Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää minulle syntymäpäivälahja :D

Vierailija
04.04.2018 |

Minua on pyydetty keksimään itselleni syntymäpäivälahja, mutta pää lyö tyhjää! Mitä sinä haluaisit?
Hintaluokka olisi noin 500-1000 euroa ja olen nelikymppinen.

Minulla on jo hyvä kännykkä, hyvä läppäri ja ihana rannekello, joten niitä ei ainakaan. En käytä korviksia enkä sormuksia, ja muutenkin tyylini on hyvin simppeli ja yksinkertainen.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia olen ilmoittanut miehelleni etten halua mitään lahjoja. En tarvitse mitään eikä aloittajakaan tarvitse. Koen että on ökytuhlailua ostaa vain siksi koska "pitää ostaa" vaikka rahaa olisi kuinka.

Vierailija
22/46 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kokemukset ja muistot ovat ehdottomasti parhaita - ja pysyvämpiä -muistoja.

Mutta jos et nyt missään nimessä halua sellaista, niin entä joku design-huonekalu, vaikka lamppu, joka ilahduttaa pitkään? Grafiikkaa? 

Entä kunnollinen sykemittari, jos urheilet?

Ipad on mainio vekotin surffailussa, paljon kätevämpi kuin läppäri tai kännykkä.

Tai entä laadukas, vedenpitävä toppatakki, lämmittämään ja suojaamaan räntäsateilta? Hyvä takki maksaa helposti monta sataa.

Minäkin tykkään laittaa rahaa matkoihin ja elämyksiin, mutta sellaisia ei nyt tällä kertaa minulle haluta hankkia.

Olen puoliksi sohvapottumallia, ja karvahattumallin sykemittari taloudesta löytyy ja se on mulle ihan riittävä satunnaiseen käyttöön. Pädiä olen käyttänyt, mutta minusta känny + läppäri on parempi kombo ja siinä on minulle riittävästi netinkäyttölaitteita. :)

Designhuonekalu tai grafiikka voisivat olla mainioita ideoita, mutta jälkimmäisistä en tiedä mitään...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin Vitamix-tehosekoittimen :-D

Vierailija
24/46 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia olen ilmoittanut miehelleni etten halua mitään lahjoja. En tarvitse mitään eikä aloittajakaan tarvitse. Koen että on ökytuhlailua ostaa vain siksi koska "pitää ostaa" vaikka rahaa olisi kuinka.

Tämän takia - minun takianiko? :D 

ap

Vierailija
25/46 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin Vitamix-tehosekoittimen :-D

Tuon Vitamixin tiedän muotituotteeksi! :D Meillä on ihan kelpo blenderikin, vaikka en kyllä brändistä tiedä... Minä haluaisin olla kanssa sellainen terveellisen elämän smoothie- ja sosekeittoihminen kuten sinä ilmeisesti olet, mutta toistaiseksi olen ennemminkin  suklaapatukkasuuntautunut :D

ap

Vierailija
26/46 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kokemukset ja muistot ovat ehdottomasti parhaita - ja pysyvämpiä -muistoja.

Mutta jos et nyt missään nimessä halua sellaista, niin entä joku design-huonekalu, vaikka lamppu, joka ilahduttaa pitkään? Grafiikkaa? 

Ipad on mainio vekotin surffailussa, paljon kätevämpi kuin läppäri tai kännykkä.

Tai entä laadukas, vedenpitävä toppatakki, lämmittämään ja suojaamaan räntäsateilta? Hyvä takki maksaa helposti monta sataa.

Minäkin tykkään laittaa rahaa matkoihin ja elämyksiin, mutta sellaisia ei nyt tällä kertaa minulle haluta hankkia.

Olen puoliksi sohvapottumallia, ja karvahattumallin sykemittari taloudesta löytyy ja se on mulle ihan riittävä satunnaiseen käyttöön. Pädiä olen käyttänyt, mutta minusta känny + läppäri on parempi kombo ja siinä on minulle riittävästi netinkäyttölaitteita. :)

Designhuonekalu tai grafiikka voisivat olla mainioita ideoita, mutta jälkimmäisistä en tiedä mitään...

ap

Googlaa taidegallerioita, niillä on nykyään hyvät sivut ja kuvia myytävistä teoksista. Niitä selaillessa sitten huomaa jos joku taiteilija "kolahtaa". Hyvää syntymäpäivää!

Vierailija
27/46 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Googlaa taidegallerioita, niillä on nykyään hyvät sivut ja kuvia myytävistä teoksista. Niitä selaillessa sitten huomaa jos joku taiteilija "kolahtaa". Hyvää syntymäpäivää!

Voi kiitos! :)

Vierailija
28/46 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Oletpas hauska. Ei vaan - eikö ole aika hölmöä oikein miettimällä miettiä että mitähän ostaisi toiselle tai mitähän pyytäisi jos oikeasti tarvetta ei ole. Lahjan tarkoitus on ilahduttaa eikä se oikein täytä funktiotaan noin.

Vierailija
29/46 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta laadukas matto.

Vierailija
30/46 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamera. 

No ei, sellainenkin ap:lla takuulla jo on.

Vierailija
31/46 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Oletpas hauska. Ei vaan - eikö ole aika hölmöä oikein miettimällä miettiä että mitähän ostaisi toiselle tai mitähän pyytäisi jos oikeasti tarvetta ei ole. Lahjan tarkoitus on ilahduttaa eikä se oikein täytä funktiotaan noin.

