Miehiä, joita ylistetään "komeudestaan", mutta jotka omasta mielestäsi ovat täysiä taviksia
Ketä tällaisia tulisi mieleen? Ja perustelut, kitooos...
Kommentit (62)
Johnny Depp on minun makuuni. Mutta ihan mitäänsanomattomia tai jopa vastenmielisiä ovat esimerkiksi Ryan Gosling ja George Clooney ja Richard Gere.
Mitenkäs se oli? Naisten mielestä 15% miehistä on keskimääräistä komeampia? Taitaa olla yläkanttiin tämä arvio...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän pitäisi olla lohdullinen ketju kaikille miehille. Tajuta, että naisilla niin kuin miehilläkin on erilainen maku vastakkaisen sukupuolen suhteen. Mutta ei, se on byääääääh, ei huolineet mua taaskaan vaikka olen kil*ttimies!
Nii-in. Huvittaa kuinka monesti täältäkin on saanut lukea, kuinka kaikilla naisilla on samanlainen miesmaku eikä mitään eroja löydy. Juu, ei vain mulla ja kavereillani ole havaittu tällaista yhteneväisyyttä, aina ollaan ihan eri mieltä siitä kuka on komea.
Juu juu. Eikö teistä ole erikoista, että vähintään puolet mammafoorumilaisista pitää hoteimpia miehiä taviksina? Uskotko, että näille mammoille joku tavan läskipaavo on kuumaa hottia?
Ei, vaan kyse on siitä että suuri osa naisista pitää kaikkia miehiä epäviehättävinä. Välillä mietin miksi naiset ylipäätään haluaa munaa jos miehet on niin ällöi? Raskautuminen ajaa halun edellen?
Kiitos. Tämä avasi silmäni. Siis miehet haluavatkin, että kaikkien miesten pitäisi miesten mielestä olla seksikkäitä, ulkonäöstä riippumatta. Asia selvä.
Ryan Gosling ja Ewan McGregor 🤷♀️
Mulle hottis mies on ehdottomasti pitkähiuksinen. Pitkäkin saa olla, tai ainakin yli 180 cm. Saa olla laiha, muttei haittaa vaikka vähän mahaakin olisi. Lihaksikas ei tarvi olla. Naama saa olla vähän luihu ja kulmikas. Silmät sellaiset, että yläluomi on vähän raskas ja silmäripset ei ole kovin pitkät. Pieni tummuus silmänalusissa ei haittaa, mutta isot silmäpussit alaluomilla haittaa. Suu saisi olla aika iso, ei mikään pikku ruususuu. Huulet pitää olla, mutta ei jättipaksut. Saa olla vähän juonteita naamassa. Naamakarvousta en perusta, mutta siisti parta ja viikset menettelee.
Nyt en osaa nimetä ketään julkkismiestä joka olisi tuon näköinen. Mut kaupungilla olen nähnyt.
Ihania:
Michael Fassbender
nuori Mickey Rourke
nuori Richard Gere
Daniel Graig muutama vuosi sitten
Tom Hardy
Jason Bateman
Inhokit:
Johnny Depp
Ryan Gosling
George Clooney ja ihmeelliset sammakkosilmat
David Hasselhof yäk yäk
Channing Tatum
Leonardo DiCaprio
Bradley Cooper
Chris Pratt
Ville Valo valittiin hiljattain yleisöäänestyksen perusteella Suomen seksikkäimmäksi mieheksi. Minusta hän on vain jokseenkin "sairaan" ja huonovointisen näköinen. Kuivan oloinen kroppa, kalvakka iho ja tummat silmänympärykset. Rähjääntynyt rokki look ei vetoa, vaikka musiikkityylistä kyllä pidänkin. En myöskään pidä siitä kammottavasta koko käsivarren mittaisesta tatuoinnista. Toki voi olla, että hänen luonteessaan on jotain naisiin vetoavaa, mutta siihen en osaa ottaa kantaa, koska en tunne tapausta henkilökohtaisesti enkä ole katsonut tai lukenut esimerkiksi hänen haastattelujaan.
Bradley Cooper tosiaan. Ihme taikinaposki.
tomi björkiä tuntuvat av-mammat kovasti kuolaavaan, mutta itse en näe hänessä mitään komeaa, en vaikka puusta käsin katsoisi. Perustelut? No, vähän plösön oloinen ja silmät pienet, lähellä toisiaan ja syvällä päässä. Ja pitää aina semmoista tukkaa, joka ei sovi hänelle yhtään.
Eikä se "loskat suuhut"-letkautus paranna hänen asemiaan yhtään.
Oli pakko muuten tulla lisäämään tähän ketjuun: Robert Pattinson.
Muutama vuosi sitten tätä "komistusta" ylistettiin ja hehkutettiin ties missä lehdissä. Vaikka edelleen katselen hänen kuviaan miten päin hyvänsä, niin mielestäni pelkästään oudon näköinen, ei yhtään komea.
Vierailija kirjoitti:
Ville Valo valittiin hiljattain yleisöäänestyksen perusteella Suomen seksikkäimmäksi mieheksi. Minusta hän on vain jokseenkin "sairaan" ja huonovointisen näköinen. Kuivan oloinen kroppa, kalvakka iho ja tummat silmänympärykset. Rähjääntynyt rokki look ei vetoa, vaikka musiikkityylistä kyllä pidänkin. En myöskään pidä siitä kammottavasta koko käsivarren mittaisesta tatuoinnista. Toki voi olla, että hänen luonteessaan on jotain naisiin vetoavaa, mutta siihen en osaa ottaa kantaa, koska en tunne tapausta henkilökohtaisesti enkä ole katsonut tai lukenut esimerkiksi hänen haastattelujaan.
No ihmisillä on yleensäkin vaikeutta erottaa objektiivista hyvännäköisyyttä miehissä, koska julkisuus tekee siihen sellaisen jännän lisän, että ihminen aletaan nähdä normaalina ja jopa komeana. Ihmisen silmä on ihmeellinen. Se tottuu tosi herkästi monenlaisille ärsykkeille.
Bile-dani ja jussi parviainen, joka pitää itseään tosi komeana. Jussilla on pirun isopää.
Aika montakin, esim Brat Pitt, Mikko Leppilampi..
henk. koht tykkään miehekkäämmistä..ja parransängellä :)
juhana vartiainen on kaikista hotein.
Nää on niin makuasioita. Cruisen Tomppa ei ole makuuni. Hanksin Tomppa taas on.
Vierailija kirjoitti:
Nää on niin makuasioita. Cruisen Tomppa ei ole makuuni. Hanksin Tomppa taas on.[/quote
mie tykkään daniellssin stormysta.
En tajua Leonardo di Capriota, Brad Pittiä, Johny Deppiä, Ryan Goslingia, Tom Cruisea enkä montaa muuta ns. "hottista"... babyfacet ja superpoikamaiset piirteet ei ole mun makuuni. Idris Elbakaan ei jostain syystä sytytä.
Omasta mielestäni hirmu komeita ovat Paul Newman (ehkä kaunein mies ikinä), Pierce Brosnan, Robert Downey Jr, Gael Garcia Bernal, Alan Rickman, Jake Gyllenhaal. Denzel Washington ja Isaiah Washington. Itä-Aasialaisista Tony Leung Ka-Fai.
Juu juu. Eikö teistä ole erikoista, että vähintään puolet mammafoorumilaisista pitää hoteimpia miehiä taviksina? Uskotko, että näille mammoille joku tavan läskipaavo on kuumaa hottia?
Ei, vaan kyse on siitä että suuri osa naisista pitää kaikkia miehiä epäviehättävinä. Välillä mietin miksi naiset ylipäätään haluaa munaa jos miehet on niin ällöi? Raskautuminen ajaa halun edellen?