Naisia kaupungilla liikkeellä olohousuissa!
Nytkö se sitten tämänkin vuoden osalta alkoi? Tänään näin vaikka kuinka paljon naisia liikkeellä olohousuissa! Ei hyvänen aika olohousuissa tule lähteä ihmisten ilmoille! Kotiin ne sopivat, mutta ei julkisille paikoille! Naiset, ei näin! EI! Pukeutukaa tyylikkäämmin, kun menette ihmisten ilmoille!
Kommentit (39)
Olen kyllä kävellyt koko talven collareissa, maailman paras keksintö!
Suurin osa naisista on niin lihavia, että muut housut saattaisivat tuntua epämukavilta ja kiristäviltä. Annetaan siis pulleroiden pukeutua rauhassa trikoisiin ja collareihin. Tyylikkäät pukeutukoot tyylikkäästi.
Mitkä on olohousut? Onko ne kotona pidettävät legginsit tms? Käyn ostarilla kaupassa ja kirjastossa kulahtaneissa legginseissä, jos joku kauhistuu, voi katsoa muualle. Ei ole varaa työttömänä ostella uusia vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun juuri niin kuin haluan, ei kiinnosta muiden mielipiteet.
Puoliso sanoi ettei halua että käytän ulkona hametta missä on reikä takana,haistatin pitkät hänelle ja sanoin että olen itsenäinen ja ei kiinnosta hänen mielipiteensä,en halua miellyttää ketään
Kyllä omaa kumppania on syytä miellyttää, tai sitten hyväksyä se asia, että jos ei miellytä, niin kumppani alkaa katselemaan muita.
Sellaisen henkilön kannattaa selailla koirakirjaa ja ottaa sellaisen rotu jonka kohdalla lukee "haluaa miellyttää omistajaa". Naiset ovat ihmisiä, eikä heitä ole jalostettu miellyttämään. Naisen kannattaa valita sellainen kumppani, joka ei halua naisen miellyttävän häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoliso sanoi ettei halua että käytän ulkona hametta missä on reikä takana,haistatin pitkät hänelle ja sanoin että olen itsenäinen ja ei kiinnosta hänen mielipiteensä,en halua miellyttää ketään
Kyllä omaa kumppania on syytä miellyttää, tai sitten hyväksyä se asia, että jos ei miellytä, niin kumppani alkaa katselemaan muita.
Sellaisen henkilön kannattaa selailla koirakirjaa ja ottaa sellaisen rotu jonka kohdalla lukee "haluaa miellyttää omistajaa". Naiset ovat ihmisiä, eikä heitä ole jalostettu miellyttämään. Naisen kannattaa valita sellainen kumppani, joka ei halua naisen miellyttävän häntä.
Kyllä minäkin ainakin haluan, että miehen pukeutuminen ja ulkonäkö miellyttää minun silmääni. Ei sellaista kumppania jaksa katsella kauhean pitkään, joka ei näytä hyvältä silmääni.
Ja odotapas, kun näet ylipainoisen naisen ahtautuneena farkkuihin, sitten kiljut miksei hän kulje olohousuissa? Aina kaikki on väärin, miten päin vain tekee.
Minä en ainakaan vaivaa päätäni sillä, miten muut ihmiset pukeutuvat. Minä pukeudun kuten haluan, suotakoon se myös muille ihmisille. Joskus joku saattaa kiinnittää huomion, esim. siniset hiukset, mutta ei se minun päävaivani ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin ainakin haluan, että miehen pukeutuminen ja ulkonäkö miellyttää minun silmääni. Ei sellaista kumppania jaksa katsella kauhean pitkään, joka ei näytä hyvältä silmääni.
Minä haluan, että mies nauttii sellaisista vaatteista kuin itse haluaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan, että mies nauttii sellaisista vaatteista kuin itse haluaa :)
Tietysti. Sen takia olenkin sellaisen miehen kanssa, joka pukeutuu tyylikkäästi ihan omasta vapaasta tahdostaan. :) Enhän nyt olisi hänestä edes kiinnostunut, jos joku resunen olisi.
Mulla on henkkamaukan collegehousut ja vanha pipo. Hajoa :D
Hyvä, että on edes housut jalassa. Rumemmalta näyttäsi peppu paljaana. Voisi perhekalleuskin kylmettyä.
Hyvä kun muistutit niin laitan pyykkiin et voin lähteä liikkeelle olopöksyissä.
Olohousuissa perse näyttää hyvältä! En moiti 👍
Peppumuoti on positiivinen asia näin miehen näkökulmassa 👍 Ennen olin kovettu tissimies mutta kyllä nyt pää kääntyy kun trikoopeppu kulkee ohi 😁
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miellyttäminen on mielisairasta.
Niin jos vaikka näkyy se salainen sola.
Jollain 20v pimatsulla oli legginssit ruokakaupassa päällä . Alkoi Siinä itselläkin patukkaan veri pakkaantua. Naiset on ihana asia. Oli muotoa pakaroissa.
Olohousut (collegehousut) on huomattavasti säädyllisemmät kuin legginsit, joista näkyy jokikinen poimu ja pullistuma, vrt kirjoittaja 37. Niistä tunnen myötähäpeää.
Miksi ihmeessä kiinnitätte huomiota kanssaihmisten housuihin? Mikä teitä vaivaa?