Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa asua omakotitalossa, olen tänään

Vierailija
21.04.2006 |

haravoinut ja löytänyt kukkanuppuja. Äsken ripustin pyykit ULOS kuivumaan. Kohta lähden Helsingin keskustaan leffaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi meiltä ei noin vaan hesan keskustaan lähdetä, matkaa yli 600km.

Vierailija
2/12 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele, kun paljon parempi oli siellä rivarissa, missä piha oli pläntti. Sen mä jaksoin hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti nyt niin paljon kuin ennen, kun vähän on mennyt into puutarhasta tuon lintujen mukana tulevan flunssan vuoksi. Kakkaa on kuitnkin kaikkialla.

Vierailija
4/12 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalossa on ihanaa ja sulaisipa loputkin lumet pian.

Vierailija
5/12 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tosin sitä mitenkään laittanut. Kai pitäis istuttaa jotakin. Tai edes hommaa kunnon puutarhakalusteet.

Oisko puutarhureilla mitään ehdotuksia kasvista, mitä tällänen poropeukalo ei sais niin herkästi tapettua?

Vierailija
6/12 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Perkele, kun paljon parempi oli siellä rivarissa, missä piha oli pläntti. Sen mä jaksoin hoitaa.

Joku osa siinä on nurmikkoakin ja istutuksia, mutta ei isoa alaa =)

Vierailija
7/12 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vähän kauemmas maalle, mutta toisaalta en haluaisi pitkää työmatkaa ja onhan se kiva, että kaikki palvelut ovat kävelyetäisyydellä.

Vierailija
8/12 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihan kokoa en osaa sanoa... Sellasen huoneen kokoinen se on... 6m kertaa 4m kenties... Ja Helsingissä ollaan.

Vierailija
9/12 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan päiväkodeissa työskentelen.

Vierailija
10/12 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan tosin kaupungin vuokra rivarissa, mutta silti hoidamme naapureiden kanssa pihapiiriä kuin omaamme. Ja pyykit kuivuvat ulkona täälläkin =)

Vierailija
11/12 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tarvitse kuin keräillä puista tippuneet isot oksat, muu tuli tehtyä syksyllä. Olen mukavuudenhaluinen ja kyllä minulle tämä n. 3000 neliön puutarha käy työmäärineen. Ei sitä tarvitse kuin pari-kolme päivää vuodessa viettää ulkona ylläpidon vuoksi. Nurmikon ajelu on kiva tunnin homma silloin tällöin.

Vierailija
12/12 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin miehen kotitalon yläkerrassa ja pihatyöt hoidettiin ikäänkuin vuokrana. AINA oli jotain kädessä, jossein harava, niin lapio tai kola, tai harja ÄÄÄääääk, vieläkin puistattaa.

Nyt meillä on oma pieni rivarin piha, missä parit ruusut, sireenipensas ja salaattipenkka. Melkein koko piha laudoitettu terassiksi, missä voi ottaa aurinko tai grillata, lapsi saa nukkua ulkona päikkärit ja pyykit kuivuu täälläkin.

Huoltoyhtiä hoitaa yhteisen piha-alueen.

t. nim. ' Ei koskaan omakotitaloon'

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän