Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pidättekö pitsisiä alusasuja?

Vierailija
07.04.2018 |

Minulla ei ennen ole ollut pitsi alusvaatteita, mutta nyt sain mieheltäni synttärilahjaksi mustat pitsiset rintaliivit ja stringit. Nyt ovat päälläni, tuntuvat oiken mukavalta. Rintaliivit ovat muuten hyvät mutta kun ovat kokonaan pitsiä eivät peitä mitään. Minulla on suuret rinnat ja nännit nöpöttää aina, tämän takia käytän yleensä topattuja rintaliivejä ettei nappulat näy paitojen läpi.
Stringit ovat samankaltaiset läpikuultavaa pitsiä, tuntuvat mukavalta päällä mutta minulle "hieman" epäkäytännölliset koska eivät suojaa yhtään koska haarapala (jonka olisi tarkoitus peittää pillu) on niin olematon, toki näihinkin pikkuhousuihin saa taiteltua pikkuhousunsuojan.
Hyvä lahja mieheltä, mutta arkikäytössä mahdotonta käyttää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko miehesi tarkoittanut nuo lähinnä sänkypuuhiin? Itse en käytä pitsialusvaatteita mukavuuden vuoksi, joskus ehkä jotain pitsisomistetta mutta ei muuta.

Vierailija
2/3 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kanssa käytän kuppiliivejä kun muuten nännit nöpöttää puseron läpi ja on tyrkyn näköistä kun on pystyt rinnat.

Pitsisiä hepeneitä käytän miestäni varten meidän kahden välisiin hetkiin. Käytä sinäkin, miehesi on ostanut ne sitä silmällä pitäen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mieshän osti lahjasi itselleen. Ei siis arkikäyttöön ole tarkoitettukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän