Joku ukko tuli motkottamaan kaupassa, kun valitsin irtokarkkeja
maistoin kahta uutta makua, joita en ole aiemmin ostanut, en osta sikaa säkissä vaan maistan ennen kuin teen ostopäätökseni. Näin olen toiminut ennenkin jos on uusi makeinen kyseessä. Tuttuja en tietenkään ennakkoon maista. Nyt maistoin jotain kolmea uutta karkkia, ilmeisesti ukko oli sen nähnyt kun alkoi määkimään että varastan. En kai mä mitään varastanut, vai onko sekin vartastamista jos irtokarkkeja tippuu lattialle, kuten niitä siellä näkee. Mä ostin paria uutta makua, joita olin maistanut, eli tuin kauppaa, en suinkaan varastanut mitään.
Paljonko se idiootti luulee YHDEN irtokarkin maksavan, sitä ei voi edes vaa'alla punnita, ei maksa senttiäkään.
Tulöi paha mieli kuitenkin, onneksi siinä laarilla ei ollut sillon muita.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Lattialle pudonnut on hävikkiä. Syöty on varastamista.
Ap voisi maistella niitä lattialle tippuneita karkkeja! :D Ei menisi kaupan hävikki roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just! Entä jos pudotan ensin lattialle ja syön sitten? Tai syön muiden tiputtamia karkkeja. Jos se tollasta pilkunnussintaa on niin voin kyllä palauttaa syömäni karkin, käydään toiletin puolella vaan.
- ei ap
Oletko tosissasi vai oletko todellakin noin stu....
Pyörinköhän täällä liikaa, kun tunnistin ja muistin sanasta sanaan saman aloituksen? Tais olla viime vuoden provo. Kai sitä pitäis elämä hankkia, kun provotkin on jo vanhoja tuttuja...
Näin kävi Porvoossa(oikeasti)
https://www.uusimaa.fi/artikkeli/546010-porvoolaismiehen-karkkiostokset…
Otatko myös paistopisteistä aina croisantin maistiaiseksi ennen ostopäätöstä?
Mun isä napsi ohimennessään irtareita laarista kun olin lapsi. Hävetti ihan vaan vähän!
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran Hesassa hotellissa ja siinä oli ulkomaalaisia, en sano minkämaalaisia, jotka maistelivat ruokia tarjoiluastioista aamiaisella tarjoilukauhasta. Esim. silliä kastikkeissa. Yäk, että inhotti. Otin jonkun leipäpalan......
Kuulostaa kiinalaisilta.
Keskiluokkaistuva kiinalainen joka vielä 10v sitten kuokki maohaalarissa riisipeltoa pengerviljelmillä on nyt vaurastunut sen verran että pääsee halpisjoukkomatkoille Eurooppaan, käyttäytyy sen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Itse teen marketin salaattibaarissa useasti samanlaisen testin. Mistä sitä muuten voi tietää miltä milloinkin joku teriyakikana maistuu kun sitä valmistetaan niin monella tavalla.
Minä maistelen Alkossa. Varsinkin kyykkypunaviineistä ei koskaan teidä että onko ne hyviä vai ei.
Paikalliset väitti että kun pari vuotta sitten Kemijärvelle tuli näitä uussuomalaisia, niin ne olisivat maistelleet Alkossa että mitä juomia ostavat.
ILMAISIA NAMEJA VOIT SAADA NÄIN VIHERAHO NEUVOO
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä nyt koko croisanttia kehtais? Vähän kulmasta taittaa niin hyvin pääsee jo maunpäästä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Näin kävi Porvoossa(oikeasti)
https://www.uusimaa.fi/artikkeli/546010-porvoolaismiehen-karkkiostokset…
Oudointa jutussa oli, että joku vertasi irtokarkkeja banaaneihin ja tomaatteihin, jotka siis kuoritaan ja pestään kotona. Klähmittyjä karkkeja ei voi puhdistaa. Ja tietenkin ap:n " maistelua" on varastamusta, kalliiksi tulisi kaupalle jos jokainen asiakas tekisi tuota.
Jos ei tiedä, tykkääkö uutuuskarkista, sitä tietenkin otetaan sinne ostettavien karkkien pussiin tyyliin yksi kappale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä nyt koko croisanttia kehtais? Vähän kulmasta taittaa niin hyvin pääsee jo maunpäästä kiinni.
Minä haukkasin joskus teininä jonkun tyhmän päähänpiston seurauksena lihapiirakkaa lähikaupassa, ja laitoin takaisin. Seuraavalla kerralla myyjä pyysi maksamaan. Ai että kun hävettää vielä näin jälkeenpäin, ei tulis mielenkään maistella edes karkkeja enää.. 😅
Kuinka tyhmiä jengi on kun täällä huomattava enemmistö luulee että kaupan karkkeja ei saa koemaistaa? Tottakai saa, aina on saanut LOL :DDD
Kysy vaikka kauppiaalta, kyllä ne sanoo että yhden per karkkityyppi saa maistaa irtokarkkeja valitessaan. Ihan perus tietoo tällanen, luulis kaikkien tietävän.
Siis, vaikka juuri sanoin, niin oon kyllä edelleen hämmästynyt että näin huomattava enemmistö ei tiedä että kaupat sallii irtokarkkien koemaistelun. Eikä siinä mitään epähygieenistä ole kun otat sen edelleen sillä lusikalla sieltä laarista ja pudotat käteesi.
AP ei tehnyt mitään väärin.
Vierailija kirjoitti:
Lattialle pudonnut on maksutonta... Ohoh, putos!
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tyhmiä jengi on kun täällä huomattava enemmistö luulee että kaupan karkkeja ei saa koemaistaa? Tottakai saa, aina on saanut LOL :DDD
Kysy vaikka kauppiaalta, kyllä ne sanoo että yhden per karkkityyppi saa maistaa irtokarkkeja valitessaan. Ihan perus tietoo tällanen, luulis kaikkien tietävän.
No ei todellakaan ole automaattisesti lupaa maisteluun:
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/103062-saako-kaupassa-syoda-e…
Ei niitä saa mennä maistelemaan. "ei yksi karkki mitään maksa"
Samalla metodilla voisin mennä maistelemaan heviosastolle rypäleitä, mitä en ennen ole ostanut. "eeemmminä tuostakun pari maista heh" Sitten voisin mennä sinne irtis-osastolle ja maistella uusia makuja
Senkin palikka.