Tää on jo vanha juttu, mutta tuli mieleen se Papananaaman youtube-video, jossa se koki oikeudekseen määritellä kuka on kaunis ja kuka ei
Muistatte varmaan kyseisen videon, jonka otsikkona oli "Jokainen ei ole kaunis".
Minua itseäni ihmetytti se, että hänen mielestään vain tietyn näköisten kannattaisi meikata, eli jos on Papananaaman mielestä ruma, niin pitäisi keskittyä johonkin muuhun kuin meikkaamiseen tai pukeutumiseen.
Tämä on siitäkin syystä aika epäreilu "neuvo", sillä eihän ihmisen kauneudenkaipuu ja visuaalisuus liity siihen, miltä ihminen itse näyttää. Jos nauttii meikkaamisesta ja sen jälkeisestä lopputuloksesta, niin miksi pitäisi jättää meikkaamatta vain, koska lopputulos ei ole Megan Foxilta näyttäminen? Minusta tuo video oli huono veto Papananaamalta ja toivon, että hän edes jälkeenpäin katuu sen julkaisemista.
Kommentit (25)
Se meikkaa nykyään kuin drag gueen
On muuten vähän omituista että Papananaamahan on hyvin suvaitsevainen ihminen, hänhän puolustaa transseksuaalisuutta, homoja jne. Silti niinkin suvaisevaisena ihmisenä hän kokee oikeudekseen määritellä kuka saa meikata ja kuka ei. Onko se muka suvaitsevaisuutta? Vai rajoittuuko hänen suvaitsevaisuutensa vain tiettyihin ihmisryhmiin ja heidän oikeuteensa ilmentää omaa persoonaansa meikkaamalla ja pukeutumalla juuri niin kuin he ITSE haluavat yhteiskunnan asettamista odotuksista ja ihanteista huolimatta?
Ois kyllä kiva nähdä milloin hän kasvaa pois tuosta roolista. Vai kasvaako ikinä.