Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku ukko tuli motkottamaan kaupassa, kun valitsin irtokarkkeja

Vierailija
06.04.2018 |

maistoin kahta uutta makua, joita en ole aiemmin ostanut, en osta sikaa säkissä vaan maistan ennen kuin teen ostopäätökseni. Näin olen toiminut ennenkin jos on uusi makeinen kyseessä. Tuttuja en tietenkään ennakkoon maista. Nyt maistoin jotain kolmea uutta karkkia, ilmeisesti ukko oli sen nähnyt kun alkoi määkimään että varastan. En kai mä mitään varastanut, vai onko sekin vartastamista jos irtokarkkeja tippuu lattialle, kuten niitä siellä näkee. Mä ostin paria uutta makua, joita olin maistanut, eli tuin kauppaa, en suinkaan varastanut mitään.
Paljonko se idiootti luulee YHDEN irtokarkin maksavan, sitä ei voi edes vaa'alla punnita, ei maksa senttiäkään.
Tulöi paha mieli kuitenkin, onneksi siinä laarilla ei ollut sillon muita.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaupan karkkeja saa maistella. Oletko 5v?

Vierailija
2/54 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sinäkin kyllä yksi torvelo, trolli tai ei.

Vierailija
4/54 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/54 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin maistelin kun olin 16v! Nykyään ymmärrän sen olevan väärin ja ällöttävää. Miksi sinulta on mennyt tuo ymmärrysvaihe ohi?

Vierailija
6/54 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen marketin salaattibaarissa useasti samanlaisen testin. Mistä sitä muuten voi tietää miltä milloinkin joku teriyakikana maistuu kun sitä valmistetaan niin monella tavalla.

Vierailija
7/54 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se pelkästä hinnasta ole edes kiinni vaan myös perushygieniasta. jos joku myyjä saa tietää tuollaisesta, täytyy koko laarit joista kourit tyhjentää. siinä se hävikki tulee.

Vierailija
8/54 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooh.

Olen pettynyt teihin jälleen kerran, kun ette tunnista koskaan ilmiselviäkään provoja.

Vierailija
9/54 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krooh.

Olen pettynyt teihin jälleen kerran, kun ette tunnista koskaan ilmiselviäkään provoja.

Kyllä näin tyhmiä ihmisiä on oikeasti olemassa.

Kaikki keskustelut ei aina voi olla provoja.

Vierailija
10/54 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joku ukko tuli motkottamaan..."

Asiasta motkotti.

Vierailija
11/54 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön usein ravintolassa koeannoksen, jos on tuntematon ruokalaji tai ravintola ei ole hyvä tuttu. Koeannosta ei kannata syödä ihan ähkyyn asti, jotta jaksaa juosta, jottei tarjoilija saa kiinni.

Vierailija
12/54 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin tyhmiä ihmisiä on oikeasti olemassa.

Kaikki keskustelut ei aina voi olla provoja.

Eikös se ole niin että about 10 - 15%:lla ihmisistä älykkyysosamäärä on alle 85... Siis oikeastaan hämmästyttävän monella ihan normaalielämää elävällä. Joillekin ilmiselvät asiat ovat toisille ihan aidosti kysymisen arvoisia, ja kysyminenhän on merkki tiedonhalusta.

Vierailija
13/54 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattialle pudonnut on hävikkiä. Syöty on varastamista.

Vierailija
14/54 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin maistelen aina kaikkia uutuustuotteita että voin tietää, että kannattaako niitä ostaa vai ei. Nyt kun on tullut myyntiin uutuusjäätelöitä, niin minä tyynesti poistan jokaisesta uutuusjäätelöstä ne suojakuoret ja maistelen niitä jäätelöitä, että tiedän että kannattaako niitä ostaa. Hyvän jäätelön syön tietenkin loppuun siinä jäätelöaltaalla, pahan työnnän vaikka ohikulkevan pikkulapsen käteen sen lapsen syötäväksi tai heitän lattialle.

Vierailija
15/54 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelin samaa kun virittelin grilliä lihatiskin viereen. Joku akka alkoi motkottaa kun aloin grillata kassleria.

Ei meinannut uskoa millään kun selitin että pitää minun saada maistaa koska en halua ostaa sikaa säkissä.

M

Vierailija
16/54 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin maistelen aina kaikkia uutuustuotteita että voin tietää, että kannattaako niitä ostaa vai ei. Nyt kun on tullut myyntiin uutuusjäätelöitä, niin minä tyynesti poistan jokaisesta uutuusjäätelöstä ne suojakuoret ja maistelen niitä jäätelöitä, että tiedän että kannattaako niitä ostaa. Hyvän jäätelön syön tietenkin loppuun siinä jäätelöaltaalla, pahan työnnän vaikka ohikulkevan pikkulapsen käteen sen lapsen syötäväksi tai heitän lattialle.

Vierailija
17/54 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määkin haen lähikaupasta aina muutaman oluen maistiaisiksi.

Tiedän sitten ens kerralla kun rahaa on, mitä ostaa.

Vierailija
18/54 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just! Entä jos pudotan ensin lattialle ja syön sitten? Tai syön muiden tiputtamia karkkeja. Jos se tollasta pilkunnussintaa on niin voin kyllä palauttaa syömäni karkin, käydään toiletin puolella vaan.

- ei ap

Vierailija
19/54 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran Hesassa hotellissa ja siinä oli ulkomaalaisia, en sano minkämaalaisia, jotka maistelivat ruokia tarjoiluastioista aamiaisella  tarjoilukauhasta.  Esim. silliä kastikkeissa.  Yäk, että inhotti.  Otin jonkun leipäpalan......

Vierailija
20/54 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just! Entä jos pudotan ensin lattialle ja syön sitten? Tai syön muiden tiputtamia karkkeja. Jos se tollasta pilkunnussintaa on niin voin kyllä palauttaa syömäni karkin, käydään toiletin puolella vaan.

- ei ap

Eipä taida mikään rautalanka riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi