostaa samalta. Sinunhan pitäisi mennä sinne äikänopen opetukseen jos et osaa lukea
Eikä kuulosta!
Yhden kirjaimen ero muuttaa nimen täysin. Vai kuulostaako sinusta Lauri ja Laura samalta?
Tai Lauri ja Mauri?
Aaro on Aaro ja Aaron on Aaron.
Jokin auditiviisen puolen hahmottamishäiriö pitää olla, jos saa kuulostamaan samalta.
No höh, ei sitten muotinimet tai c-sisältöiset nimet kelvanneet..
Vierailija kirjoitti:
Miksi Veli? Eihän se oo kenenkään veli.
Po. Aaro Velipuoli Väinämö.
Velipuoli on vanhentunut nimitys. Veli kuin veli. Isäpuolesta tai äitipuolestakaan en enää puhu. Niillä nimityksillä on jotenkin ilkeä sivumaku. Tuhkimon ilkeä äitipuoli ja häijyt sisarpuolet, ja niin edelleen.
sukunimi on Niinistö eli Aaro Veli Väinämö Niinistö.
Vai muka ihan tavallinen lapsi, kun kastajana toimi piissa Huovinen.
Eipä vaikuta oikein siltä, vaikka sitä Niinistö itse hehkutti.
Vierailija kirjoitti:
Kaippa piispa Huovista voi pyytää kuka tahansa kastamaan, luulisin? Riippuu varmaan aikatauluista, eikös hän ole jo eläkkeellä.
Niinistö ja Huovinen taisivat olla siellä tsunamissa samaan aikaan?
Kolme nimeä on liikaa. Välinimi on tässäkin tuhaa persoonatonta mössöä.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä mutta eikö ne oo kattonu koskaan salkkareita (vrt. Aaro/Eero)
"Väinämö tulee minulta, Veli oli sointuva välinimi ja Aaro-nimellä on paljon perinteitä, esimerkiksi Salatut elämät -hahmo Aaro Vaalanne voisi tulla mieleen", Niinistö kertoo Ilta-Sanomille.
Ois varmaan pitänyt olla joku karsea Nico, Jonne, Jimi, Noel, Leo tai muu tusinapaskahintti-nimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaippa piispa Huovista voi pyytää kuka tahansa kastamaan, luulisin? Riippuu varmaan aikatauluista, eikös hän ole jo eläkkeellä.
Niinistö ja Huovinen taisivat olla siellä tsunamissa samaan aikaan?
Ovat samaa pappa-ikäluokkaa myös.
Aaro Hellaakosken mieleen tuomana, veikkaukseni että tytön nimeksi olisi tullut Saima, Jennin lempirunoilijan Saima Harmajan mukaan, taisi osua oikeaan.
Runoillessa tuli ikävä Aaro Haukio,
Haaro auki o
Aaro Niinistö
Niiro Aanistö
Eli hyvä että on Niinistö, vois Jennikin olla ni olis koko perheellä sama sukunimi.
Kaikella ystävällisyydellä
Kauhea nimi mun mielestä, mutta ehkä Haukio tykkää.
Kaunis ja perinteinen nimi, ja Aaro on suunnilleen sama kaikilla eurooppalaisilla kielillä.
Ompas porvarillinen nimi. Väinämö viittaa kansalliromantiikkaan ja Aaro on kai joku kansainvälisyyttä henkivä johdannainen Raamatusta.
Mun mielestä toi nimi Veli sopii niin hienosti ja sehän on myös nimi vaikka ei veli olisikaan :D
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi nimi Veli sopii niin hienosti ja sehän on myös nimi vaikka ei veli olisikaan :D
Onhan sillä 2 veljeä.
Komea nimi. En mitään Jax Salamaa odottanutkaan .D
Ei nimi miestä pahenna, mutta tylsimys vanhemmat saattaa kyllä saada pahaa aikaiseksi.
On aika kamala nimi, no sellaista se on kun vähän pihalla oleva eläkeläinen saa antaa nimen. :D