Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuksellani ei olekaan tunteita minua kohtaan

Vierailija
04.04.2018 |

Olen tulkinnut ihan väärin ihastukseni sanomiset. Nyt hävettää, kun selvisi ettei hänellä olekkaan mitään tunteita minua kohtaan. 😒

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, et ole ainoa.. tsemppiä!

Vierailija
2/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mäkin tulkinnu vähä väärin. Oon kuulemma tärkeä, niin kuin isosisko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se kun sitä itse ihastuu niin mielessään ylitulkitsee vastapuolen eleet ja jutut koska sitä haluaa niin kovasti sitä vastakaikua.

Mäkin luulin että mun kannattaisi yrittää yhtä naista, nainen ei lopulta vastannut viestiini mitään :D

Vierailija
4/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon tunteen liiankin hyvin. En ole koskaan saanut vastakaikua tunteisiini. En aio enää paljastaa tunteitani kun aina saan pakit :( Se on vaan asennoiduttava niin, että tulen olemaan yksin koko elämäni.

Vierailija
5/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
6/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo on mahdollista? Eikö naisilla olekaan kykyä lukea rivien välistä ja pettämätöntä intuitiota?

Vierailija
7/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ihmeissään kirjoitti:

Miten tuo on mahdollista? Eikö naisilla olekaan kykyä lukea rivien välistä ja pettämätöntä intuitiota?

Pääsit sanomaan, mutta älä enempää niitä pilkkaa jotka tunnustaa tyhmyytensä.

Vierailija
8/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista! Minä ihastun aina varmuuden vuoksi sellaisiin, että he eivät varmasti vastaa tunteisiini tai muuten vaan ovat täysin mahdottomia kumppaniehdokkaita. Näin voin rauhassa nauttia siitä ihanasta ihastumisen tunteesta ilman pelkoa, että siitä jotain suhdehässäkkää seuraisi. Juu - en todellakaan halua mitään suhdetta kenenkään kanssa :D

Vierailija
9/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, mäkin tulkinnu vähä väärin. Oon kuulemma tärkeä, niin kuin isosisko.

Hän ei ollut sinua varten ja ap:lle sama viesti. Minäkin olen joutunut pari kertaa kuulemaan tuon "olet kuin sisko" -jutun. Kerrankin sitä edelsi pari kuukauden mielestäni erittäin hyvä seurustelu, jossa pystyimme molemmat puhumaan kaikesta ja seksi oli ihan hyvää. Miehen mielestä olin kuitenkin kuin siskolikka. Hän vaihtoi räväkämpään naiseen ja minä löysin aikanaan miehen, jolle en ollut sisko, vaan nainen.

Vierailija
10/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän ton, ku käy noin. Se on iha kamalaa. Mulle on osunu kohdalle myös niitä, jotka hehkuttaa avoimesti ihastustaan ja sit hetken päästä tajuavatkin etteivät tykkääkään. Sitten taas tykkäävät ja sitten ei. Se on kans iha hirveen tuntusta.

Vierailija
11/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olin ihana ja kiva siihen asti kun tarvetta oli. Tosi hyvä tukihenkilö siis 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä