Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin lounastauolla naapurin menevän terapeutin vastaanotolle

Vierailija
06.04.2018 |

Mikäköhän sillä on! :O

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsii uteliaasta naapurista. Hakee viisaasti apua traumaansa.

Vierailija
2/17 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän sulla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa onnellista, että tulit kertomaan meille. Nyt voidaan käyttää koko perjantai-ilta asian miettimiseen.

Vierailija
4/17 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä satuin naapurin kanssa kerran samaan aikaan apteekkiin. Kuulin viereisestä loosista miten nouti kaksi eri mielialalääkereseptiä. Vaikutti mun silmään normaalilta ihmiseltä. Hullu mikä hullu.

Vierailija
5/17 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointsit naapurille, kun pitää huolta terveydestään. 

Vierailija
6/17 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmennyin kerran apteekissa kun käännyin pois asioimasta, niin takanani seisoi väkeä, vähän kuin nähdäkseen mitä ostin.

Vierailija
7/17 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn terapiassa ja ei kyllä kiinnostais, vaikka kuka näkis tai tietäis. En mä sitä kuuluttele, niin kun en lääkärikäyntejänikään, mutta kerron, jos puheeksi tulee.

Ja ihan tiedoksesi, terapiaan ei tarvita mitään järkyttävää syytä. Ihan sellanen fiksun ihmisen tarve saada apua elämän hankaliin juttuihin, joita meillä kaikilla on, on hyvä syy.

Vierailija
8/17 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmennyin kerran apteekissa kun käännyin pois asioimasta, niin takanani seisoi väkeä, vähän kuin nähdäkseen mitä ostin.

Jono?

Vierailija
9/17 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn terapiassa ja ei kyllä kiinnostais, vaikka kuka näkis tai tietäis. En mä sitä kuuluttele, niin kun en lääkärikäyntejänikään, mutta kerron, jos puheeksi tulee.

Ja ihan tiedoksesi, terapiaan ei tarvita mitään järkyttävää syytä. Ihan sellanen fiksun ihmisen tarve saada apua elämän hankaliin juttuihin, joita meillä kaikilla on, on hyvä syy.

Arvaa mitä mä teen kun mulla on vaikeeta? Mä meen juoksemaan, nostan painoja tai hakkaan säkkiä.

Mä en tarvii kenenkään kukkahattutädin analyysejä tai pillereitä. Mä oon mitä mä oon ja mun tielle ei kannata tulla.

Vierailija
10/17 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi palauttamassa lapsen hanskat, jotka oli viikonloppuna jääneet kyläillessä ja lasten leikkiessä. Samalla onnitteli syntymäpäiväsankaria?

Jalkaterapeutti?

Vierailija
11/17 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain ammateissa on pakko käydä terapeutilla, mikäli töissä on tapahtunut jotain tavallista järkyttävämpää. Minkäs teet. Hyvähän se on mennä tai menettää työpaikka.

Itsekin jouduin käymään. Teen kriisityötä. Myös esim veturimiesten on pakko mennä, jos on vaikka joku höppänä hypännyt junan alle.

Voihan olla että naapurisi kävi moikkaamassa tätiänsä/ setäänsä, tai jotain tuttavaansa.

Ei kannata olla noin mustavalkoinen.

Vierailija
12/17 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain jo jonossa nenäkannun käyttöohjeet ja 3 ihmisen kokemukset sen käytöstä. Se kannu ei tullut edes omaan käyttööni.

Vierailija
13/17 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissain ammateissa on pakko käydä terapeutilla, mikäli töissä on tapahtunut jotain tavallista järkyttävämpää. Minkäs teet. Hyvähän se on mennä tai menettää työpaikka.

Itsekin jouduin käymään. Teen kriisityötä. Myös esim veturimiesten on pakko mennä, jos on vaikka joku höppänä hypännyt junan alle.

Voihan olla että naapurisi kävi moikkaamassa tätiänsä/ setäänsä, tai jotain tuttavaansa.

Mikä ihmeen ongelma se on että käy terapeutilla vaikka olisi diagnoosikin? Pahempi tilannehan niillä on joiden kannattaisi käydä mutta mielisairausleiman takia eivät uskalla.

Vierailija
14/17 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas kävelin kerran katua myöten kauppaan. Mua seurasi pari ihmistä. Ne olivat juttelevinaan keskenään hämätäkseen.

Ne jopa tulivat perässäni kauppaan. Aloin kerätä ostoksia koriin. Ne tekivät samoin.

Vähänks mua pelotti!

Vierailija
15/17 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi haitaksi sinullekaan, kun pitää kytätä muita.

Vierailija
16/17 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen ongelma se on että käy terapeutilla vaikka olisi diagnoosikin? Pahempi tilannehan niillä on joiden kannattaisi käydä mutta mielisairausleiman takia eivät uskalla.

Saisi tulla ilmaismainosjakelun mukana kaikille ilmainen tutustumiskäynti terapiaan. Jos siten kynnys madaltuisi heiltä, joiden pitäisi käydä terapiassa.

Vierailija
17/17 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan