Keksikää minulle syntymäpäivälahja :D
Minua on pyydetty keksimään itselleni syntymäpäivälahja, mutta pää lyö tyhjää! Mitä sinä haluaisit?
Hintaluokka olisi noin 500-1000 euroa ja olen nelikymppinen.
Minulla on jo hyvä kännykkä, hyvä läppäri ja ihana rannekello, joten niitä ei ainakaan. En käytä korviksia enkä sormuksia, ja muutenkin tyylini on hyvin simppeli ja yksinkertainen.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Ap on lahjakas kirjoittamaan, mutta tässä ketjussa toistuu se, mikä niin monissa muissakin. Ap:lle ei loppujen lopuksi mikään kelpaa, mitään ei tarvitse tai ei käytä (ei tarvitse tablettia kun on puhelin ja läppäri, ei tarvitse kameraa, kun on jo hyvä puhelin) ja kuitenkin pitäisi keksiä jotain TAVARAA, JOKA EI OLE TURHAA.
Fillarikaan ei varmaan käy, sellainen joko jo on tai sitten on auto:)
Ei aloituksen tarkoituksena ollut saada lahjaideoita vaan huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Ap on lahjakas kirjoittamaan, mutta tässä ketjussa toistuu se, mikä niin monissa muissakin. Ap:lle ei loppujen lopuksi mikään kelpaa, mitään ei tarvitse tai ei käytä (ei tarvitse tablettia kun on puhelin ja läppäri, ei tarvitse kameraa, kun on jo hyvä puhelin) ja kuitenkin pitäisi keksiä jotain TAVARAA, JOKA EI OLE TURHAA.
Niinpä! Olen kuitenkin pohjimmiltani aika simple girl, joka tykkää siististä kodista eikä mistään kokoelmista. En mielestäni ole yhtään kiittämätön vaan hyvinkin kiitollinen kaikesta tästä hyvästä, mitä elämässäni on. Kelpaisi ja olisin kiitollinen vaikka siitä tabletistakin, mutta mikään ihan paras lahjaidea se ei mielestäni ole, kun minulla on jo (työn puolesta) hyvä kännykkä ja läppäri.
Fillari on hyvä lahjaidea, mutta en tiedä olisiko se kovinkaan pysyvä lahja, kun kaikki tavara tuntuu tuolta taloyhtiön pyöräkellarista katoavan...
Päheää käsilaukkua, grafiikkaa, vaatetta (mutta mitä?) ja designvalaisinta olen täällä pienessä mielessäni kovasti nyt pyöritellyt...
t. myös vastauksista kovasti kiitollinen ap :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aloituksen tarkoituksena ollut saada lahjaideoita vaan huomiota.
Sitäkin mulla jo on, lahja vaan puuttuu. :)
ap
Kiviäkin varmaan kiinnostaa, mutta nyt olen asian alustavasti tuumannut, ja täältä se lahjaidea sitten löytyi. :)
Käyn vielä nettisivujen lisäksi paikan päällä hipelöimässä, mutta ajattelin ensisijaisesti ns. luksusmerkkien lompakkoa ja huivia tai vaihtoehtoisesti käsilaukkua.
Nykyinen lompakkoni on jo seitsemän vuotta vanha. Vaikka se on ihan ehjä lukuunottamatta kolikkotaskun vedintä, voisi olla ihan aika päivittää tuoreempaan ja nuhjaantumattomampaan lompakkoon. Huivia nyt ei kai kukaan tarvitse, mutta värikäs silkkinen laatutuote voisi olla kiva piristys neutraaliin (lue: mustaan) pukeutumiseeni. Ja kun tässä ei vissiin enää olla nuoremmaksi tulossa, olisi ehkä aika vähän yrittää rouviintua pukeutumisenkin kanssa.
Kävin selailemassa taidegallerioiden sivuja, kuten täällä ehdoteltiin. Ajatus oli kyllä inspiroiva mutta sen verran vieras, että asia jäi vielä hautumaan. Toivottavasti näitä syntymäpäiviä on luvassa vielä vaikka kuinka paljon, saattaisin joskus haluta grafiikkaa lahjaksi!
Kiitos vielä kerran, tältä palstalta löytyy monesti apua vaikka mihin pulmaan!
Kuten jo kolmevuotiaille opetetaan, ketään ei ole haukuttu pahantahtoiseksi vaan käytöstäsi on nimitetty pahantahtoiseksi. Ja kiitos, minun syntymäpäiväni on taatusti upea - toivottavasti sinunkin! :) Olisiko sinulla vielä niitä lahjaideoitakin? :)
ap