Olen huonossa kunnossa eilen todetun kohdun ulkopuolisen raskauden takia ja
mies jätti yksin uhmaikäisen kanssa ja lähti työreissulle. Ei suostunut perumaan tai vaihtamaan vuoroja, vaan on kuulemma pakko tehdä. Ainoa vain etä vuorosta ei makseta mitään ja se on täysin markkinointiin perustuva ilmainen keikka, missä esitellään tuotetta ja tullaan takaisin kotiin. Lopulta kuulin, että siellä on työporukasta osa vapailla joten täysin keksitty selitys taas, koska työyhteisössä joustaa ja joustaisi tässä kohtaa jos mies vain selittäisi mistä johtuu. Lääkäri olisi eilen kirjoittanut osastolle seurattavaksi, mutta luuli että mies on kotona kanssani jolloin minut uskalsi kotiuttaa. Nyt sit odottelen miestä takaisin ja jännittää huonovointisena kun lapsi uhmaraivaroi omassa huoneessaan ja olen aivan kuitti ja kipeä. Ei tuon kanssa voisi lähteä edes päivystykseen jos paha sauma tulee.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se lääkäri olisi ottanut aloittajan osastolle, jos tilanne olisi vakava.
Aloittaja nyt joko provoilee, tai on sitten kuitenkin niin hyvässä kunnossa että jaksaa hakea huomiota av-mammoilta. Oma lapsi on sillä aikaa heitteillä, kun mamma istuu av-palstalla.
Minä olin päiväkirurgisessa leikkauksessa ja kotiin pääsin sillä ehdolla, että kotona on aikuinen. Sama juttu oli silloin, kun olin astmakohtauksen vuoksi päivystyksessä. Kykenin silti kotona olemaan sohvalla läppäri sylissä. Mieluusti ne sairaalassa laittavat kotiin aina, kun on mahdollista, se sairaalassa oleminen kun on kallista.
Missäs muuten oma lapsesi on, kun palstalla päivystät räksyttämässä?
Sillä mitään lapsia ole. Joku yksinäinen hikikomerourpo taas päästelee pahimpia myrkkyhöyryjään tänne, kun ei omalle äidilleen uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Menitkö päivystykseen?
Porvoossa oli varmaankin päivystys suljettuna
Minä olin päiväkirurgisessa leikkauksessa ja kotiin pääsin sillä ehdolla, että kotona on aikuinen. Sama juttu oli silloin, kun olin astmakohtauksen vuoksi päivystyksessä. Kykenin silti kotona olemaan sohvalla läppäri sylissä. Mieluusti ne sairaalassa laittavat kotiin aina, kun on mahdollista, se sairaalassa oleminen kun on kallista.
Missäs muuten oma lapsesi on, kun palstalla päivystät räksyttämässä?