Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdotin miehelle rivitaloasuntoa

Vierailija
05.04.2018 |

Mutta ei se tietenkään käy.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta tuostakin. kirjoitti:

Iso rivitaloyhtiö on ok, mutta pieni ongelmainen. Isossa on palkkaisännöitsijä ja huoltoyhtiö, joten saa asua rauhassa. Siinä yhdistyy taloyhtiön helppous omakotitalon rauhaan. 

Pienessä asiat päätetään ja tehdään yleensä porukalla ja siinä piilee riidan siemen. Naapurit kyttäävät toisten tekemisiä ja tekemättäjättämisiä. Kuka ei ole tehnyt lumitöitä tai kuka ei ole maalannut aitaansa.

Fiksussa yhtiössä työt tehdään kimpassa.

Vierailija
22/42 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä ihmettelet asiaa? Oletko opiskelija tai elämäsi ehtoo puolella oleva? Rivitalot ja kerrostalot on näille. Muille omakotitalo on ehdoton valinta. Jos ei osaa rempata, niin kannattaa alkaa opettelemaan.

oot vissiin uusi palstalla? AP:n elämä on mennyt ohi hänen ihmetellessään milloin mitäkin.. taloa, ukkoa, lasta, omia vaivoja, sukulaisiaan yms yms yms. Kaikki neuvot ja ohjeet on mahdottomia toteuttaa tai tyrmätään muuten vaan.

Minkä mä sille voin että mies tyrmää kaikki ehdotukseni? Kai se olisi kiva jos edes olisi kunnon asunto.

Ja sä tyrmäät kaikki ehdotukset mitä sulle täällä annetaan. Siksi ei sulle jaksa enää mitään edes vastata. Ota ero (ja puolet siitä kesämökistä, jonka se ukkosi just sai perinnöksi), se autosi ja karauta pankkiin hakemaan asuntolainaa sitä duunisi palkkaa vastaan ja hommaa se parempi asunto. Ongelma ratkaistu, eikö?

Mun duunini on tosi pienipalkkainen ja eihän mulla sitä duunia edes olisi jos eroaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko sä, että sen romutalon myynti on halpaa ja helppoa? Eihän siellä tuppukylässä kulje edes linja-autot.

En luule mutta eipä tästä ole paljoa enää velkaa että tarvitsisi juuri rahaa saada. Jättäisi tämän vaikka kesämökki tms.

Miten hemmetin monta kesämökkiä sä tarvit?

Vierailija
24/42 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko sä, että sen romutalon myynti on halpaa ja helppoa? Eihän siellä tuppukylässä kulje edes linja-autot.

En luule mutta eipä tästä ole paljoa enää velkaa että tarvitsisi juuri rahaa saada. Jättäisi tämän vaikka kesämökki tms.

Ajattelin vain jos tätä ei saisi myytyä niin voisi jättää tämän tyhjilleen.

Vierailija
25/42 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin vain jos tätä ei saisi myytyä niin voisi jättää tämän tyhjilleen.

Sun ei kyllä kannata ajatella yhtään mitään.

Vierailija
26/42 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No milläs rahalla te ostaisitte sen rivarikämpän jos jätätte entisen mökin ihan vaan tyhjilleen? Nykyisin tarvitaan jo omaa rahaakin, että saa lainaa.

Vierailija
27/42 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralla ihan ok, mutta osaketta en ostaisi rivarista. Vokrayhtiössä yhtiö hoitaa asiat, eikä asukkaat saa päättää mistään. Rivareihin pesiytyy porukkaa, jotka haluaisivat asua omakotitalossa, mutta osaaminen ei riitä sellaisen hoitamiseen. Joten aina löytyy porukka niitä jotka haluaa päsmäröidä asioissa, mutta eivät osaa.

Vierailija
28/42 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No milläs rahalla te ostaisitte sen rivarikämpän jos jätätte entisen mökin ihan vaan tyhjilleen? Nykyisin tarvitaan jo omaa rahaakin, että saa lainaa.

Osa lainaa ja osa säästöjä.

Vierailija
29/42 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakuudet riittäänee kun on useampiakin taloja/asuntoja joita voi käyttää velan vakuutena.

Vierailija
30/42 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sulla ole säästöjä, nehän on menneet elämiseen jo ajat sitten.

Vierailija
31/42 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä ihmettelet asiaa? Oletko opiskelija tai elämäsi ehtoo puolella oleva? Rivitalot ja kerrostalot on näille. Muille omakotitalo on ehdoton valinta. Jos ei osaa rempata, niin kannattaa alkaa opettelemaan.

oot vissiin uusi palstalla? AP:n elämä on mennyt ohi hänen ihmetellessään milloin mitäkin.. taloa, ukkoa, lasta, omia vaivoja, sukulaisiaan yms yms yms. Kaikki neuvot ja ohjeet on mahdottomia toteuttaa tai tyrmätään muuten vaan.

Minkä mä sille voin että mies tyrmää kaikki ehdotukseni? Kai se olisi kiva jos edes olisi kunnon asunto.

Ja sä tyrmäät kaikki ehdotukset mitä sulle täällä annetaan. Siksi ei sulle jaksa enää mitään edes vastata. Ota ero (ja puolet siitä kesämökistä, jonka se ukkosi just sai perinnöksi), se autosi ja karauta pankkiin hakemaan asuntolainaa sitä duunisi palkkaa vastaan ja hommaa se parempi asunto. Ongelma ratkaistu, eikö?

Mun duunini on tosi pienipalkkainen ja eihän mulla sitä duunia edes olisi jos eroaisin.

No, sit on varmaan tyytyminen siihen, mitä joku toinen suostuu sulle maksamaan, eikö? Ja siitä on turha kitistä, ole iloinen kun saat edes tuon. 

Vierailija
32/42 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sulla ole säästöjä, nehän on menneet elämiseen jo ajat sitten.

Mutta miehellä on.

Vierailija
33/42 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan nyt, rakas Ammattivalittaja.

Se on niin, että maksaja päättää. Sitten kun ryhdyt itse vastaamaan elannostasi, voit valita asunnoksesi vaikka palatsin. Niin kauan kuin mies elättää teidät, elelette siinä "romutalossanne".

Mutta tämänhän sinä jo tiesitkin. Kunhan kiireisen työsi lomassa taas tapat aikaa aaveella.   :)

Vierailija
34/42 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta tuostakin. kirjoitti:

Iso rivitaloyhtiö on ok, mutta pieni ongelmainen. Isossa on palkkaisännöitsijä ja huoltoyhtiö, joten saa asua rauhassa. Siinä yhdistyy taloyhtiön helppous omakotitalon rauhaan. 

Pienessä asiat päätetään ja tehdään yleensä porukalla ja siinä piilee riidan siemen. Naapurit kyttäävät toisten tekemisiä ja tekemättäjättämisiä. Kuka ei ole tehnyt lumitöitä tai kuka ei ole maalannut aitaansa.

Fiksussa yhtiössä työt tehdään kimpassa.

Harvoin fiksuja riittää niin paljon yhteen yhtiöön että hommat ei menisi hankalaksi. Aina löytyy muutama kusipää, joka joko ei osallistu talkoisiin tai alkaa keksiä keinoja miten pakottaa muut talkoisiin.

Vierailija
35/42 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, sit on varmaan tyytyminen siihen, mitä joku toinen suostuu sulle maksamaan, eikö? Ja siitä on turha kitistä, ole iloinen kun saat edes tuon. 

Niin mä olenkin tyytyväinen. Pystyy käymään Kaupassa eikä tarvitse ostaa velaksi.

Vierailija
36/42 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulehan nyt, rakas Ammattivalittaja.

Se on niin, että maksaja päättää. Sitten kun ryhdyt itse vastaamaan elannostasi, voit valita asunnoksesi vaikka palatsin. Niin kauan kuin mies elättää teidät, elelette siinä "romutalossanne".

Mutta tämänhän sinä jo tiesitkin. Kunhan kiireisen työsi lomassa taas tapat aikaa aaveella.   :)

Niin, meneehän se asuminen täällä kun ei tuo vieraita.

Vierailija
37/42 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mä olenkin tyytyväinen. Pystyy käymään Kaupassa eikä tarvitse ostaa velaksi.

Sinä tyytyväinen??? Miksi teit tämänkin valituksen tälle palstalle, jos olet tyytyväinen? Ristiriitainen tyyppi.

Vierailija
38/42 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta. Jos ei romutalo miellytä, muutapa sitten vaikka Ypäjälle.  :)

Vierailija
39/42 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tyytyväinen??? Miksi teit tämänkin valituksen tälle palstalle, jos olet tyytyväinen? Ristiriitainen tyyppi.

Tyytyväinen siihen että saan pientä palkkaa ja pystyn ostamaan kaupasta ruokaa/vaatteita yms mutta en ole tyytyväinen asumiseemme.

Vierailija
40/42 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta. Jos ei romutalo miellytä, muutapa sitten vaikka Ypäjälle.  :)

Sieltäkös Ammattivalittaja oli kotoisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi