Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas uusperheelliset!!!!!!!

Vierailija
21.04.2006 |

onko isällä ikinä mahdollisuutta viettää kahdenkeskistä aikaa sen lapsen kanssa joka asuu oman äitinsä luona mutta käy isällään sen pari kertaa kuussa.

olen huomannut veljeni tapauksessa, ettei tätä mahdollisuutta suoda hänelle eikä hänen tyttärelleen. ilkeä äitipuoli pitää siitä huolen... jopa lasta haettaessa tau kotiin vietäessä pitää koko pataljoona olla mukana.

onko normaalia??

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kerroin, että me molemmat - siis sekä mieheni ja minä - vietämme kahdenkeskeistä aikaa kaikkien lapsien kanssa. Tämä sisältää myös sen, että mieheni viettää tietenkin kahdenkeskeistä aikaa myös ex-avioliitostaan olevien lasten kanssa. Puhuin siis oman _perheemme_ tilanteesta ja toimintakulttuurista johon kuuluu tietenkin paitsi lapset myös äitipuoli. Mikäs siis tökkäs?

Vierailija
22/31 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useissa viesteissa kun toivotaan etta ISA viettaa ex-suhteen lapseensa aikaa yksin, mutta mielestani kaikkien laheisten aikuisten kahdenkeskinen aika on hyvaksi..

Hienolta kuulostaa teidan tilanne :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin tänään taas aiheesta saarnan, joten vähän niskavillat pystyssä.

Koko perheestäni olen ylpeä, ja harmittelen, että miehen ex:n kanssa tökkii...vielä seitsemän vuoden jälkeenkin.

Vierailija
24/31 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan yhteiset lapset saa laatuaikaa iskän kanssa? Perheenä tässä eletään ja ollaan.

Vierailija
25/31 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä siksi erositte? Keskittykää taas omien tekojenne parantamiseen.

Vierailija
26/31 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uusperheellinen, mutta uusperheessä kasvanut lähes koko lapsuuteni. Jos edellisestä liitosta syntynyt lapsi tapaa harvoin toista vanhempaansa olisi suotavaa ja tärkeää, että lapsi saisi viettää edes muutaman pienen hetken vanhempansa kanssa aivan kahden. Toisille lapsille sitä kahdenkeskistä aikaa voi jakaa muulloin arjessa. Uusperhe on perhe, mutta se vieraileva lapsi on silti vain vieraileva, eikä saa samaa mahdollisuutta luoda suhdetta omaan vanhempaansa kuin ne muut lapset.

Vierailija
27/31 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe on perhe, se päättäköön miten viettää aikanasa, ei ex-puoliso!

Vierailija
28/31 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä oli 3 lasta ja kävimme isän luona harvoin, noin 2-3krt vuodessa. En ikinä odottanut kahden keskistä aikaa hänen kanssaan, vaan ihan mukavaa oli veljieni kanssa. Nykyisin hyvät välit, vaikka tapasimme harvoin.

Vierailija
29/31 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo ihan mun työn takia, eli aika pitkälti kun poika tulee niin ollaan (hyvällä tuurilla) kaikki muutama tunti yhdessä sit mies ja poika menee saunaan/nukkumaan ja mä häivyn töihin.

Poika joskus oli kysynyt et miks mä lähden aina pois kun hän tulee meille, oli helpottunut kun mies oli selittänyt että mun työni vaatii sitä ja etten muuten lähtis.

Katsotaan kuinka homma toimii kun meille tulee eka yhteinen lapsi, uskoisin silti että mies hommailee " miesten juttuja" pojan kanssa kahden jonkin verran. Ikäeroa tulee lapsilla olemaan sen verran että eivät missään vaiheessa ole varsinaisesti " samalla viivalla" .

Vierailija
30/31 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. hakee ja vie ilman muita perheenjäseniä. Lähes joka viennillä käyvät esim. kahvilla kahdestaan.

Välillä lähtevät käymään jossain kahdenkesken.

Käy jopa viikolla tapaamassa tyttöään silloin tällöin (siis kun sattuu työaikoihin sopimaan).

Vierailija
31/31 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä " pallille korottamista" aika usea äiti kuitenkin haluaa. Ex-puolison on vaikeaa ymmärtää, että tämä uusi perhe ansaitsee myös paljon. Omalla kohdallani tilanne on se, että isän tyttö asuu meillä, mutta käy tapaamassa äitiään. Mulla on kaksi poikaa jotka ei tapaa isäänsä ollenkaan. Siitä huolimatta tyttö on todella kiittämätön ja hänellä pitäisi meilläkin olla joku erityisasema, ihan kuin hän lapsena olisi tärkeämpi kuin muut. Hänen äiti tätä vaatii ja tytölle markkinoi.. onneksi mies ei suostu vaan antaa aikaa kaikille tasapuolisesti. Mies ei myöskään koskaan sano pelkästään omaa lastaan rakkaaksi vaan kaikkia ja on monta kertaa sanonut tytölle että pojat on ihan yhtä rakkaita tässä perheessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä