Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä salaliittoteoria on mielestäsi typerin mihin tiedät jonkun uskovan?

Vierailija
05.04.2018 |

Estonia? WTC?

Tai kerro itse joku salaliittoteoria mihin uskot?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Venäjä manipuloi amerikan vaalit ja asetti trumpin presidentiksi

- Venäjä myrkytti skripalin

Vierailija
2/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinfeldissa olikos se Kramerin sylkäisy kohti sitä baseball-pelaajaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukki. Jeesus. Allah

Vierailija
4/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä litteään maapalloon uskojat. Toisaalta en tiedä, onko se itsessään suuri salaliitto, kun on vaikeaa uskoa, että nämä tyypit ovat ihan tosissaan. 

Vierailija
5/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litteä maa

Vierailija
6/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti tämä palstan tunnetuin salaliitto: miesviha, jota vastaan mgtow taistelee. 

Vierailija
7/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulennot

Vierailija
8/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Litteä maa

Ehdit ensin. Olin sanomassa saman.

Vierailija
9/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Chemtrails

2. Reptiliaanien löytäminen digitaalivideoiden kompression synnyttämistä artefakteista (="Tossa kohtaa vilahtaa torahampaat" jne.)

3. Ontto tai litteä Maa

Vierailija
10/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulennot

Olen kuunnellut hiljaa kuinka kaikki olikin vain lavastusta, eikä kuussa ole peiliä joka heijastaisi Maahan tms. En osannut sanoa mitään siihen.

Joo, ja toinen on samalta henkilöltä: WTC. Ja taisi puhetta olla litteästä Maastakin. Olemme humanoideja alun perin ja meidät on jätetty tänne. Aivoni eivät enää reagoineet puheen tulkintaan tuossa kohdassa.

Vierailija
11/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä litteä maa on kaiken huippu.

Vierailija
12/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtc on ihan oikea salaliitto. Sitä epäilee rakennusinsinöörien ja arkkitehtien perustama järjestökin usassa, jossa on useampi tuhat jäsentä. Onhan kyseinen tapahtuma täysin käsittämätön kolmannen pilvenpiirtäjän sortumisineen, johon ei kone edes törmännyt. Wtc on myös maailman toinen lento-onnettomuus (tai oliko peräti ensimm.), jonka yhteydessä mustatlaatikot hävisivät lopullisesti.

Vierailija
13/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti litteä maa. Täysiä idiootteja, joilta pitäisi viedä äänioikeus.

Vierailija
14/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomisteoria

Vierailija
15/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulennot

Olen kuunnellut hiljaa kuinka kaikki olikin vain lavastusta, eikä kuussa ole peiliä joka heijastaisi Maahan tms. En osannut sanoa mitään siihen.

Joo, ja toinen on samalta henkilöltä: WTC. Ja taisi puhetta olla litteästä Maastakin. Olemme humanoideja alun perin ja meidät on jätetty tänne. Aivoni eivät enää reagoineet puheen tulkintaan tuossa kohdassa.

Humanoidi = ihmisenkaltainen. No totta munassa ihminen on ihmisenkaltainen.

Vierailija
16/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joukossamme on liskoihmisiä menee kyllä jo scifin puolelle, ja silti USA:ssa moni tuohonkin uskoo. Sen sijaan esim. WTC, JFK, moonhoax ja holohoax ovat hyvin perusteltuja salaliittoteorioita ja varsin mahdollisia.

Vierailija
17/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurettavimpia on "joku vakoilee minua" väitteet, esim:

- Facebook vakoilee käyttäjiään

- tiedustelupalvelut (cia, europol jne) lukee säännöllisesti viestejä

- puheolinoperaattorit tallentaa viestit vuosiksi, ja välittää ne tiedostelupaveluille

Vierailija
18/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomea ei ole olemassa. En tiedä miten Youtube sai kaverini vakuuttumaan että maailman täydellisin kaikessa parhain valtio on Neuvostoliiton propagandaa. Ensiksi koko teoriaan uskominen kusee siinä, että kaverini asuu Suomessa. Sitten toiseksi, Neuvostoliittoa ei ole enään olemassa. NL kaatui 90-luvulla. Mutta se mitä itse olen tähän tutustunut, niin kyseessä on siis Jenkeistä lähtöison oleva salaliittoteori jolla on jo satoja kannattajia ympäri maailmaa.mutta ihan oikeasti, kuka sellaiseen voi ihan tosissaan uskoa!

Vierailija
19/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on vain kaksi ihmistä. Sinä ja eräs toinen. Meidän muiden tehtävänä on estää teitä koskaan tapaamasta toisianne.

Vierailija
20/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainilan laukaukset. Jotkut ovat kehitelleet salaliittoteorian, että venäläiset ampuivat itse laukaukset omaan kyläänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan