Saako 240 eurolla silmälasit?
Kommentit (17)
Halvimmat pokat, niin nippa nappa Specsaversilta saa ilman lisäominaisuuksia.
Joo, eihän sillä mitään väliä ole millaiset linssit niissä pitäisi olla.. kaikki ne on saman hintaisia. Eiku?
Minä en saisi edes yhtä linssiä, mutta tämähän riippuu ihan siitä mitkä on vahvuudet jne.
Lukulaseja saa n. 5 eurolla. Itse en saisi tuolla summalla vielä laseja, koska minulla on tarvetta monitehoille ja tämän lisäksi hajataittoa. Lisäksi otan ohennuksen ja sinivalon suodatus. Viimeksi lasit maksoi 800 e.
Saa ainakin silmäaseman tarjouspäivinä.
Saa, mutta jos monitehot tarvitset, niissä on aika kapeat näköalueet.
Yksitehot saa täysin ongelmitta ja ihan kohtuuhyvillä linsseilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä: varastovahvuuksilla yksitehot, eli jotain -6 ja +4 välillä. Niiden ulkopuolella on kallista.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa yksitehojakaan, jos on hajataittoa tai sitten runsaasti miinusta tai plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa yksitehojakaan, jos on hajataittoa tai sitten runsaasti miinusta tai plussaa.
Saa. Mulla -6 ja hajataittoa molemmissa silmissä.
Yleensä on 30-40€ jos käynyt optikolla. Muuten lukulaseja saa kyllä 2-5€ vaikka Tiger , tavaratalot kuin normaali kaupoista. Voimakkuudet 1,5 - 5 välillä. Hyvin näkee lukea pientä textiä. Niitä voi ostaa 2-3 kpl koska aina ne unohtuu niin voipi tää sekä autossa että mökillä kuin kotona. Tai toiset veneellä tai missä nyt tarvii työssä.
Marketeissa on laseja myynnissä muutamalla eurolla.
Saa nettikaupasta, optikkoliikkeestä vain jos on jokin erityiskampanja menossa tai näkö on niin hyvä, että pärjää peruslinsseillä. Itse ostin Aasian-reissultani lasit kolmellakympillä ja ne valmistuivat minuuteissa, kun Suomessa joutuisi pulittamaan satasia ja odottamaan pari viikkoa lasien valmistumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajataitto on ihan tavallista ja sitä voidaan korjata halpoihin peruslinsseihinkin.
Jos karsastukseen käytettävää prismaa tarkoitat, se on paljon harvinaisempaa. Sitä ei halvimpiin linsseihin saa, mutta jo kertaalleen ohennettuihin saa (ohennus on eri muovimateriaalia eikä mikään hionta tms.).
Jää vielä 180€ muuhun.