Miehiä, joita ylistetään "komeudestaan", mutta jotka omasta mielestäsi ovat täysiä taviksia
Ketä tällaisia tulisi mieleen? Ja perustelut, kitooos...
Kommentit (62)
Channing Tatum. No, kroppa 9 mutta naama 5-
Hyvännäköisiä ovat mielestäni Chris Hemsworth ja Tom Hardy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän pitäisi olla lohdullinen ketju kaikille miehille. Tajuta, että naisilla niin kuin miehilläkin on erilainen maku vastakkaisen sukupuolen suhteen. Mutta ei, se on byääääääh, ei huolineet mua taaskaan vaikka olen kil*ttimies!
Totta! Minua ainakin tavismiehenä lohduttaa suunnattomasti, että palstan naiset pitävät maailman komeimmiksi ja seksikkäimmiksi tituleerattuja miehiä tavallisen näköisinä, jopa rumina. Eiku...
Pitäisi sen lohduttaa, että naisilla on tosi laaja miesmaku, toisen turn off on toisen turn on. Oikeassa elämässä olen ihastunut tällä hetkellä melko leuattomaan, hintelään ja itseäni lyhyempään mieheen.
Komeiksi mainituista miehistä ei iske esim. Channing Tatum.
Vierailija kirjoitti:
Chrisit:
https://www.google.fi/search?q=chris+pine,+pratt+evans+hemsworth&source…:
Niin taviksia, ettei edes erota toisistaan.
Armie Hammer kuuluu myös näihin taviksiin. Melkein menee rumuuden puolelle noiden superohkasten huulien takia:
https://www.google.fi/search?q=armie+hammer&source=lnms&tbm=isch&sa=X&v…:
Matt Damon ja Mark Wahlberg myös niin samiksia ja tavallisen näköisiä, joo ei:
https://www.google.fi/search?biw=1477&bih=718&tbm=isch&sa=1&ei=mKPHWqLR…:
Yleensäkin aika monet miestähdet ovat tavallisestakin tavallisempia. Selvästi yritetty tällaisia kloonimaisia perusnaapurinpoikia poimia kun kaikki muistuttavat toisiaan.
Hemsworth ja Pine 5/5
Evans 4/5
Pratt 3/5
Armie Hammer vähän liian kaunis mieheksi.
Matt ja Mark taviksia.
Vierailija kirjoitti:
Huh, miten komeita nuo Chris-nimiset miehet onkaan! Missä asut, nro 7, jos tuon näköisiä kävelee joka päivä kadulla vastaan?
Benedict Cumberbatch ja Colin Firth on musta tosi tavallisen näköisiä, en löydä komeutta kummankaan kasvoilta.
Joo, kato kyllä täytyy olla nippa nappa 18 täyttänyt Robin talttahampaineen että AV-mamma lämpiää! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chrisit:
https://www.google.fi/search?q=chris+pine,+pratt+evans+hemsworth&source…:
Niin taviksia, ettei edes erota toisistaan.
Armie Hammer kuuluu myös näihin taviksiin. Melkein menee rumuuden puolelle noiden superohkasten huulien takia:
https://www.google.fi/search?q=armie+hammer&source=lnms&tbm=isch&sa=X&v…:
Matt Damon ja Mark Wahlberg myös niin samiksia ja tavallisen näköisiä, joo ei:
https://www.google.fi/search?biw=1477&bih=718&tbm=isch&sa=1&ei=mKPHWqLR…:
Yleensäkin aika monet miestähdet ovat tavallisestakin tavallisempia. Selvästi yritetty tällaisia kloonimaisia perusnaapurinpoikia poimia kun kaikki muistuttavat toisiaan.
Tuo Thoria näytellyt on ihan söpö mielestäni, muut enemmän tai vähemmän taviksia.
Matt Damon on muuten suomensukuinen.
Richard Gereä ihastelleita en ole koskaan tajunnut. Puupökkelö.
Minun mielestäni Chris Pratt on vetävin. Karismaattinen ja yhtä aikaa komea sekä söpö.
Miehet aina valittaa, että kun naiset pitää vain tietyn näköisistä. Sitten kun tehdään ketju, jossa naiset ei pidäkään sen tietyn näköisistä, niin ollaan kuin kaikki naiset olisi pettäneet yhdellä kertaa. Ei vain voi miellyttää. Kun kaikki naiset on pahoja. Nih.
Vierailija kirjoitti:
Tämän pitäisi olla lohdullinen ketju kaikille miehille. Tajuta, että naisilla niin kuin miehilläkin on erilainen maku vastakkaisen sukupuolen suhteen. Mutta ei, se on byääääääh, ei huolineet mua taaskaan vaikka olen kil*ttimies!
Nii-in. Huvittaa kuinka monesti täältäkin on saanut lukea, kuinka kaikilla naisilla on samanlainen miesmaku eikä mitään eroja löydy. Juu, ei vain mulla ja kavereillani ole havaittu tällaista yhteneväisyyttä, aina ollaan ihan eri mieltä siitä kuka on komea.
Vierailija kirjoitti:
Miehet aina valittaa, että kun naiset pitää vain tietyn näköisistä. Sitten kun tehdään ketju, jossa naiset ei pidäkään sen tietyn näköisistä, niin ollaan kuin kaikki naiset olisi pettäneet yhdellä kertaa. Ei vain voi miellyttää. Kun kaikki naiset on pahoja. Nih.
Näin tuntuu olevan. En pidä yhtään "laatikkopäistä" joista kuulemma naiset aina pitää, sitten kun sen sanon niin "et pidä maailman komeimmista [kenen mukaan?], olet helvetin nirso!!!!"
Vierailija kirjoitti:
Pauli Hanhiniemi. Tavallisempi ei vois olla. Olis edes pituutta reilusti enemmän niin ymmärtäisin vähän paremmin että joku näkee siinä jotain.
Tässä tapauksessa voin sanoa, että jos tapaisit livenä, ymmärtäisit. Tihkuu seksiä. Mutta ulkonäkö eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, miten komeita nuo Chris-nimiset miehet onkaan! Missä asut, nro 7, jos tuon näköisiä kävelee joka päivä kadulla vastaan?
Benedict Cumberbatch ja Colin Firth on musta tosi tavallisen näköisiä, en löydä komeutta kummankaan kasvoilta.
Joo, kato kyllä täytyy olla nippa nappa 18 täyttänyt Robin talttahampaineen että AV-mamma lämpiää! :D
Jessus että olet lapsellinen. Kaikki eivät jaa mieltymyksiäsi, buuhuu, pääsetkö tästä yli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii-in. Huvittaa kuinka monesti täältäkin on saanut lukea, kuinka kaikilla naisilla on samanlainen miesmaku eikä mitään eroja löydy. Juu, ei vain mulla ja kavereillani ole havaittu tällaista yhteneväisyyttä, aina ollaan ihan eri mieltä siitä kuka on komea.
Jep, esim. eräs ystäväni haukkuu kaikkia muita rumiksi paitsi "mallipoikia". Itse pidän sellaisista... Antti Luusuaniemen näköisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mallipojalla meinasin siis Benjamin Peltosen näköisiä.
Jep, esim. eräs ystäväni haukkuu kaikkia muita rumiksi paitsi "mallipoikia". Itse pidän sellaisista... Antti Luusuaniemen näköisistä.
En ole koskaan tajunnut David Beckhamin komeuden ylistystä. Ihan tavalliset kasvot. Eivät jää millään lailla mieleen.
Channing Tatum! Siis mun mielestä se on aina ollut enemmän melkeinpä ruma kuin komea :D
Makuja on monia..
Leonardo di Caprion peråän kuolaamista en ole koskaan oikein ymmärtånyt. Monet miehet vanhentuessaan komistuu, mutta ko. jannu on edelleen yhtä babyface, ei herätä mitään mielenkiintoa.
Komea on esim. Hugh Jackman tai Kauniiden ja rohkeiden uusi Ridge. Adam Lambert on myös tosi karismaattinen.
Johnny Deppin ja Tommi Evilän hehkutusta en ymmärrä ollenkaan. Komeita Tauno Palo ja nuori Markus
Pöyhönen.
Vierailija kirjoitti:
Johnny Depp ja David Beckham.
Deppin ihastelijoita minäkin ihmettelen, Becks taas on mielestäni aika komia.
Pauli Hanhiniemi. Tavallisempi ei vois olla. Olis edes pituutta reilusti enemmän niin ymmärtäisin vähän paremmin että joku näkee siinä jotain.