Olen naimisissa miehen kanssa jolla on pieni muna kysy mitä haluat!
Mies kertoi omistavansa pienen eikä kukaan muu nainen aiemmin ollut kelpuuttanut. Liitossamme on vähän seksiä molempien toiveesta. Kysy mitä haluat!
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Et pidä seksistä? MInä en alkaisi millekään pienimunaisen kanssa vaikka on tiukat paikat.
Kumpikaan ei välitä seksistä mutta halailemme sitäkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain vähän? Miksi mies ei halua enempää?
Mikä määrä olisi sopiva? Suhteemme perustuu muuhun kuin seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Et pidä seksistä? MInä en alkaisi millekään pienimunaisen kanssa vaikka on tiukat paikat.
En tiedä miksi tätä naista alapeukutetaan. Tottahan tuo on, että tiukinkaan nainen ei tunne mikromunaa sisällään. Olisi hyvä jos olisi mikromunasille naisia joille se tuntuu hyvän kokoiselta, mutta asia ei ole niin tässä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaisi itseä jos nyt ei olisi niin tuhottoman lyhyt että yhdyntä lähes mahdotonta.
Osaako muuten sitten tyydyttää seksuaalisesti? Harva nainen sitä muutenkaan saa pelkässä vaginaalisessa yhdynnässä orgasmia.
Emme tyydytä toisiamme ja seksikertoja meillä on takana tasan kaksi.
Niin se on vaan 20cm. Oon kuitenkin tottunut isompaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaisit sinäkin välittämään kun saisit maistaa oikein kunnon isoa k*rpää!! Ymmärtäähän sen että se ei kiinnosta jos ei tunnu miltään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaisit sinäkin välittämään kun saisit maistaa oikein kunnon isoa k*rpää!! Ymmärtäähän sen että se ei kiinnosta jos ei tunnu miltään
En ole kiinnostunut seksistä ja sen vähäisenkin haluan kokea aviomieheni kanssa.
Miksi halusit tehdä tästä asiasta aloituksen? Mitä mieltä itse tästä asiasta olet? Mitä haluat tällä aloituksella viestittää muille? Mitä toivoisit muiden kysyvän sinulta? Miten näet tulevaisuutesi tämän asian kanssa? Ja mitä helvetin väliä sillä miehesi munan koolla on, jos itse olet tyytyväinen ja mennyt naimisiin hänen kanssaan?
No, siinä muutama kysymys, s'il vouz plait :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi tätä naista alapeukutetaan. Tottahan tuo on, että tiukinkaan nainen ei tunne mikromunaa sisällään. Olisi hyvä jos olisi mikromunasille naisia joille se tuntuu hyvän kokoiselta, mutta asia ei ole niin tässä maailmassa.
Lesboilla ei ole munaa ollenkaan, mutta silti saavat orgasmeja. Sinulta puuttuu vain mielikuvitusta.
Sää olet ihan kakka ap, sun pitäis kirjoittaa tyyliin
ap
Mut et viitti
Vierailija kirjoitti:
Miksi halusit tehdä tästä asiasta aloituksen? Mitä mieltä itse tästä asiasta olet? Mitä haluat tällä aloituksella viestittää muille? Mitä toivoisit muiden kysyvän sinulta? Miten näet tulevaisuutesi tämän asian kanssa? Ja mitä helvetin väliä sillä miehesi munan koolla on, jos itse olet tyytyväinen ja mennyt naimisiin hänen kanssaan?
No, siinä muutama kysymys, s'il vouz plait :)
Enemmistö av:lla halajaa suurta melaa. En mitään mieltä. Koska av. Ihan mitä tahansa. Tulevaisuudessa suhtautuminen asiaan on samanlaista ja olen naimisissa saman miehen kanssa. Ei mitään väliä. :D
Vierailija kirjoitti:
Sää olet ihan kakka ap, sun pitäis kirjoittaa tyyliin
ap
Mut et viitti
Miehen mielestä en ole kakka.
Miehesi pystyy varmaan saamaan sinut tyytyväiseksi muilla keinoin. Samoin sinä miehesi. Vain sillä on merkitystä. Kukaan ei sinne miehen housuihin näe eikä sillä ole merkitystä 'pitkässä juoksussa'. Ja lapsentekoahan se ei estä oli pieni tai iso. Jos on iso... ja tyhmä ei sellaisella miehellä tee mitään.
Naimisissa ja 2 kertaa seksiä? Meinaatteko hankkia lapsia?
Seisooko se edes kunnolla vai saatko kenties pientä ja puolikovaa?
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa ja 2 kertaa seksiä? Meinaatteko hankkia lapsia?
Kyllä pitää paikkaansa. Olemme sopineet miehen kanssa, että seuraava seksikerta on syksyllä kun yritämme lasta.
jÖöööööööö kirjoitti:
Seisoo ja kaksi kertaa olen saanut pientä ja turvallista.
Vierailija kirjoitti:
jÖöööööööö kirjoitti:
Seisoo ja kaksi kertaa olen saanut pientä ja turvallista.
Asia kunnossa. Kolmas kerta toden sanoo?
Vittu mitat!!! Tajusin kyllä että on pieni