Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku ukko tuli motkottamaan kaupassa, kun valitsin irtokarkkeja

Vierailija
06.04.2018 |

maistoin kahta uutta makua, joita en ole aiemmin ostanut, en osta sikaa säkissä vaan maistan ennen kuin teen ostopäätökseni. Näin olen toiminut ennenkin jos on uusi makeinen kyseessä. Tuttuja en tietenkään ennakkoon maista. Nyt maistoin jotain kolmea uutta karkkia, ilmeisesti ukko oli sen nähnyt kun alkoi määkimään että varastan. En kai mä mitään varastanut, vai onko sekin vartastamista jos irtokarkkeja tippuu lattialle, kuten niitä siellä näkee. Mä ostin paria uutta makua, joita olin maistanut, eli tuin kauppaa, en suinkaan varastanut mitään.
Paljonko se idiootti luulee YHDEN irtokarkin maksavan, sitä ei voi edes vaa'alla punnita, ei maksa senttiäkään.
Tulöi paha mieli kuitenkin, onneksi siinä laarilla ei ollut sillon muita.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krooh.

Olen pettynyt teihin jälleen kerran, kun ette tunnista koskaan ilmiselviäkään provoja.

Sinä yliarvioit reilusti ihmisten älyn. Kaikenlaisia aivan uskomattomia idiootteja todella on olemassa, vaikka just tämä ketju olisikin provo. Esimerkkinä vaikka yksi perhe, joka ravintolassa ollessaan päätti pilkkoa lapsen spagettiaterian pöytäliinalla.

Vierailija
42/54 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole automaattisesti lupaa maisteluun:

https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/103062-saako-kaupassa-syoda-e…

Todellakin on, mikään tuossa artikkelissa ei koske irtokarkkeihin. Ja nyt puhutaan siis yhden karkin ottamisesta. Tottakai jos alat kunnolla niitä syömään niin se on varkautta. Mutta kaupat sallivat irtokarkin yhden koemaistoa kyllä, se yksi kappale on jonkun sentin arvoinen muutenkin ja jos pidät siitä niin todennäköisesti ostat eurojen edestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asuntoa ostaessa muutan salaa taloon pariks viikoks. Kuhan vaa kokeilen.

Vierailija
44/54 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ho ho hoo, ei todellakaan saa maistella. Jos jokainen kaupan asiakas maistaisi edes sen yhden karkin, niin eihän siellä kohta karkkia olisikaan.

Vierailija
45/54 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tyhmiä jengi on kun täällä huomattava enemmistö luulee että kaupan karkkeja ei saa koemaistaa? Tottakai saa, aina on saanut LOL :DDD

Kysy vaikka kauppiaalta, kyllä ne sanoo että yhden per karkkityyppi saa maistaa irtokarkkeja valitessaan. Ihan perus tietoo tällanen, luulis kaikkien tietävän.

No sepä onkin eri asia, jos kysyy että saako maistaa ja myyjä antaa luvan. Ei siitä seuraa, että kaikssa muissakin karkkikaupoissa saa maistaa, kysymättä. Osaat varmaan kuvitella mitä siitä seuraisi, kun kaupoissa on esim. 100 eri lajia karkkia...?

Vierailija
46/54 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaupan karkkeja saa maistella. Oletko 5v?

Kuule en ole. Ei yksi irttari maksa yhtään mitään. Enemmän niitä tippuu joka päivä lattialle, niistä voisi vaakalla saadakin jo jonkun hinnan mitä sinne tippuu, ei siitä että maistan yhtä ja sitten ostan niitä. Enkä maistanut niin että oisin imeskellyt tai haukannut ja laittanut lopun makeisesta laariin, kukaan ei saa pöpöjä mun maistamisistani EIKÄ MYYJÄN TARVITSE VAIHTAA LAARIA, KUTEN JOKU SANOI.

ap

Vierailija
47/54 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule en ole. Ei yksi irttari maksa yhtään mitään. Enemmän niitä tippuu joka päivä lattialle, niistä voisi vaakalla saadakin jo jonkun hinnan mitä sinne tippuu, ei siitä että maistan yhtä ja sitten ostan niitä. Enkä maistanut niin että oisin imeskellyt tai haukannut ja laittanut lopun makeisesta laariin, kukaan ei saa pöpöjä mun maistamisistani EIKÄ MYYJÄN TARVITSE VAIHTAA LAARIA, KUTEN JOKU SANOI.

ap

No jos se yksi karkki ei maksa mitään, niin mikset sitten voi ottaa sitä maistiais karkkia sinne pussiin muiden sekaan, punnita, maksaa ja maistaa sitten? Niin aikuiset toimii.

Vierailija
48/54 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä olen monesti maistanut, ei ole cittari ym.jättimarket siitä konkurssiin mennyt.

Vierailija
49/54 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempi hävikki kaupalle tosiaan tulee lattialle tippuneista karkeista, joita näkee todella paljon.

Karkin maistaminen ennen ostopäätöksen tekemistä ei tee haittaa kellekään, varsinkin kun yleensä ostopäätös on maistamisen jälkeen myönteinen, joten kauppias vain hyötyy.

Vaihtoehtona on, että asiakas jättää namut kokonaan ostamatta, koska ei tiedä miltä ne maistuvat, se olisi kauppiaan tappio.

Vierailija
50/54 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ajattelin ottaa hetkeksi tuosta naapurin vaunuista vauvan itselleni kokeiluun ja arvioitavaksi, jotta tiedän kannattaako itsekin pyöräyttää moinen. Siis sen naapurin ukon kanssa. Kuka sitä nyt sikaa säkissä haluaa.

Vierailija
51/54 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Juuri näin. Tervettä järkeä voi käyttää.

Vierailija
52/54 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

realisti kirjoitti:

Suurempi hävikki kaupalle tosiaan tulee lattialle tippuneista karkeista, joita näkee todella paljon.

Karkin maistaminen ennen ostopäätöksen tekemistä ei tee haittaa kellekään, varsinkin kun yleensä ostopäätös on maistamisen jälkeen myönteinen, joten kauppias vain hyötyy.

Vaihtoehtona on, että asiakas jättää namut kokonaan ostamatta, koska ei tiedä miltä ne maistuvat, se olisi kauppiaan tappio.

Tämä.

Vierailija
53/54 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maistoin tänään uutta jäätelömakua kaupassa.

Vierailija
54/54 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

reps, hauska ketju. Meinaan tukehtua nauruun täällä.  kasslerin grillaaja räjäytti potin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi