Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisia kaupungilla liikkeellä olohousuissa!

Vierailija
06.04.2018 |

Nytkö se sitten tämänkin vuoden osalta alkoi? Tänään näin vaikka kuinka paljon naisia liikkeellä olohousuissa! Ei hyvänen aika olohousuissa tule lähteä ihmisten ilmoille! Kotiin ne sopivat, mutta ei julkisille paikoille! Naiset, ei näin! EI! Pukeutukaa tyylikkäämmin, kun menette ihmisten ilmoille!

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeudun juuri niin kuin haluan, ei kiinnosta muiden mielipiteet.

Puoliso sanoi ettei halua että käytän ulkona hametta missä on reikä takana,haistatin pitkät hänelle ja sanoin että olen itsenäinen ja ei kiinnosta hänen mielipiteensä,en halua miellyttää ketään

Kyllä omaa kumppania on syytä miellyttää, tai sitten hyväksyä se asia, että jos ei miellytä, niin kumppani alkaa katselemaan muita.

Vierailija
22/39 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kävellyt koko talven collareissa, maailman paras keksintö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista on niin lihavia, että muut housut saattaisivat tuntua epämukavilta ja kiristäviltä. Annetaan siis pulleroiden pukeutua rauhassa trikoisiin ja collareihin. Tyylikkäät pukeutukoot tyylikkäästi.

Vierailija
24/39 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on olohousut? Onko ne kotona pidettävät legginsit tms? Käyn ostarilla kaupassa ja kirjastossa kulahtaneissa legginseissä, jos joku kauhistuu, voi katsoa muualle. Ei ole varaa työttömänä ostella uusia vaatteita.

Vierailija
25/39 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoliso sanoi ettei halua että käytän ulkona hametta missä on reikä takana,haistatin pitkät hänelle ja sanoin että olen itsenäinen ja ei kiinnosta hänen mielipiteensä,en halua miellyttää ketään

Kyllä omaa kumppania on syytä miellyttää, tai sitten hyväksyä se asia, että jos ei miellytä, niin kumppani alkaa katselemaan muita.

Sellaisen henkilön kannattaa selailla koirakirjaa ja ottaa sellaisen rotu jonka kohdalla lukee "haluaa miellyttää omistajaa". Naiset ovat ihmisiä, eikä heitä ole jalostettu miellyttämään. Naisen kannattaa valita sellainen kumppani, joka ei halua naisen miellyttävän häntä.

Vierailija
26/39 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen henkilön kannattaa selailla koirakirjaa ja ottaa sellaisen rotu jonka kohdalla lukee "haluaa miellyttää omistajaa". Naiset ovat ihmisiä, eikä heitä ole jalostettu miellyttämään. Naisen kannattaa valita sellainen kumppani, joka ei halua naisen miellyttävän häntä.

Kyllä minäkin ainakin haluan, että miehen pukeutuminen ja ulkonäkö miellyttää minun silmääni. Ei sellaista kumppania jaksa katsella kauhean pitkään, joka ei näytä hyvältä silmääni.

Vierailija
27/39 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja odotapas, kun näet ylipainoisen naisen ahtautuneena farkkuihin, sitten kiljut miksei hän kulje olohousuissa? Aina kaikki on väärin, miten päin vain tekee.

Minä en ainakaan vaivaa päätäni sillä, miten muut ihmiset pukeutuvat. Minä pukeudun kuten haluan, suotakoon se myös muille ihmisille. Joskus joku saattaa kiinnittää huomion, esim. siniset hiukset, mutta ei se minun päävaivani ole.

Vierailija
28/39 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin ainakin haluan, että miehen pukeutuminen ja ulkonäkö miellyttää minun silmääni. Ei sellaista kumppania jaksa katsella kauhean pitkään, joka ei näytä hyvältä silmääni.

Minä haluan, että mies nauttii sellaisista vaatteista kuin itse haluaa :)

Vierailija
29/39 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan, että mies nauttii sellaisista vaatteista kuin itse haluaa :)

Tietysti. Sen takia olenkin sellaisen miehen kanssa, joka pukeutuu tyylikkäästi ihan omasta vapaasta tahdostaan. :) Enhän nyt olisi hänestä edes kiinnostunut, jos joku resunen olisi.

Vierailija
30/39 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on henkkamaukan collegehousut ja vanha pipo. Hajoa :D

Vierailija
31/39 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että on edes housut jalassa. Rumemmalta näyttäsi peppu paljaana. Voisi perhekalleuskin kylmettyä.

Vierailija
32/39 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun muistutit niin laitan pyykkiin et voin lähteä liikkeelle olopöksyissä.

Vierailija
33/39 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohousuissa perse näyttää hyvältä! En moiti 👍

Vierailija
34/39 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppumuoti on positiivinen asia näin miehen näkökulmassa 👍 Ennen olin kovettu tissimies mutta kyllä nyt pää kääntyy kun trikoopeppu kulkee ohi 😁

M31

Vierailija
35/39 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miellyttäminen on mielisairasta.

Vierailija
36/39 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jos vaikka näkyy se salainen sola.

Vierailija
37/39 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain 20v pimatsulla oli legginssit ruokakaupassa päällä . Alkoi Siinä itselläkin patukkaan veri pakkaantua. Naiset on ihana asia. Oli muotoa pakaroissa.

Vierailija
38/39 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohousut (collegehousut) on huomattavasti säädyllisemmät kuin legginsit, joista näkyy jokikinen poimu ja pullistuma, vrt kirjoittaja 37. Niistä tunnen myötähäpeää.

Vierailija
39/39 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kiinnitätte huomiota kanssaihmisten housuihin? Mikä teitä vaivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän