Ärsyttää kun ihmiset tekee aloituksia joista ei ymmärrä mitään vaikka ne lukee läpi.
Sekä täällä että facessa.
Joku kertoo jostain asiasta hirveän tuohtuneena mutta jättää oleelliset asiat kertomatta, ja olettaa että toiset nyt ottaa kantaa tähän hänen suureen asiaansa.
Tai kertomus on muuten vaan todella sekava, ei tiedä kuka teki mitä ja miksi ja tottakai kirjoitusvirheitä täynnä.
Onko kaikki sellaiset ihmiset jonkun päihteen vaikutuksen alaisena kirjoittaessaan, vai onko ihmisiä jotka eivät osaa vaan kirjoittaa asiaa oikein? Jotkut ei osaa vastata vaikka kysyisi tarkentavia kysymyksiäkin. Joskus pitää vaan todeta että tuosta ei nyt saanut mitään tolkkua.
Olen huomannut näitä sellaisissa faceryhmissä eniten missä on vanhoja ihmisiä tai pitkäaikaistyöttömiä. Itsekin olen työtön ja olen ollut monta kertaa pitkäaikaistyötön, eli en usko että kaikki työttömät on tyhmiä, vaan se ehkä johtuu siitä että työttömien joukossa on ns. yksinkertaisia ihmisiä jotka siitä syystä ovat työttömiä tai sitten päihdeongelmaisia jotka tietenkään eivät kykenekään mihinkään työhön.
Vanhat ihmiset taas usein jankkaavat jotain asiaa minkä ovat itse käsittäneet väärin, eivätkä usko vaikka oikaisisi. Usein luulevat että heitä aina huijataan tai käytetään hyväksi, esim. joku nettisivusto, eli eivät vain tajua.
Onko sitten ihme että on ihmisiä jotka on todella onnettomia jos heidän pään sisällään on koko ajan samanlainen kaaos mitä kirjoittavat?
Kommentit (3)
Ei niitä vastauksiakaan aina ymmärrä!
Inhoan ihmisiä, jotka jäävät jankuttamaan keskusteluissa.
No eipä sullakaan pilkku näytä toimivan.