Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huonossa kunnossa eilen todetun kohdun ulkopuolisen raskauden takia ja

Vierailija
07.04.2018 |

mies jätti yksin uhmaikäisen kanssa ja lähti työreissulle. Ei suostunut perumaan tai vaihtamaan vuoroja, vaan on kuulemma pakko tehdä. Ainoa vain etä vuorosta ei makseta mitään ja se on täysin markkinointiin perustuva ilmainen keikka, missä esitellään tuotetta ja tullaan takaisin kotiin. Lopulta kuulin, että siellä on työporukasta osa vapailla joten täysin keksitty selitys taas, koska työyhteisössä joustaa ja joustaisi tässä kohtaa jos mies vain selittäisi mistä johtuu. Lääkäri olisi eilen kirjoittanut osastolle seurattavaksi, mutta luuli että mies on kotona kanssani jolloin minut uskalsi kotiuttaa. Nyt sit odottelen miestä takaisin ja jännittää huonovointisena kun lapsi uhmaraivaroi omassa huoneessaan ja olen aivan kuitti ja kipeä. Ei tuon kanssa voisi lähteä edes päivystykseen jos paha sauma tulee.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, mulla ei ollut mitään kipuja.

Vierailija
2/24 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko tehdä tälle ukolle vielä lisää lapsia?

Ei taida susta pahemmin välittää. Ja meinaat vielä avioliittoa sen kanssa jatkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä olis mies ex tuollaisen tempun jälkeen.

Vierailija
4/24 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lapsen kanssa osastolle ja käske hoitajien soittaa sairaalasta miehelle, että on tultava hakemaan lapsi vai soitetaanko sossuille!

Vierailija
5/24 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene lapsen kanssa osastolle ja käske hoitajien soittaa sairaalasta miehelle, että on tultava hakemaan lapsi vai soitetaanko sossuille!

Tämä. Jos olet noin kipeä niin sun paikka on nyt osastolla. Entä jos tulee sisäinen verenvuoto? Lähde ja soita sairaalasta miehelle, että tulee hakemaan lapsen kotiin. Tsemppiä!

Vierailija
6/24 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on mentävä heti hoitoon. Jos lapselle ei ole mitään paikkaa, ota mukaan. Kohdun ulkopuolinen raskaus on vaarallinen.

Vierailija
7/24 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, mulla ei ollut mitään kipuja.

Mulla valitettavasti on. :( Koko vasen kylki ihan tulessa ja ihme jomottelua. Lisäksi kohdun edessä ja takana nestepesäkkeitä, joista yksi oli viiden sentin kokoinen.

Vierailija
8/24 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko tehdä tälle ukolle vielä lisää lapsia?

Ei taida susta pahemmin välittää. Ja meinaat vielä avioliittoa sen kanssa jatkaa?

En meinaa. Tämäkin tuli ehkäisyn läpi ja kyllä harmittaa miten hengenvaaralliseksi tämä meni. ap

Vierailija
9/24 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet kotona? Minulle tuli sisäinen verenvuoto kohdun ulkopuolisen raskauden vuoksi. Munatorvi repesi ja tehtiin hätäleikkaus. Kohdun ulkopuolinen raskaus ei ole mikään leikin asia ja sillä voi olla loppuelämään vaikuttavia seurauksia.

Vierailija
10/24 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla oli hyvä keskustelu aiheesta, mikä vaivaa kipeää puolisoa hylkivää miestä. Voi olla sitä tai tätä, mutta kova kovaa vastaan. Kerro miehelle, että käytöksen on muututtava tai alat puhua suoraan hänen pomonsa kanssa tilanteesta. Valehtelun on vähintäänkin loputtava, hylkiköön mieluummin avoimesti kuin teeskennellen. Ja etsiköön apua asiaan, jos muuten on yhtään mistään kotoisin. Jos ei ole, hypätköön vaikka jorpakkoon.

Tuo on oikeasti vaarallinen tilanne, mene sinne osastolle tai soita edes sinne ja selitä tilanne, anna heidän sanoa mitä tehdään. Saatat pyörtyä sisäiseen verenvuotoon ja siihen jäit. Nirri pois jee, ja lapselle elinikäiset traumat.

Toimi jo.

Vierailija
11/24 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se lääkäri olisi ottanut aloittajan osastolle, jos tilanne olisi vakava.

Aloittaja nyt joko provoilee, tai on sitten kuitenkin niin hyvässä kunnossa että jaksaa hakea huomiota av-mammoilta. Oma lapsi on sillä aikaa heitteillä, kun mamma istuu av-palstalla.

Vierailija
12/24 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se lääkäri olisi ottanut aloittajan osastolle, jos tilanne olisi vakava.

Aloittaja nyt joko provoilee, tai on sitten kuitenkin niin hyvässä kunnossa että jaksaa hakea huomiota av-mammoilta. Oma lapsi on sillä aikaa heitteillä, kun mamma istuu av-palstalla.

Kyllä hyvin monessa asiassa on niin, että kotiin voi mennä jos siellä on vastuullinen ihminen seurana, osastolle jos ei. Esim. monien leikkausten jälkeen.

Vierailija
13/24 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on päivystystapaus! Onko totta? Itse jouduin vastaavassa tilanteessa suoraan sairaalaan. Olin vuotanut verta sisälle puoli litraa. Sinuna en odottelisi, lapsi jonnekin hoitoon!

Vierailija
14/24 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille asiasta asiallisesti kommentoineille!

Nyt alan järjestellä lähtöä takaisin päivystykseen, on sen verran huono olo ja maha sattuu. Ei vain uskalla olla enää kotona.

Te muut, millaisia oireita teillä oli ennen kuin sisäinen verenvuoto alkoi? Huomasiko sitä mitenkään? ap

Vierailija
15/24 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin sain miehen kiinni. Lähti tulemaan takaisin kotiin. Ihmetteli miksi en ota buranaa ja ole rauhassa. Menen päivystykseen melkein samoin tein kun tulee. ap

Vierailija
16/24 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde tyttöhyvä nopeasti, koska jos tulee sisäisen verenvuoto, voit mennä äkkiä tajuttomaksi. Siinä on sun henki että lapsen hyvinvointi vaarassa. Nyt ei ole leikin asia.

Mulla oli sama tlanne ja mies kotona, mutta vaikka selitin sille asian, se ei vaan tajunnut sitä.

Vierailija
17/24 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kohdun ulkonen raskaus ja päivän kippuroin kotona ja sitte pitikin ambulanssilla mennä ja nopeesti. 3 litraa verta vatsaontelossa, verenpainetta ei paljon mitään. Sattu ja oksetti. Taju lähti heti ku päätä vähän nosti.. toinen munatorvi jäi sille reissulle, onneksi toisen puolen vehkeet toimii ja sain sen jälkeen tytön 😊

Vierailija
18/24 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon huomionhakuinen hermoheikko psykopaatti tämä ap.

Vieläkö se lapsi on heitteillä omassa huoneessaan?

Vierailija
19/24 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon huomionhakuinen hermoheikko psykopaatti tämä ap.

Vieläkö se lapsi on heitteillä omassa huoneessaan?

Mee jonne takas laudalle kiukuttelemaan ja anna aikuisten keskustella täällä rauhassa.

Vierailija
20/24 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies jätti yksin uhmaikäisen kanssa ja lähti työreissulle. Ei suostunut perumaan tai vaihtamaan vuoroja, vaan on kuulemma pakko tehdä. Ainoa vain etä vuorosta ei makseta mitään ja se on täysin markkinointiin perustuva ilmainen keikka....

Öh anteeksi, mutta kyllä työstä pitää saada palkkaa. Eri asia sitten kokonaan hyväntekeväisyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme