Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä salaliittoteoria on mielestäsi typerin mihin tiedät jonkun uskovan?

Vierailija
05.04.2018 |

Estonia? WTC?

Tai kerro itse joku salaliittoteoria mihin uskot?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2. Reptiliaanien löytäminen digitaalivideoiden kompression synnyttämistä artefakteista (="Tossa kohtaa vilahtaa torahampaat" jne.)

Minulla on luonnolliset "torahampaat" joka kulkee geeneissä. Minulle on kerrutte että meillä suvussa on ollut tapana syödä monen sukupolven ajan todella paljon kalaa ja hyvin kalapainotteisesti. Haukaa ja todella huvittavaa että joku pitää minua sen takia jonain liskoihmisenä.

Vierailija
22/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. Reptiliaanien löytäminen digitaalivideoiden kompression synnyttämistä artefakteista (="Tossa kohtaa vilahtaa torahampaat" jne.)

Minulla on luonnolliset "torahampaat" joka kulkee geeneissä. Minulle on kerrutte että meillä suvussa on ollut tapana syödä monen sukupolven ajan todella paljon kalaa ja hyvin kalapainotteisesti. Haukaa ja todella huvittavaa että joku pitää minua sen takia jonain liskoihmisenä.

Kalan syöminen ei kasvata ihmiselle torahampaita :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinin sekaantuminen Yhdysvaltojen presidentinvaaleihin. Mediamme menetti lopullisesti uskottavuutensa levittämällä tästä päivittäin epämääräisiä huhuja. Toimittajat eivät millään kykene ymmärtämään, että kaikki eivät todellakaan jaa heidän maailmankuvaansa ja siksi äänestivät Trumpia.

Vierailija
24/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalan syöminen ei kasvata ihmiselle torahampaita :D

Ruokavalio vaikuttaa tiedettävästi geeneihin. Jos ruokavalio pysyy pitkään sukupolvesta toiseen samanlaisena, se myös muuttaa perimään. Tässätapauksessa purukalusto on sopeutunut tietynlaiseen ruokavalioon (pienemmät etuhampaat, terävämmät poskihampaat ja isommat kulmahampaat kuin ihmisillä yleensä). Tiede puhuu mikroevoluutiosta ja sopeutumasta.

No. 21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän