pietarsaari-juttua surullisempi on se äidin vahinkoyliajo
Siinä kuitenkin lapsi on ollut rakastettu, toivottu ja hyvin pidetty, onnellisesta perheestä. Ja lapsi yli 1½-vuotias.
Pietarsaari-jutussa tarkoituskin oli tappaa ei-toivottu lapsi ja unohtaa se sitten. Mitään rakkaussuhdetta tuohon lapseen ei ollut tullut.
Kommentit (12)
ja yksin ulkona, kun äiti käynnistää autoa??
Se oli suunniteltu murha. Toinen tapaus täysi vahinko, joka voi sattua ihan kelle vaan.
ap
ollut sille lapselle aika surullista? Ihme touhua, surukin pitää hinnoitella...
oletko vähän yksinkertainen? Mikä helvetin surukilpailu tässä on käynnissä?
Ihmettelen vain samaa kuin ap, että Pietarsaaren vastasyntynyt on saanut kamalan suuren " suosion" täällä ja sitä vatvotaan kovasti.
Itse enemmän säälin, mietin ja suren perheitä, jotka menettävät lapsensa ei-oman-käden-kautta. Onnettomuus, sairaus...
Tosin Pietarsaaren murhassa keskustelu on keskittynyt säälimään sitä vauvaa. Minä säälin niitä perheitä, jotka jäävät ikuisesti kaipaamaan kuollutta lastaan.
Vanhempien ei tulisi koskaan nähdä päivää, jolloin menettää lapsensa.
Edelleen olen siis sitä mieltä, että on kamalampaa menettää lapsi, jonka kanssa on ehtinyt elää ja sitä rakastaa. Eihän tunteettomat murhaajat sääliä kaipaa, eivätkä sitä kyllä tältä palstalta saakaan.
7
Eikös tuo Pietarsaaren tapaus ollut VAUVAN kannalta kaksinverroin kamalampi, kun hän a) ei ollut haluttu alunperinkään ja b) joutui vielä murhan uhriksi elämänsä ensi hetkinä. VAUVA ei siis saanut kokea onnea elämänsä missään vaiheessa.
Jos ajattelee taas vain ja ainoastaan meidän aikuisten/ vanhempien näkökulmasta, voi tietenkin tuohon ap:n johtopäätökseen tulla.
Näitä kauheita tapahtumia, joissa on ollut lapsiuhrit, on kyllä ollut viime aikoina liian paljon.
kannalta huomattavasti surullisempi ja järkyttävämpi. On " tavallisia" ihmisiä, perheenisiä ja " mukavia ihmisiä" jotka kylmäverisesti suunnittelevat murhaavansa vastasyntyneen ihmislapsen. Vahinkoja aina sattuu, niille ei voi mitään.
se on niin epäselvä juttu, eikä tiedetä tarkkaan mitä on tapahtunut.
Millaset ihmiset suunnittelee ja tappaa vastasyntyneen vauvan, vai voiko sellaisille edes ihmisarvoa myöntää? Ei voi.
Mä ymmärtäisin, jos tää aolisi tapahtunut jollekin paniikkiin joutuneelle teinille, tai psyykkisesti sairaalle yh-äidille, mutta että KAKS aikuista ihmistä tekee sen suunnitellusti, niin sehän on teoista tuomittavin. jommalla kummalla olisi pitänyt hälytyskellot soida!´
Surullista on molemmat tapaukset lapsen ja läheisten (isä sisarrukset)kannalta, mutta vahingossa lapsensa yliajanut äiti saa multa ainakin enemmän sympatiaa, mutta murhaajat ei.