30+ -nainen, kuinka nuoren miehen voisit ottaa?
Kommentit (71)
Olen 45 ja voisin antaa pesää jopa 20v miehelle. Ton ikäsillä seisoo kunnolla ja ne jaksaa pitkään...
Vierailija kirjoitti:
Olen 45 ja voisin antaa pesää jopa 20v miehelle. Ton ikäsillä seisoo kunnolla ja ne jaksaa pitkään...
Limainen täti unelmoi. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Harakka86 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
11 v. nuorempi mies halusi seurustella kanssani. En voinut, koska se tuntui väärältä ja hänen elämänsä varastamiselta. Ehkä 5 v. nuorempi menettelisi.
Miehet voivat vapaasti hyppiä sukupolvien yli ja vaikka pariutua teinitytön kanssa jos haluavat. Mutta sä tunnet huonoa omaatuntoa 11v. ikäerosta. :D Oletko koskaan miettinyt, että meidän yhteiskunnassa on tavallaan aivospesty naiset ajattelemaan noin... Miehillä on kaikki ovet avoinna, naisten tulee tyytyä ikäisiinsä tai vanhempiin kumppaneihin.
Minäkin sain kokea tämän kun aloin seurustella selkeästi nuoremman miehen kanssa. Kaikenlaista kommenttia kuinka olen hänen seksilelu ja yhdessä kaverien kanssa varmasti nauraa minulle yms vaikka mieheni ei ole edes yhdenillanjuttuja harrastanut ja vietti alusta asti vapaa-aikansa suurelta osin kanssani. Nyt ajan kanssa ihmiset pikkuhiljaa ovat alkaneet hyväksyä suhteemme. Minun lähimmät ihmiset ja vanhempani hyväksyivät suhteen heti alussa ja olivat iloisia puolestani, kun näkivät miten hyvä mies oli minua kohtaan.
Edelleen naureskelijoita ja kummastelijoita riittää, mutta kai niitä tulee olemaan aina.Olen itse mies ja tuo kuvailemasi kokemus on minullekin varsin tuttu.
Itse aloin lukioaikoina (tarkalleen 17-vuotiaana) seurustella 23-vuotiaan naisen kanssa. Vanhempani hyväksyivät suhteen varsin hyvin, mutta pari vuotta vanhempi isosiskoni ja (aluksi) jotkut sukulaisista äidin puolelta paheksuivat suhdettamme, koska heistä on muka epänormaalia, jos nainen on parisuhteessa miestä vanhempi vuodenkin. Sisko jopa meni niin pitkälle, että esim. kun tämä naisystäväni oli käymässä meillä, sisko haukkui häntä minun hyväksikäyttäjäksi, ja oli muutenkin erittäin mustasukkaisen oloinen. Yritti kai säädä meidät eroamaan. Muutenkin tuntui ärsyyntyvän aina, kun vaikka kuuli minun sanovan tämän naisen nimen saati sitten näki hänet.
Sisko itse oli tuohon aikaan seurustellut jonkun parikymppisen pojan kanssa, ja taisivat olla sillon juuri eronneet. Eli jostain kateudesta kai oli kyse.
En ole enää tämän naisen kanssa yhdessä, mutta kavereina olemme pysyneet. Tällä hetkellä seurustelen 31-vuotiaan naisen kanssa, itse olen nyt 28-vuotias. Siskokin on iän myötä järkevöitynyt, eikä enää paheksu tätä suhdettamme, joskin on ehkä edelleen toisinaan turhan omistushaluinen. Mikä taas on ehkä hiukan imartelevaa.
Minkäkin sain huomata, että isosisko voi yrittää olla hyvinkin kontrolloiva ja juurikin jopa mustasukkaisen oloinen pikkuveljestään. Hassua minusta. Meillä tilanne sen suhteen rauhoittunut hieman nyt ajan kanssa.
Olen 30, ei houkuttele nuoremmat. Mutta jos jonkun kanssa nyt natsaisi jotenkin poikkeuksellisen hyvin, niin voisin harkita nuorempaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noin saa sanoa täällä. Vain nuorempia naisia kehuvat miehet tulee haukkua maanrakoon. Tädeillä on kaikki oikeus halventaa ikäisiään miehiä ja kehua nuoria poikia.
Olen 33 ja mieheni 26. En koskaan ennen häntä ole ollut itseäni nuorempien kanssa. Nyt en voisi olla onnellisempi! Seksi on ihanaa, ja kemiat muutenkin kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noin saa sanoa täällä. Vain nuorempia naisia kehuvat miehet tulee haukkua maanrakoon. Tädeillä on kaikki oikeus halventaa ikäisiään miehiä ja kehua nuoria poikia.
Mielestäni kumpaakaan ei tarvitsisi tehdä. Keskusteluissa hyvä muistaa myös se, että ne jotka hyväksyy suhteen nuorempaan mieheen eivät välttämättä ole samoja jotka puhuvat halveksivasti ikäisistään tai vanhemmista miehistä. Itsekin kuulun niihin jotka eivät lokeroi miehiä tai naisiakaan tietynlaisiksi iän perusteella. Mielestäni parisuhteita ajatellessa minulle voisi yhtä hyvin soveltua parikymppinen tai vaikkapa viisikymppinen riippuen miehen luonteesta ja elämänarvoista. Itse olen kolmekymppinen.
Harakka86 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harakka86 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
11 v. nuorempi mies halusi seurustella kanssani. En voinut, koska se tuntui väärältä ja hänen elämänsä varastamiselta. Ehkä 5 v. nuorempi menettelisi.
Miehet voivat vapaasti hyppiä sukupolvien yli ja vaikka pariutua teinitytön kanssa jos haluavat. Mutta sä tunnet huonoa omaatuntoa 11v. ikäerosta. :D Oletko koskaan miettinyt, että meidän yhteiskunnassa on tavallaan aivospesty naiset ajattelemaan noin... Miehillä on kaikki ovet avoinna, naisten tulee tyytyä ikäisiinsä tai vanhempiin kumppaneihin.
Minäkin sain kokea tämän kun aloin seurustella selkeästi nuoremman miehen kanssa. Kaikenlaista kommenttia kuinka olen hänen seksilelu ja yhdessä kaverien kanssa varmasti nauraa minulle yms vaikka mieheni ei ole edes yhdenillanjuttuja harrastanut ja vietti alusta asti vapaa-aikansa suurelta osin kanssani. Nyt ajan kanssa ihmiset pikkuhiljaa ovat alkaneet hyväksyä suhteemme. Minun lähimmät ihmiset ja vanhempani hyväksyivät suhteen heti alussa ja olivat iloisia puolestani, kun näkivät miten hyvä mies oli minua kohtaan.
Edelleen naureskelijoita ja kummastelijoita riittää, mutta kai niitä tulee olemaan aina.Olen itse mies ja tuo kuvailemasi kokemus on minullekin varsin tuttu.
Itse aloin lukioaikoina (tarkalleen 17-vuotiaana) seurustella 23-vuotiaan naisen kanssa. Vanhempani hyväksyivät suhteen varsin hyvin, mutta pari vuotta vanhempi isosiskoni ja (aluksi) jotkut sukulaisista äidin puolelta paheksuivat suhdettamme, koska heistä on muka epänormaalia, jos nainen on parisuhteessa miestä vanhempi vuodenkin. Sisko jopa meni niin pitkälle, että esim. kun tämä naisystäväni oli käymässä meillä, sisko haukkui häntä minun hyväksikäyttäjäksi, ja oli muutenkin erittäin mustasukkaisen oloinen. Yritti kai säädä meidät eroamaan. Muutenkin tuntui ärsyyntyvän aina, kun vaikka kuuli minun sanovan tämän naisen nimen saati sitten näki hänet.
Sisko itse oli tuohon aikaan seurustellut jonkun parikymppisen pojan kanssa, ja taisivat olla sillon juuri eronneet. Eli jostain kateudesta kai oli kyse.
En ole enää tämän naisen kanssa yhdessä, mutta kavereina olemme pysyneet. Tällä hetkellä seurustelen 31-vuotiaan naisen kanssa, itse olen nyt 28-vuotias. Siskokin on iän myötä järkevöitynyt, eikä enää paheksu tätä suhdettamme, joskin on ehkä edelleen toisinaan turhan omistushaluinen. Mikä taas on ehkä hiukan imartelevaa.
Minkäkin sain huomata, että isosisko voi yrittää olla hyvinkin kontrolloiva ja juurikin jopa mustasukkaisen oloinen pikkuveljestään. Hassua minusta. Meillä tilanne sen suhteen rauhoittunut hieman nyt ajan kanssa.
Olen itse joskus kuullut joidenkin naispuolisten ystävieni kertovan, että vaikka heidän miehensä/miesystävänsä äidin kanssa jotain konflikteja ei tulisikaan, niin toinen mahdollinen miehen sukulainen, joiden kanssa niitä voi tulla, on miehen isosisko, jos miehellä sellainen sattuu olemaan. Ja yleensä silloin, jos sisko on juuri isosisko (eli ei esim. pikkusisko ja/tai iso-/pikkuveli). Olen joskus pohtinut sitä, että tuossa on luultavasti monesti kyse siitä, että isosiskot kaiketi kokevat, että vanhempana sisaruksena heillä on joku oikeus vahdata pikkuveljensä parisuhdeasioita ja saattavat kokea jokaisen pikkuveljensä naisystävän jonain uhkana, jolta tämä "herkempi pikkuveli täytyy pelastaa". Tämä ehkä korostuu vahvasti silloin, jos isosiskolla itsellään ei ole parisuhdetta, tai on, mutta se ei ole tyydyttävällä tasolla.
Perustan tämän tosin vain omalle mutu-asteelle ja siihen mitä olen muiden ihmisten kokemuksia kuunnellut.
Olen ajatellut, että omakin isosiskoni juuri pyrki "sabotoimaan" suhdettani tähän naiseen juuri siksi koska pelkäsi, että joudun jotenkin hyväksikäytetyksi, kun nainen kerta oli vanhempi (jota sisko piti epänormaalina asiana), ja sisko itse oli tuolloin juuri eronnut.
Onhan se tavallaan ihan herttaista, että isosisko pitää huolen nuoremmasta veljestään, mutta sellainen liiallinen halu "pitää pikkuveli itsellään", käy pidemmän päälle rasittavaksi ja tökeröksi, varsinkin jos sisältää tuollaista hyväksikäyttäjäksi haukkumista, kuten tuossa aikasemma viestissä kerroin.
Mutta kuten sanoin, onneksi omakin siskoni ainakin jossain määrin muuttunut parempaan suuntaan iän myötä.
T: nro 40
Olen 34v, 20- vuotias yritti iskeä baarissa, en lämmennyt sillä näytti ihan pikkupojalta. Luulen etten kelpuuttaisi alle 30-vuotiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan oikein. Kun hopeakettu lähestyy lima muuttuu hiekaksi.
Mulla oli 26-vuotiaana 19-vuotias teiniprinssi yhden kesän. Juu ei...oli se aika kypsymätön, vaikka oli suurin piirtein mukamas valmis perustamaan perhettä minun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan oikein. Kun hopeakettu lähestyy lima muuttuu hiekaksi.
Eihän hopeakettu tätejä lähesty kuin korkeintaan työtehtävissä. Hopeaketut kun ovat aika usein lääkäreitä tai palomiehiä, joiden apuun se itkua tihruttava tätieläinkin joutuu usein turvautumaan.
Olen 39v. Luulen, että ikärajani olisi -5v, seksiä ehkä 30v kanssa. Sen ikäiset, joiden äiti voisin iän puolesta olla näyttävät omiin silmiin ihan lapsilta.
Ei kiitos pikkupojille. Olen jo ollut 30 v naimisissa 2 kk nuoremman pojan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe sitä niin, olen aika monessa asiassa boksin ulkopuolella. Ajattelin ennen, että ikä ei olisi minulle deal breaker, mutta oli kuitenkin.
Nuorempana ikä merkitsi mulle enemmän, olin konservatiivisempi. En ole siis koskaan seurustellut itseäni nuoremman miehen kanssa. En koskaan oikein osannut kuvitella että nuorempi mies voisi olla minusta kiinnostunut. Viime vuonna tutustuin yhteen kivaan tyyppiin joka oli 27-vuotiaana minua 17 vuotta nuorempi. Vähän aikaa tunnusteltiin kavereina, päädyimme seurustelemaan koska olimme molemmin puolin erittäin ihastuneita, ja sitä kesti sitten puolisen vuotta. Tämä henkilö oli henkisesti erittäin kypsä. Huomasimme kuitenkin jonkin ajan kuluttua ettemme olleet "se oikea" toisillemme, erosimme yhteistuumin mutta olemme edelleen hyvissä väleissä. Se kokemus oli tosi positiivinen ja minusta on tullut paljon avomielisempi. En siis todellakaan tarkoituksella etsi nuorempia miehiä (!) mutta uskon, että jos tapaa erityisen ihmisen jonka kanssa synkkaa joka tasolla, ei ikäerolla ole kovinkaan paljon väliä. Sosiaaliset paineet on kuitenkin tosi kovat kun ikäeroa on enemmän kuin muutama vuosi naisen hyväksi, joten suhteen täytyy olla vahvalla pohjalla. Uskon, että 17 vuoden ikäero on kyllä jo liikaa (en olisi alkanut jos ei kyseessä olisi ollut poikkeuksellinen henkilö), mutta 10 vuotta ehkä ei olisi... Mitään ei voi tietää, ennen kuin kokeilee. (P.S. lapsikysymys on tietty oleellinen: tämä exäni uskoo vakaasti, ettei halua koskaan lapsia, ja sanoi sen minulle. Toki mieli voi muuttua jossain vaiheessa... itse en edes lähtisi alkamaan suhdetta minkään ikäisen miehen kanssa joka haluaa lapsia.)
Vierailija kirjoitti:
Viiskymppisenä naisena alaikärajani menee kahdeksassatoista. ;) No, kyllä hyvä 17-vuotiaskin menisi.
Hyi, oksettava ällötäti. Eti ikäistäsi seuraa.
16v ja ylöspäin.
T: 56v nuorekas puumatar
Kyllä varmasti heillekin sanottavaa ihmisillä riittää, mutta oman kokemukseni mukaan vähemmän kuin ikäeron ollessa niin päin, että nainen vanhempi. Tuttavapiirissäni on useampi pariskunta jossa nainen reilu 10 vuotta nuorempi eikä heistä ole samanlailla kommentoitu. Olen kummastelijoille joskus jopa sanonut, että mitäs jos ikäero olisikin niin, että mies vanhempi niin samat ihmiset ovat pitäneet sitä normaalina. Eipä se sinällään mitään, kun onneksi loppupeleissä vaan sillä on merkitystä mitä itse ajattelee. :)