Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaalasta käännytetty synnytti moottoritiellä

Vierailija
21.04.2006 |

Hyvä ruotsi! Lisää iltalehdessä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti äiti oli ollut kylpyammeessa kun vedet menivät. Kätilö ei ollut sitä huomannut...ja eipä ole ihme. Itse olen usein miettinyt et jospa vedet menevät esim. kotona kylpyammeessa...ei sitä silloin huomaa.

Vierailija
2/28 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mahahan on aivan erilainen siinä tilanteessa, kyllä se täytyy itse huomata!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
4/28 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niin että kerralla hulahtaa iso lasti ja vedentulo loppuu siihen. Vettä tulee siihen asti kunnes vauva on ulkona.

Vierailija
5/28 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsivettähän kehittyy vielä käsittääkseni koko ajan kun istukka on toiminnassa eli kun vauva on mahassa? Ainakin mulla sitä vettä kyllä tippui koko ajan vaikka hulahti pari kertaa isotkin määrät.

Vierailija
6/28 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
7/28 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vauva siellä kohdussa ilman vettä.

Vierailija
8/28 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä vettä ole välttämättä enää kuin muutama desi lopussa.

Vierailija
9/28 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itseltä tuli ehkä desin verran, yksi loraus. Ei sitten sen jälkeen yhtään enempää eli ei tiputellut eikä tullut mitään jättimäistä vesiputousta niin että kengätkin on märkinä niinkun jollain. Sairaalassa se käsiteltiin niin että vedet meni, itse ajattelin että tuommoinen pieni liraus vaan... Ensikertalaisena näistä ei aina voi tietää ;)

Vierailija
10/28 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä lapsivettä loputtomuuksiin ole ja vaikka sitä kehittyykin jatkuvasti lisää niin se on kyllä niin pientä tiputtelua et...

Vierailija
11/28 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lammikko oli aikamoinen. t.8

Vierailija
12/28 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollutkaan. Soitin synnärille. Pyysivät pysyttelemään n. 8 h vielä kotona, jollei muuta ilmenisi. Menin puoliltapäivin sairaalaan. Näytteellä todettiin, että oli kyse lapsivedestä. Olin vielä yön yli sairaalassa ja seuraavana päivänä synnytys käynnistettiin. Siinä välissä ei enää valunut lapsivettä. Eikä tullut supistuksia omasta takaa.

Vierailija:

Lapsivettähän kehittyy vielä käsittääkseni koko ajan kun istukka on toiminnassa eli kun vauva on mahassa? Ainakin mulla sitä vettä kyllä tippui koko ajan vaikka hulahti pari kertaa isotkin määrät.

Vierailija
13/28 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
14/28 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalla on loppuraskaudessa olo tosi ahdas ja lapsiveden määrä vähenee.

Vierailija
15/28 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pönyyöön hulahti kun pissalla kävin ja senjälkeen sitä kyllä aina vähänväliä lorisisiihen asti kunnes vauva olí muailmassa. ja kun sairaalassa kätilöltä vielä kysyin etä paljoko tota vettä oikein on niin sanoi että sitä kehittyy kokoajan lisää,,

t:5

Vierailija
16/28 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain menee kaikki kerralla toisilla tulee vähemmän. Ei ole sääntöjä kirjoitettu miten vedet menevät!

Vierailija
17/28 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joillain menee kaikki kerralla toisilla tulee vähemmän. Ei ole sääntöjä kirjoitettu miten vedet menevät!

Vierailija
18/28 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedet meni minullakin lähes kerralla (kaikki keskellä yötä sänkyyn) eikä juuri tiputellut sen jälkeen. Tuo on kuitenkin toissijainen seikka tässä keskustelussa uskomatonta on että äiti käännytettiin ilmeisesti sen kummemmin tutkimatta.

Vierailija
19/28 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maallikon silmä ei välttämättä erota.

Vierailija
20/28 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut uskoi heti, kun vilkas ammeeseen. Mut ei kai sitä kaikki tosiaan tunne kun ne vedet menee.