Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 32 nyt. Mitä uskaltaa suunnitella loppuraskauden ajaksi?

Vierailija
06.04.2018 |

Minkälaisia remontteja kotiin tai reissuja tai sellaisia? Uskallanko ostaa muutaman viikon päähän meille risteilyn? Nyt on ihan hyvä olo vielä :) . Onko todennäköistä, että en voi tai saa tehdä kohta enää mitään raskasta enkä lähteä minnekään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua sinua neuvoa, mutta minä en tehnyt tuossa vaiheessa enää muuta kuin käytiin miehen kanssa kaverien luona 400 km päässä hakemassa vaunut. Mieskään ei lähtenyt enää mihinkään kauemmas tuossa vaiheessa eikä ottanut muuta alkoholia kuin ykkösolutta siltä varalta, että lähtö tulee. Kotona tietysti tein se, mikä tuntui hyvältä ja kävin ulkoilemassa ym.

Vierailija
2/5 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti voit elää. Ei nyt mitään maailmanympärysmatkaa kannata suunnitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa laivareissu, jos siltä tuntuu. Matkavakuutuksesta saa peruuntuneen matkan hinnan takaisin lääkärintodistusta vastaan. Sairauden syy ei tietenkään voi olla pelkästään raskaus.

Mieluimmin menisin laivareissulle tai Tukholmaan /Tallinnaan päiväksi tai muutamaksi kuin autoreissu. Pitkät automatkat ja paikallaan istuminen ei ole järin terveellistä raskaana ottaen huomioon myös liikenteen riskit. Itse olin päivän Tukholmassa risteilyllä 5 viikkoa ennen synnytystä.

Remontoinnista. Maalien ja liimojen hengittäminen ei tietenkään terveellistä ole. Tikkaille kiipeily raskaana ollessa hieman arveluttavaa. Vatsa muuttaa tasapainoa.

Tapaa ystäviä, sukulaisia, työkaveteita, opiskelututtuja, syö ravintoloissa, shoppaile, lue, käy leffassa, teatterissa, liiku, kuntoile, hemmottele itseäsi kauneushoidossa a kampaamossa. nauti parisuhteesta ja seksistä. Tee kaikkea sitä minkä toteuttamiselle on suurempi kynnys lapsen synnyttyä.

Vierailija
4/5 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vielä lähteä risteilylle, ehkä jotain viisi viikkoa ennen la en enää lähtisi.

Vierailija
5/5 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omasta olosta kiinni, itse makaan rv 25 liikuntakiellossa kipeiden suppareiden takia, enkä näin ollen uskalla edes haaveilla mitä tekisin kesä- sekä äitiysloman alettua..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi