30+ -nainen, kuinka nuoren miehen voisit ottaa?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Harakka86 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harakka86 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
11 v. nuorempi mies halusi seurustella kanssani. En voinut, koska se tuntui väärältä ja hänen elämänsä varastamiselta. Ehkä 5 v. nuorempi menettelisi.
Miehet voivat vapaasti hyppiä sukupolvien yli ja vaikka pariutua teinitytön kanssa jos haluavat. Mutta sä tunnet huonoa omaatuntoa 11v. ikäerosta. :D Oletko koskaan miettinyt, että meidän yhteiskunnassa on tavallaan aivospesty naiset ajattelemaan noin... Miehillä on kaikki ovet avoinna, naisten tulee tyytyä ikäisiinsä tai vanhempiin kumppaneihin.
Minäkin sain kokea tämän kun aloin seurustella selkeästi nuoremman miehen kanssa. Kaikenlaista kommenttia kuinka olen hänen seksilelu ja yhdessä kaverien kanssa varmasti nauraa minulle yms vaikka mieheni ei ole edes yhdenillanjuttuja harrastanut ja vietti alusta asti vapaa-aikansa suurelta osin kanssani. Nyt ajan kanssa ihmiset pikkuhiljaa ovat alkaneet hyväksyä suhteemme. Minun lähimmät ihmiset ja vanhempani hyväksyivät suhteen heti alussa ja olivat iloisia puolestani, kun näkivät miten hyvä mies oli minua kohtaan.
Edelleen naureskelijoita ja kummastelijoita riittää, mutta kai niitä tulee olemaan aina.Olen itse mies ja tuo kuvailemasi kokemus on minullekin varsin tuttu.
Itse aloin lukioaikoina (tarkalleen 17-vuotiaana) seurustella 23-vuotiaan naisen kanssa. Vanhempani hyväksyivät suhteen varsin hyvin, mutta pari vuotta vanhempi isosiskoni ja (aluksi) jotkut sukulaisista äidin puolelta paheksuivat suhdettamme, koska heistä on muka epänormaalia, jos nainen on parisuhteessa miestä vanhempi vuodenkin. Sisko jopa meni niin pitkälle, että esim. kun tämä naisystäväni oli käymässä meillä, sisko haukkui häntä minun hyväksikäyttäjäksi, ja oli muutenkin erittäin mustasukkaisen oloinen. Yritti kai säädä meidät eroamaan. Muutenkin tuntui ärsyyntyvän aina, kun vaikka kuuli minun sanovan tämän naisen nimen saati sitten näki hänet.
Sisko itse oli tuohon aikaan seurustellut jonkun parikymppisen pojan kanssa, ja taisivat olla sillon juuri eronneet. Eli jostain kateudesta kai oli kyse.
En ole enää tämän naisen kanssa yhdessä, mutta kavereina olemme pysyneet. Tällä hetkellä seurustelen 31-vuotiaan naisen kanssa, itse olen nyt 28-vuotias. Siskokin on iän myötä järkevöitynyt, eikä enää paheksu tätä suhdettamme, joskin on ehkä edelleen toisinaan turhan omistushaluinen. Mikä taas on ehkä hiukan imartelevaa.
Minkäkin sain huomata, että isosisko voi yrittää olla hyvinkin kontrolloiva ja juurikin jopa mustasukkaisen oloinen pikkuveljestään. Hassua minusta. Meillä tilanne sen suhteen rauhoittunut hieman nyt ajan kanssa.
Olen itse joskus kuullut joidenkin naispuolisten ystävieni kertovan, että vaikka heidän miehensä/miesystävänsä äidin kanssa jotain konflikteja ei tulisikaan, niin toinen mahdollinen miehen sukulainen, joiden kanssa niitä voi tulla, on miehen isosisko, jos miehellä sellainen sattuu olemaan. Ja yleensä silloin, jos sisko on juuri isosisko (eli ei esim. pikkusisko ja/tai iso-/pikkuveli). Olen joskus pohtinut sitä, että tuossa on luultavasti monesti kyse siitä, että isosiskot kaiketi kokevat, että vanhempana sisaruksena heillä on joku oikeus vahdata pikkuveljensä parisuhdeasioita ja saattavat kokea jokaisen pikkuveljensä naisystävän jonain uhkana, jolta tämä "herkempi pikkuveli täytyy pelastaa". Tämä ehkä korostuu vahvasti silloin, jos isosiskolla itsellään ei ole parisuhdetta, tai on, mutta se ei ole tyydyttävällä tasolla.
Perustan tämän tosin vain omalle mutu-asteelle ja siihen mitä olen muiden ihmisten kokemuksia kuunnellut.
Olen ajatellut, että omakin isosiskoni juuri pyrki "sabotoimaan" suhdettani tähän naiseen juuri siksi koska pelkäsi, että joudun jotenkin hyväksikäytetyksi, kun nainen kerta oli vanhempi (jota sisko piti epänormaalina asiana), ja sisko itse oli tuolloin juuri eronnut.
Onhan se tavallaan ihan herttaista, että isosisko pitää huolen nuoremmasta veljestään, mutta sellainen liiallinen halu "pitää pikkuveli itsellään", käy pidemmän päälle rasittavaksi ja tökeröksi, varsinkin jos sisältää tuollaista hyväksikäyttäjäksi haukkumista, kuten tuossa aikasemma viestissä kerroin.
Mutta kuten sanoin, onneksi omakin siskoni ainakin jossain määrin muuttunut parempaan suuntaan iän myötä.
T: nro 40
Kai se on juuri sitä, että pikkuveljestään ei osaa olla kantamatta vastuuta ja kokee tarvetta suojella. Tuo hyväksikäyttäjäksi haukkuminen kyllä jo törkeää. Minun mieheni sisko jotenkin haluaa aina vaan nähdä veljensä jotenkin pienenä ja avuttomana. Vaikea hyväksyä, että hän on jo aikuinen itse omista asioistaan huolehtiva ihminen. Myös halailee ja suukottelee veljeään samalla omistavasti minua katsoen kuin etsien minusta mahdollisia närkästymisen merkkejä. Esim mieheni juhlassa kiilasi edelleni miestä onnittelemaan ja halailemaan kuvailemallani tavalla. Odottelin sitten rauhassa, että hän on valmis ja siirryin sitten mieheni kanssa juttusille. Olen päättänyt parhaani mukaan välttää konflikteja mieheni siskon kanssa enkä kommentoi mitään jos hän esim yrittää käskyttää veljeään eriasioissa ja onneksi pikkuhiljaa näyttää tuottavan tulosta ja hänen käytös tosiaan rauhoittumaanpäin.
Olin 16v ja puolisoni 18v naimisiin mennessäni, siitä on nyt 46vuotta aikaa.
Ikävaiheittain ollaan eletty yhdessä kaikki nämä vuodet, nyt yli kuuskymppisinä alkaa huumori olla parhaimmillaan.
Eli vastaan, kysymys on väärä.
Elämä on muutakin kuin seksiä onneksi.
Olen 30 v ja voisin ottaa n 25 v miehen. Jos tämmöinen vanha kurppa kelpaisi niin nuorelle :D
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset huoli muuta kun vanhempia. Ainakaan nuoret naiset
Mee pappa roskiin. Teis ei oo mitään kiinnostavaa.
Olen viisikymppinen. Voisin ottaa yli 20 vuotiaan, mutta en asumaan yhdessä tai vakavaksi seurustelukumppaniksi. Enpä tosin sellaista ottaisi vanhemmastakaan.
Maailman vanhin teinimorsian kirjoitti:
Olin 16v ja puolisoni 18v naimisiin mennessäni, siitä on nyt 46vuotta aikaa.
Ikävaiheittain ollaan eletty yhdessä kaikki nämä vuodet, nyt yli kuuskymppisinä alkaa huumori olla parhaimmillaan.
Eli vastaan, kysymys on väärä.Elämä on muutakin kuin seksiä onneksi.
Itse käsitin, että tässä kysytään nimenomaan minkä ikäisen huolisi parisuhteeseen. Osa sitten ilmoittanut ikärajan myös seksisuhteeseen
Parisuhdetta ajatellen 40-50-vuotiaat kiinnostaa eniten. Itse täytän kohta 45. Jos mies olisi kaikin puolin aivan ihana, onnistuisi vielä nikottelematta suhde 35- tai 55-vuotiaan kanssa. Pelkkään seksisuhteeseen alaikäraja menisi sitten kolmenkympin hujakoilla ja yläikäraja ehkä jossain 60-65 vaiheilla.
+ - 15 vuotta suunilleen. Ihastun ihmisessä persoonaan ja ulkoiseen olemukseen en ikään.
Oon 37. Vähintään pitäis 29 olla.
Kunhan kypsyystaso on tarpeeksi korkea, on vuosi sinne tai tänne merkityksetön. Suurin osa miehistä on kyllä vielä 26-vuotiaanakin ihan kakaroita, joten sanotaan vaikka 28. Olen 37.
Ei mua haittaisi 10 vuodenkaan ikäero jos miehelle olisi ok ja lapseni myös