Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta eronnutta tunnette jossa jättäjä on mies?

Ellu
05.04.2018 |

Ja mikä on ollut syy eroon?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni. Syynä väsyminen naisen hulluuteen.

Vierailija
2/49 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro joku esimerkki exäsi hulluudesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suoraan sanoen edes kaiksita tietämsitäni eronneista pariskunnista tiedä varmaksi kumpi on lopulta erota enemmän. Olen vielä melko nuri ja suurin osa suhteensa "virallistaneista" tai heistä jotka omasssaa tapuskessani ovat olleet kimpassa (seurutelleet, avo tai aviossssa) yhteensä yli 7 vuotta on vielä yhdessä. Tiedän varmaksi vain kaksi miestä, jotka ovat halunneet erota. -Ensimmäinen erosi koska kumppanin mielenterveyden tila (skitsofrenia ja ajoittainen hyvin voimakas maanisuus) kävivät liian raskaiksi. Toinen erosi, kun ex -kumppani löytyi heiluttamasta peittoa toisen kumppanin kanssa.   

Vierailija
4/49 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin kirjoittaa, että itseni. Mutta eihän se niin mennyt. Mies olisi pitänyt myös minut, ja toisen naisen. Minulle se ei sopinut.

Käytännössä mies on kuitenkin jättäjä. Tai siis hylkääjä.

Vierailija
5/49 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään (keski-ikäisissä tai nuoremmissa). Jotain vanhoja tiedän joissa mies on ottanut uuden nuoremman.

Vierailija
6/49 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kappaletta. Jättivät vaimonsa toisen naisen takia.

Vierailija
7/49 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Naisjättäjiä ja naisten jättämiä tunnen useita.

Vierailija
8/49 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on jokainen exäni jättänyt. 

Vierailija
9/49 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kappaletta. Jättivät vaimonsa toisen naisen takia.

Samoin kaksi työkaverimiestä.

Vierailija
10/49 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen itse tullut jätetyksi. Tiedän muitakin suhteita joissa mies on jättänyt ja vielä enemmän suhteita, joissa mies on puhunut halustaan jättää vaikka vuosiakin, mutta ei ikinä saa sitä tehtyä. Tuollainen vetkuttelu ilman asioiden selvittämistä on hirveämpää kuin se nopea ero.

Vierailija
11/49 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kaverin mies hakia eroa, mutta ei viitsinyt kertoa aikeistaan vaimolle mitään. Vaimo oli yllättynyt, kun sai asiasta tiedon viranomaiselta. Syytä heidän eroonsa en tiedä, naisen mukaan kaikki oli kunnossa.

Kaksi kaveriani on laittanut eron vireille. Toisen mies alkoholisoitui, ihme, että nainen kesti sitä niinkin pitkään, toinen kaverini yllätti miehensä sängystä vieraan naisen kanssa. Aika vähän noita eroja on ollut omassa tuttavapiirissä.

Vierailija
12/49 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta. AinA, AINA uusi nainen taustalla

Vierailija
13/49 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Eroon on syynä toimimaton suhde. Mitä vatvominen hyödyttää?

Vierailija
14/49 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni ja kaverini. Molemmilla miehet tulleet keski-ikään ja halunneet olla yksin. Oma mieheni otti pian kuitenkin uuden naisen, jonka kanssa oli kaksi vuotta ja sen jälkeen on ollut jo pari vuotta yksin. Kaverin mies kertoi syyksi, että haluaa olla yksin, koska ei ole koskaan ollut. Molemmat meistä luuli, että suhteemme kestää ikuisesti ja vuosikausia oltu yhdessä. En nalkuttanut, annoin seksiä ja olin kaikin puolin hyvä puoliso, kuten varmaan kaverinikin. Ei vaan voi käsittää. Molemmilla miehillä tosin jotain ongelmia itsensä kanssa vissiinkin.

Vierailija
15/49 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rikkoi perheemme lähtemällä toisen naisen mukaan. Yritti kyllä ruikuttaa takaisin kun oli muutaman kuukauden käynyt polkemassa sitä uutta naista, oli hämillään kun en huolinut. :D

Vierailija
16/49 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseni ja kaverini. Molemmilla miehet tulleet keski-ikään ja halunneet olla yksin. Oma mieheni otti pian kuitenkin uuden naisen, jonka kanssa oli kaksi vuotta ja sen jälkeen on ollut jo pari vuotta yksin. Kaverin mies kertoi syyksi, että haluaa olla yksin, koska ei ole koskaan ollut. Molemmat meistä luuli, että suhteemme kestää ikuisesti ja vuosikausia oltu yhdessä. En nalkuttanut, annoin seksiä ja olin kaikin puolin hyvä puoliso, kuten varmaan kaverinikin. Ei vaan voi käsittää. Molemmilla miehillä tosin jotain ongelmia itsensä kanssa vissiinkin.

Toi yksin oleminen jossain vaiheessa elämää on varmaan hyvinkin tärkeää monelle. Itse olen nyt nuorena tuollainen kuin nuo miehet, olen kokeillut suhteita mutta kokenut että haluan olla yksin ja oppia tuntemaan itseni ensin ja ehkä sitten vanhempana osaan nauttia suhteista. Sarjadeittailu tai nuoresta asti saman kumppanin kanssa vuosikausia oleminen voi kostautua.

Vierailija
17/49 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muutaman parin jossa nainen on sen verran kamala että ihmettelen miksi mies ei lähde. Onko nainen jotenkin uhkaillut ties millä ettei mies uskalla.

Sitten on niitä miehiä, joista ihmettelen miksi nainen ei lähde. Olen itse ottanut eron miehestä aikoinaan, koska oli väkivaltainen alkoholisti ja sarjapettäjä. Sitten yh-äitinä törmäsi moniin miehiin jotka naimisissa mutta itseään tyrkyllä joka paikassa ja seksiä vonkaamassa. Kyllä sitä on iloinen ettei tarvitse moisia enää katella.

Vierailija
18/49 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään (keski-ikäisissä tai nuoremmissa). Jotain vanhoja tiedän joissa mies on ottanut uuden nuoremman.

Joo toihan se monilla vanhoilla ukoilla on syynä. Tosin moni sitten tulee vinkumaan takaisin kun se nuorikko ei sitten kauaa vierellä viihtynytkään 😊.

Vierailija
19/49 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajatellaan 30+ ikäisiä pariskuntia ja joilla on jo lapsiakin, tiedän 3 pariskunnan erojen syyt. Ensimmäisessä tapauksessa mies joi viikonloput ja lomat, aina oli kännissä. Oli juonut nuoresta asti ja nainen sieti asiaa melkein 20 vuotta kunnes mitta oli tullu kerrasta täyteen.  Nainen siis jätti.

Toisessakin tapauksessa mies joi joka viikonloppu ja kun juominen jatkui lapsen syntymän jälkeen, nainen päätti erosta kun lapsi oli noin 1v. Ongelmana oli myös se että mies oli illat ja viikonloput aina jossain hengailemassa, ei pahemmin viettänyt perheen kanssa aikaa.

Kolmannessa tapauksessa mies jäi kiinni vuoden sivuvuhteesta toiseen naiseen. Aikansa yrittivät mutta eipä siitä enää mitään tullut ja nainen päätti tässäkin tapauksessa erosta.

Jokaisessa tapauksessa nainen on aina lähtenyt. 3-tapauksessakin mies olisi halunnut yrittää vaikka jäi kiinni pettämisestä. Oli kuulemma murheen murtama kun nainen sanoi että nyt riitti. En kertakaikkiaan ymmärrä miesten ajatusmaailmaa.

Vierailija
20/49 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ainakin kolme miestä, jotka ovat jättäneet muijansa ja lapsensa vieraan naisen takia. Sekä muutaman sellaisen , jonka vaimo heitti pellolle asiain tilan selvittyä kotona.