Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lusikassa kaverin kanssa nukkuminen pettämistä?

Vierailija
04.04.2018 |

Sain tästä ystävän kanssa pienen tappelun aikaiseksi, joten kysytään täältäkin mielipidettä.

Jos parisuhteessa oleva ihminen nukkuu vieretysten/lusikassa vastakkaista sukupuolta olevan kaverinsa kanssa, lasketaanko se pettämiseksi?

Olin siis pari viikkoa takaperin illanvietossa. Meitä jäi nukkumaan sinne samaan huoneeseen kuusi ihmistä, joista kolme samalla sängyllä minä mukaanlukien. Kaikki paikallaolijat olivat tuttuja ihmisiä. Heräsin aamulla sitten niin, että vieruskaverin käsi oli ympärilläni. Mitään kopelointia tai muuta ei yön aikana tapahtunut, eikä myöskään heräämisen jälkeen.

Ystävän kanssa tuli puhe noista jatkoista, ja tenttasi sitten että olenko kertonut miehelleni. Ihmettelin että kertonut mitä, niin kuulemma olen pettänyt häntä kun olen nukkunut lusikassa tuttavamiehen kanssa. Kerroin kyllä miehelleni jatkoista (hän oli itse työmatkalla tuolloin) ja ketä kaikkia siellä oli ja myös sen että jäin yötä, eikä keskustelu jatkunut sen pidemmälle. Ei käynyt mielessäkään mainita tuosta vieressä nukkumisesta, kun en koe että mitään epäsoveliasta olisi tapahtunut.

Jos oma mieheni nukkuisi noin kaverinaisten kanssa, niin en panisi pahakseni, koska tiedän ettei hän heidän kanssaan mitään tekisi. Kuten en itsekään tehnyt tai ikinä tekisi.

Toki nämä on parisuhdekohtaisia asioita, jäi vain nyt vaivaamaan tuo kaverin tiukka kanta että olisiko minun pitänyt kuitenkin mainita asiasta. Mitä mieltä vauvapalstalaiset ovat?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kaksi pariskuntaa + yksi tällä hetkellä sinkkumies. Max 30 kaikki. Meillä on yhteinen vuokrattu "mummonmökki" jota käytetään vuorotellen ja joskus kaikki yhdessä esim. viime jouluna. Makuutilaa vain pikku kamarissa 2 sänkyä sekä matalalla (=ei mahdu pystyasentoon) vintillä leveä kiinteä yhtenäinen laveri. Naiset valtaa kamarin. Me äijät nukutaan laverilla ja joskus herätessä on lusikassa puolin tai toisin. Varsinkin talvella kun unissaan hakeutuu lämpöä kohti. Ei ole käynyt mielessä että olisi jotain sopimatonta saati eroottista. M28

Vierailija
42/54 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelatkaa tämä kohtaan 4:12min.

https://areena.yle.fi/1-2153237

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minulle voisi olla aika pysäyttävää, jos mieheni nukkuisi "ihan vaan kaverina" lusikassa naispuolisen ystävänsä kanssa. Kyllä se minusta tuntuisi liian intiimiltä, ja kyllä tällaisesta todennäköisesti käytäisiin hyvin pitkä keskustelu. 

Entäs jos nukkuisi miespuolisen kaverinsa kanssa vaikka olosuhteiden pakosta ? Onhan siinäkin muna pyllyä vasten. Hyväksyisittekö ? Minä en oikein. N24

Vierailija
44/54 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luiskahtiko molo vahingossa sisään?

Vierailija
45/54 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ex-tyttöystävä, etäsellainen, kertoi puhelimessa nukkuneensa lusikassa jonkun koulukaverinsa kanssa. Uskoin kyllä ettei sen enempää tapahtunut, mutta kyllähän sen tiesi, että ero on edessä. Niin olikin.

Vierailija
46/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikka-asento on kovin viatonta.

Vierailija
47/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei kyllä jää yöksi muiden naisten viereen jos lattiallakin on tilaa.

Vierailija
48/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattialla ei nukuta!

Vierailija
49/54 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin viatonta lusikassa makoilu.

Vierailija
50/54 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi nainen kannustaa!

Vierailija
51/54 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan telakoituminen ratkaisee. Lusikoiminen ei ole vielä pttämistä.

Vierailija
52/54 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kaverin sukupuoli mitään pelasta. En voisi itse kuvitella omaa (heteroa) miestäni nukkumassa lusikassa miespuolisen kaverinsa kanssa. Jos näin kävisi, se herättäisi jopa enemmän kysymyksiä kuin naisen vieressä nukkuminen.

Vierailija
53/54 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelatkaa tämä kohtaan 4:12min.

https://areena.yle.fi/1-2153237

Siinähän se video ap:n yöstä on 😆

Vierailija
54/54 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiimiä! Loukkaisin syvästi miestäni, mikäli noin nukkuisin kaverin tai kenenkään muun kuin mieheni kanssa.

Kaikki tietää, että miehillä on yön jäljiltä seisokki. Hyi s@@tana!

Toivottavasti tulet järkiisi ja kysyt meidän sijaan miehesi mielipidettä. Uskallatko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan