Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttävät karvapillut!

Vierailija
21.04.2006 |

ystäväni kanssa tuli puhetta alapäänkarvoista ja hän kertoi, ettei siisti kun bikinirajaa vähäsen. itse ajan myös häpäreistä ja pepusta (olen luonnostaan tosi karvainen) ja mua oikeen ällöttää sellanen karvareuhka kun kihara pöheikkö on ku joku viidakko!! eikö lähes kaikki aja alapäätänsä muka ' ' kolmioksi' ' !?!?!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon pillu karvoilla

http://ufym.com/f/332000

Ja ilman karvoja

http://ufym.com/f/349721

Vierailija
22/25 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks te ootte kaivaneet näin vanhan ketjun ylös??!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleanpunainen Veet tuubi on paras myös persekarvoihin, lähtee lastalla painaen rajusti kaikki.

Vierailija
24/25 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2006 klo 16:27"]

Kun taas sitten en ole juurikaan esim 30v ja alle naisia tavannu joilla ois älytön karvareuhka. Ja kun ikäiseni ja nuoremmat saavuttavat ton 45, niin silloin toi posliini/ajelu on ihan tavallista, loogiikkaa?

[/quote]

Kysymys: Mikä on "älytön karvareuhka"? Se että on ihan käsittelemätön, se että on hiukan karvoja lyhennetty ja bikiniraja siistitty vai se että on häppärit paljaat ja joku näennäistupsu siinä päällä? Näillä kaikilla edellämainituilla vaihtoehdoilla on eroa.

Itse olen 35-vuotias nainen (en ole nro 17). Näen muita alastomia naisia vähän joka paikassa. Naisten saunailloissa, työpaikan pukkarin suihkussa, uimahalleissa, kuntosalin suihkussa, jne. Ja voin sanoa, että suurimmalla osalla kolmekymppisistä on joko täyspehko tai hiukan siistitty pehko (vähän lyhennetty karvaa, bikinirajat siistitty).

Ja maasudullalla on yleisempää ihannoida muutoinkin naisissa luonnollista kauneutta (esim. ei liikaa meikkiä, ei ripsenpidennyksiä, hiustenpidennyksiä, ei punkkaritukkia/kouvolatukkaa, tms.). Kaupungissa liikkuessani taas näen useammin sekä karvattomia (jotka silti ovat kolmekymppisten joukossa harvinaisia) että räikeämmin tällättyjä naisia. Siis tokihan maaltakin niitä poikkeuksia löytyy, mutta heitä pidetään hiukan homssuisina/pinnallisina ja heidän on vaikeampi löytää miesseuraa vakinaisiin suhteisiin, kuin luonnonkauniiden. Tässä eräs kuva maaseutualueilla selkeästi ihanteellisesta naisen tyylistä:

http://olotila.yle.fi/sites/olotila.yle.fi/files/imagecache/artikkelinpaakuva/article-images/asa.jpg

Tällaista taas pidetään liian "keinotekoisena" (paikallisbaarin strippiesityksessä kyllä tatsotaan, mutta ei haluta vaimoksi tai lastensa äidiksi):

http://1.bp.blogspot.com/-078Pn4f88VI/TjekPBDFVyI/AAAAAAAAC6o/mXksPXV-7bY/s1600/Kuva+19624.jpg

Ehkäpä sinkkumarkkinoilla liikuu enemmän karvattomia kissoja, jos ovat vielä toistaiseksi jääneet ilman vakinaista kumppania? Jos se on yksi tapa yrittää olla viehättävä ja keino "pyydystää" mies (jos vaikka säädöstä tulisi parisuhde?)?

Sen olen huomannut, että jos naisen miehellä on HYVÄKSYVÄ ja naistaan kunnioittava ja palvova (hyvällä tavalla) asenne, naisen itsetunto nousee niin,

ettei hänen tarvitse käyttää ripsenpidennyksiä uskoakseen, että hänen silmänsä ovat kauniit, ei hiuslisäkkeitä uskoakseen, että hänen hiuksensa ovat kauniit ja ihanat kosketella, eikä ajaa/nyppiä (tuskallisesti?) alapäätään uskoakseen olevansa ihana, seksikäs ja haluttava.

Mutta makuasioitahan nämä toki ovat ja jokaisella on oikeus olla sellainen kuin on ja kukaan muu ei oikeasti voi sanoa toiselle esim. "YÄK! Kyllä sä oot ällö kun et sheivaa! Eihän kukaan haluaisi karvoja suuhunsa!" (Mistäs sinä tunnet sen karvapehkon miestä, mitä jos hän nimenomaan tykkää karvaisesta ja avaa häppärit ennen nuolemista, niin ei oo karvat suussa?) tms. Tai "HYI! Tollasesta kanannahkalerpastahan ei tykkää kuin pedofiilit! Mä en ainakaan haluaisi näyttää pikkutytöltä!" (Mistäs sinä tunnet sen sheivatun miestä, mitä jos hän on herkkä ja oksennusrefleksi laukeaa hiuksesta keitossa tai karvasta pillussa?) Oikeastihan se on jokaisen oma asia mitä kukin keholleen tekee ja on lapsellista ja naurettavaa arvostella muita. Se kertoo vain arvostelijan huonosta itsetunnosta, kun pitää päästä pätemään.

Nainen 35 -hiukan lyhennelty, bikiniraja siistitty kesäisin

Vierailija
25/25 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, häpeä poikaseni. Ei todellakaan kalttaa kaikki värkkiään keskenkasvuisen sikiön näköiseksi pöllykäksi. kyllähän karvat päätäkin kaunistaa, hiuksina, mikseivät sitten etupyllyä ja takapyllyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi