Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalimmat kotiparturimokat - oletko pilannut omat tai jonkun muun hiukset leikkaamalla/värjäämällä ne itse?

Vierailija
05.04.2018 |

Ajattelin kysyä tällaista lohdutukseksi, koska pidin itse epähuomiossa hiusväriä päässä liian pitkään, minkä tuloksena suklaanruskeasta väristä tuli musta kuin eebenpuu.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhensin otsahiuksiani " Ei se nyt niin vaikeata voi olla". Joo.. lopputuloksesta ei  puhuta,

Vierailija
22/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioaikana leikkasin itselleni otsatukan ja vähän muutenkin sieltä täältä nyrhin hiuksia rikotun näköisiksi kynsisaksilla.

Olin oikein tyytyväinen lopputulokseen, kunnes kaveri heti minut nähdessään tiedusteli, oonko leikannut hiukseni itse. Oli ilmeisesti jälki kuitenkin sen mukaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkelin itse kasarilla puolipitkät hiukseni niin sanotusti lyhyeksi, eli takaa lyhyt ja pitkä otsis piti tulla. Mä tasasin ja vielä vähän tasasin. Menin duuniin ja työkaveri ensimmäisenä: voi herranjumala tota sun tukkaa! Se oli semmonen ihme nyrhitty potta jota yritin kihartimella kohottaa.

Vierailija
24/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin pirteää oranssinpunaista ja jotenkin kävi niin että kotivärjäyksellä osa hiuksista oli neonoranssia ja osa vihertävää tummaa.Huivi päähän ja Euromarkettiin ostamaan mahonginpunaista,jolla tuo hirvitys peittyi,mutta oli sekin kamala.Muistan kun kassamyyjä katsoi säälien kun huivin lomasta pullisteli oranssia ja vihreetä ja ainoat ostokset oli tuo hiusväripaketti.Tämän jälkeen en ole itse värjännyt.Tästä on 15 vuotta ja aikuinen tytär nauroi tätä edelleen viime viikolla niin että oli tainnut olla mieleenpainuva näky!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä