Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 178 cm ja 63 kg, Mies patistaa laihduttamaan

Vierailija
04.04.2018 |

Olen koko ikäni ollut aivan liian laiha ja nyt vähän vajaa nelikymppisenä olen itse vihdoin viimein tuntenut "kuuluvani joukkoon" paremmin, kun olen nämä nykyiset mittani saavuttanut. Enää eivät kaikki vaatteet vain roiku päälläni, pepussa on kaunista pöyreyttä ja luita ei törötä mistään.

Mutta mies. Se haikailee sen 53 kg naisensa perään, sain kuulla eilen illalla. Kuulemma pitkän naisen jalat ovat niin paljon kauniimmat, kun ne ovat lähes tikkulaihat. Silloin on nainen näyttävä.

Tuli ihan puskista ja yllärinä.

Onko miehelle siis aina vaan parempi, mitä laihempi, jopa anorektikon näköinen (kuten itse olin nuorempana - kuvitelkaa nyt 178 cm ja 53 kg), nainen on? Vai missä mättää?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos muuten kaikille jo kommentoineille! Olette jo tässä ajassa saaneet ajatuksiani järjestykseen yllättävän hyvin.

Olisi pitänyt vaan päästä jo yöllä johonkin kirjoittamaan, kun en saanut nukuttuakaan ihmetykseltäni.

Ja oikeassa olet varmasti sinä, joka ehdotit jopa ammattiapua, sillä kyllä nuo jo lapsuudessa alkaneet, läpi nuoruuden ja pitkälti myös aikuiselämän kestäneet anorektikoksi yms. haukkumiset ovat toki jättäneet minuun jälkeni. Olin vain luonnostani aina ihan turhan hoikka, eikä minua oikein oltu siunattu niin hyvällä ruokahalullakaan.

Ap

Vierailija
22/36 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi vähän epäselväksi miten mies patistaa sinua laihtumaan?

Mies ihan small talkina rupatteli yhtenä iltana omasta naismaustaan ja sinä otit sen henkilökohtaisena loukkauksena jota nyt vatvotaan seuraava vuosi? Jos itsetuntosi ei tuota kestä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomauttelet mahasta? Kiva. Minkä asennon miehen maha estää?

Oma mies 184cm/100kg. Hyvässä kunnossa, mutta herkut maistuu. En muista mahan estäneen mitään asentoa.

Itse olen 75kg/174cm, jos en kelpaisi niin mies saisi vapaasti lähteä :)

En huomauttele miehelle mahasta herkillä hetkillä lainkaan. Ihan muuhun ajankohtaan ajoittuvassa normaalissa keskustelussa otin asian esiin siinä vaiheessa, kun olimme olleet yhdessä 3 v. ja ainoa toimiva asento oli ja on edelleen takaapäin (jossa itse en osaa saada kunnon nautintoa).

Miehen vatsan koko estää esim. ihan sen perinteisen lähetyssaarnaaja-asennon, jossa itse saisin kiihotusta juuri oikeisiin kohtiin ilman edes minkään sortin sorminäppäryyttä.

Ap

Vierailija
24/36 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehesi sanoi kun näistä mietteistäsi hänen kansaan keskustelit?

Mies ei oikein halunnut keskustella koko asiasta nyt aamulla. Kun vähän painostin, niin ensin yritti hieman vetää sanomisiaan takaisin tyliin "en mä sitä mitenkään noin vakavasti tarkoittanut, kuin sä luulet".

Mutta sitten taas totesi heti perään, ettei nainen oikeastaan vaan voi koskaan olla liian laiha, etenkään jos on tällainen sirorakenteinen kuten minä (pituuttani tosin ei voi sanoa siroksi, mutta on mulla pienehköt luut, kengänkokokin tämän mittaisena vain 38).

Sitten vaan totesi, että mitä ihmettä minä jaksan meuhkata asiasta, kun pitäisi luoda sitä hyvää parisuhdetta välillemme, eikä riidellä.

No niin minunkin mielestäni pitäisi luoda hyvää oloa, mutta ei sitä tällaisia kommentteja heittelemällä kyllä tehdä.

Ap

AP rakas ihmisen luut painaa kaikilla lähes samanverran. Ei ole olemassa "sirot luut" tyyliä kummei ole olemassa "isot luut" tyyppiä.

Vierailija
25/36 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ihan small talkina rupatteli yhtenä iltana omasta naismaustaan ja sinä otit sen henkilökohtaisena loukkauksena jota nyt vatvotaan seuraava vuosi? Jos itsetuntosi ei tuota kestä...

Miehen sanat eilisillalta: "Miten saisit itsesi siihen kuntoon, kun olit oikein laiha vielä muutama vuosi sitten?" Ja jatkoi sitten sen laskemista, että kuinka paljon olen prosentuaalisesti lihonut yhdessä viettämiemme kymmenen vuoden aikana todeten "On se kyllä tosi paljon, mitä sulle on tota painoa tullut".

Toivottavasti tämä selvensi asiaa. Minusta mies oli melkomoisen selväsanainen toiveensa suhteen.

Ap

Vierailija
26/36 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomauttelet mahasta? Kiva. Minkä asennon miehen maha estää?

Oma mies 184cm/100kg. Hyvässä kunnossa, mutta herkut maistuu. En muista mahan estäneen mitään asentoa.

Itse olen 75kg/174cm, jos en kelpaisi niin mies saisi vapaasti lähteä :)

En huomauttele miehelle mahasta herkillä hetkillä lainkaan. Ihan muuhun ajankohtaan ajoittuvassa normaalissa keskustelussa otin asian esiin siinä vaiheessa, kun olimme olleet yhdessä 3 v. ja ainoa toimiva asento oli ja on edelleen takaapäin (jossa itse en osaa saada kunnon nautintoa).

Miehen vatsan koko estää esim. ihan sen perinteisen lähetyssaarnaaja-asennon, jossa itse saisin kiihotusta juuri oikeisiin kohtiin ilman edes minkään sortin sorminäppäryyttä.

Ap

*reps*

Vähän nyt tekniikkaharjoitusta siihen lähetyssaarnaajaankin :D

Vierailija
27/36 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen sanat eilisillalta: "Miten saisit itsesi siihen kuntoon, kun olit oikein laiha vielä muutama vuosi sitten?" Ja jatkoi sitten sen laskemista, että kuinka paljon olen prosentuaalisesti lihonut yhdessä viettämiemme kymmenen vuoden aikana todeten "On se kyllä tosi paljon, mitä sulle on tota painoa tullut".

Toivottavasti tämä selvensi asiaa. Minusta mies oli melkomoisen selväsanainen toiveensa suhteen.

Ap

Eikö sinua sitten huolestuta mitä tuo tekee sinun terveydelle, jos paino jatkaa nousuaan?

Vierailija
28/36 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä...

Olen 10 cm lyhyempi ja saman painoinen, ja olen kyllä ihan hoikka ja hyväkuntoinen. Nuorempana painoin jotain 47-50 kg ja kyllä mulla nykyisin on mielestäni huomattavan paljon parempi kroppa kuin tuolloin.

Mä laittaisin mäkeen tuollaisen "miehen", jonka mielestä "nainen ei voi koskaan olla liian laiha". En ensinnäkään yksinkertaisesti pystyisi kattelemaan silmissäni moista taukkia, ja toisekseen toisen kropan kommentointi tuohon tyyliin että millainen naisen pitäisi muka olla, on epämiellyttävää vallankäyttöä suhteessa. 

Vierailija
29/36 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pehmeämuotoinen nainen on haluttava ja kaunis. En suinkaan tarkoita läskiä, mutta laihat eivät oikeasti ole kauniita.   Mallinaiset ovat aivan liian laihoja.

Älä missään tapauksessa laihduta, mieluimmin saat lihoa noin 68 kg.  

Onko miehelläsi piileviä mielenterveysongelmia tai muita omituisuuksia.

Vierailija
30/36 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen 173 cm ja 123 kg, olis varmaan hyvä laihduttaa ihan oman terveydenkin kannalta mutta rakastan häntä noinkin.

Vierailija
31/36 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehesi sanoi kun näistä mietteistäsi hänen kansaan keskustelit?

Mies ei oikein halunnut keskustella koko asiasta nyt aamulla. Kun vähän painostin, niin ensin yritti hieman vetää sanomisiaan takaisin tyliin "en mä sitä mitenkään noin vakavasti tarkoittanut, kuin sä luulet".

Mutta sitten taas totesi heti perään, ettei nainen oikeastaan vaan voi koskaan olla liian laiha, etenkään jos on tällainen sirorakenteinen kuten minä (pituuttani tosin ei voi sanoa siroksi, mutta on mulla pienehköt luut, kengänkokokin tämän mittaisena vain 38).

Sitten vaan totesi, että mitä ihmettä minä jaksan meuhkata asiasta, kun pitäisi luoda sitä hyvää parisuhdetta välillemme, eikä riidellä.

No niin minunkin mielestäni pitäisi luoda hyvää oloa, mutta ei sitä tällaisia kommentteja heittelemällä kyllä tehdä.

Ap

Hyvää olo luodaan huomauttelemalla toisen vatsasta? Sinä et koskaan sanoa mitään äkkiväärä? Mies on selvästi pahoillaan  ja nyt tätä ylianalysoidaan seuraava vuosi?

Totta kai sanon minäkin varmasti usein äkkivääriäkin asioita, vaikka luonteeltani olen meistä enemmän se, joka miettii omia sanomisiaan tosi pitkään, ennen kuin uskaltaa päästää ulos.

Osaan myös olla hyvin itsepäinen ja kipakkakin välillä.

En kuitenkaan kävisi käsiksi johonkin miehen selvään "heikkoon puoleen", joita hänelläkin toki on, esim. tietty sosiaalinen rajoitteisuus ja välillä ikävästi vallan ottava sairaus. Tai ehkä saattaisin sanoa jotain pahaa em. asioistakin, mutta vain jossain todella pahassa riidassa, kun mies olisi ensin haukkunut minun heikoimpia kohtiani (on ikävän kova haukkumaan ja nimittelemään minua ties miksi riidellessämme ja ikävä kyllä olen omaksunut tapaa itsellenikin, eli alentunut osittain samalle tasolle).

Ap

Vierailija
32/36 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka lihava se mies on jos ei lähetyssaarnaaja onnistu? 😂😂😂 anteeks mut hyi.

Vierailija
33/36 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikö sinua sitten huolestuta mitä tuo tekee sinun terveydelle, jos paino jatkaa nousuaan?

Varmasti huolestuttaisikin, jos paino tuntuisi vaan holtittomasti jatkavan nousuaan. Mutta tässä samassa nousseessa lukemassa se on nyt pysynyt jo 2 vuoden ajan ja olen itse ollut tähän muutokseen lähinnä vain tyytyväinen.

Kuukautiset tulevat nykyisin tismalleen ajallaan ja lapsuudesta asti vaivanneet päänsäryt ovat poistuneet kokonaan. Olen ajatellut tämän olevan sopivan painonnousun ansiota.

Liikkuessa (mitä teen 5 x vk) olen kyllä huomannut, että en ole ihan yhtä notkea kuminauha, kuin silloin 10 kg sitten, mutta siitä en sitten ole ihan varma, että johtuuko tuo varsinaisesti painosta vaiko jo iänkin tuomasta pienestä jäykkyydestä. Venyttelemällä sekin on helpottanut.

Ap

Vierailija
34/36 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti miehesi haluaisi, että olisit kymmenisen senttiä lyhyempi, mutta kun se ei ole mahdollista hän keskittyy painoon.

Vierailija
35/36 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo laihduttamiseen kehoittaminen on tekosyy. Niitä on toki muitakin,

mutta todellinen syy on " toinen nainen tai mies".

Vierailija
36/36 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin, että otan koko asian nyt vaan ihan rauhallisesti. Ihan turha tässä on ollut omia yöuniaan menettää moisen vuoksi. Kaunis aurinkoinen päivä ulkona, ja en aio käyttää tätä päivää enää murehtimiseen.

Painon aion pitää sellaisena, mikä itsestä hyvältä tuntuu. Jos se lähtee laskemaan (kuten olisi mulle tyypillisempää), niin en väkisin syö itseäni ähkyksi. Ja vaikka pari kiloa vielä nousisikin, niin en ota paineita siitäkään.

Uskoisin, että mieheni minua rakastaa jatkossakin, painoin sitten sitä tai tätä. Ja jos ei rakasta, niin sillehän en sitten mitään voi.

Jokin viehätys tuolla miehellä sitten vain on todella hoikkiin ja laihoihin naisiin. Olkoon sitten niin. Parempi varmaan niin päin, kuin että pitäisi todella rehevistä naisista, sillä niitä kriteereitä en ikinä pystyisi täyttämään.

Kiitos vielä kaikille kommentoineille ja järkeä päähäni takoneille!

Ap