Oletpas ilkeä. Ja väärässä. Lahjan funktio on varmaan se, miksi kukin sen kokee. Jos sinun kriteerisi sille on ilahduttaminen, niin olen jo tässä kohdin lahjastani paitsi hyvin ilahtunut myös aivan täpinöissäni. Joten lahjani täyttää paitsi omat myös sinun kriteerisi. :)

Ja minusta tuntuu kyllä ennemminkin hyvin rakastetulta ja hemmotetulta miettiä omaa lahjaani - sinä saat toki kokea sen hölmöksi. Voit myös ihan vapaasti yleisellä tasolla keskustella asiasta, mutta mielipiteesi hierominen toisen naamaan tämän syntymäpäivänsä alla miettiessään lahjaansa on ihan silkkaa tarkoituksellista pahantahtoisuutta ja ilkeyttä.

ap

ap

Vierailija
32/46 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkaa minäkin olisin ehdottanut... MIksi pitää olla jotain konkreettista tai pysyvää, jota pitää keksimällä keksiä?

No joo... Taidetta. 

No miksi pitää olla syntymäpäiväjuhlia? Se nyt vaan on tapana, enkä halua olla vastarannan kiiski ja änkyrä, vaikka ilmankin pärjäisin. :)

Taide on kyllä hyvä idea, sitä mulla ei todellakaan ole! Jotain vähän spesifimpää ehdotusta toivoisin vielä.

Juhlia on sen takia, että vietetään aikaa läheisten kanssa. Turha tavara taas, no, on turhaa.

Vierailija
33/46 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamera. 

No ei, sellainenkin ap:lla takuulla jo on.

Sitä kyllä ei ole! :D Mutta hyvä kännykkä välttää mulle.

t. hemmoteltu ap

Vierailija
34/46 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildo

Vierailija
35/46 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkaa minäkin olisin ehdottanut... MIksi pitää olla jotain konkreettista tai pysyvää, jota pitää keksimällä keksiä?

No joo... Taidetta. 

No miksi pitää olla syntymäpäiväjuhlia? Se nyt vaan on tapana, enkä halua olla vastarannan kiiski ja änkyrä, vaikka ilmankin pärjäisin. :)

Taide on kyllä hyvä idea, sitä mulla ei todellakaan ole! Jotain vähän spesifimpää ehdotusta toivoisin vielä.

Juhlia on sen takia, että vietetään aikaa läheisten kanssa. Turha tavara taas, no, on turhaa.

Aivan! Ja koska sitä tavaraa nyt kuitenkin on tulossa, niin fiksut koettavat toivoa jotain mieluista ja käyttöön tulevaa välttääkseen sitä turhaa tavaraa.

ap

Vierailija
36/46 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dildo

Tämäkin mulla jo on! :D

t. hemmoteltu ap

Vierailija
37/46 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Oletpas ilkeä. Ja väärässä. Lahjan funktio on varmaan se, miksi kukin sen kokee. Jos sinun kriteerisi sille on ilahduttaminen, niin olen jo tässä kohdin lahjastani paitsi hyvin ilahtunut myös aivan täpinöissäni. Joten lahjani täyttää paitsi omat myös sinun kriteerisi. :)

Ja minusta tuntuu kyllä ennemminkin hyvin rakastetulta ja hemmotetulta miettiä omaa lahjaani - sinä saat toki kokea sen hölmöksi. Voit myös ihan vapaasti yleisellä tasolla keskustella asiasta, mutta mielipiteesi hierominen toisen naamaan tämän syntymäpäivänsä alla miettiessään lahjaansa on ihan silkkaa tarkoituksellista pahantahtoisuutta ja ilkeyttä.

ap

ap

Mielipiteen hierominen naamaan? Ilkeä? Pahantahtoinen? Mietipäs nyt vähän.

Vierailija
38/46 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Uuden ketjun avaaminen aiheesta "En toivo syntymäpäivälahjoja, koska..." on neutraali keskustelunavaus. Se, että synttärilahjaansa ihquttavan ketjuun kommentoi että lahjat ovat hölmöä eikä sinulle niitä annettaessa edes funktio toteudu, on tarkoituksellista pahantahtoisuutta ja ilkeyttä. Pahoittelen, jos tekstini oli heikosti ymmärrettävää. :)

ap

Vierailija
39/46 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Uuden ketjun avaaminen aiheesta "En toivo syntymäpäivälahjoja, koska..." on neutraali keskustelunavaus. Se, että synttärilahjaansa ihquttavan ketjuun kommentoi että lahjat ovat hölmöä eikä sinulle niitä annettaessa edes funktio toteudu, on tarkoituksellista pahantahtoisuutta ja ilkeyttä. Pahoittelen, jos tekstini oli heikosti ymmärrettävää. :)

ap

Toisen haukkuminen pahantahtoiseksi on ilkeää jos jokin. Hyvää syntymäpäivää sinulle.

Vierailija
40/46 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on lahjakas kirjoittamaan, mutta tässä ketjussa toistuu se, mikä niin monissa muissakin. Ap:lle ei loppujen lopuksi mikään kelpaa, mitään ei tarvitse tai ei käytä (ei tarvitse tablettia kun on puhelin ja läppäri, ei tarvitse kameraa, kun on jo hyvä puhelin) ja kuitenkin pitäisi keksiä jotain TAVARAA, JOKA EI OLE TURHAA.

Fillarikaan ei varmaan käy, sellainen joko jo on tai sitten on auto:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä