Olen 178 cm ja 63 kg, Mies patistaa laihduttamaan
Olen koko ikäni ollut aivan liian laiha ja nyt vähän vajaa nelikymppisenä olen itse vihdoin viimein tuntenut "kuuluvani joukkoon" paremmin, kun olen nämä nykyiset mittani saavuttanut. Enää eivät kaikki vaatteet vain roiku päälläni, pepussa on kaunista pöyreyttä ja luita ei törötä mistään.
Mutta mies. Se haikailee sen 53 kg naisensa perään, sain kuulla eilen illalla. Kuulemma pitkän naisen jalat ovat niin paljon kauniimmat, kun ne ovat lähes tikkulaihat. Silloin on nainen näyttävä.
Tuli ihan puskista ja yllärinä.
Onko miehelle siis aina vaan parempi, mitä laihempi, jopa anorektikon näköinen (kuten itse olin nuorempana - kuvitelkaa nyt 178 cm ja 53 kg), nainen on? Vai missä mättää?
Kommentit (36)
No ei ole trolli ei. Ihan oikea ihminen täällä kirjoittaa. Ja ihan oikea on tuo mieskin, juuri lähti töihin.
Mietin jo, että voiko tämä miehen reaktio kertoa jostain ihan muusta ongelmasta parisuhteessamme, jota mies ei osaa purkaa sanoiksi, vaan reagoi nyt sitten tällä lailla nykyistä painoani haukkuen?
Kun en vaan jotenkin käsitä koko juttua.
Ap
Käske sen itse laihduttaa itsensä just sellaiseksi kuin haluaa, jos tikkulaihuus on hänen ihanteensa. Nai no vielä parempi olisi jättää se sika.
Ja miehen mitat ovat...? Onko sillä sellainen perse mitä kehtaa esitellä?
Sen verran pisti oman pääni sekaisin miehen reaktio, että ajatukset tässä laukkaa koko ajan sen parissa, että mistä oikein on kyse. Ja että enkö nyt tähän ikäänkään mennessä sittenkään ymmärrä koko miessukupolvea - vai enkö vain tajua omaa miestäni?
Löytyykö vastaavan kokeneita?
Entä miehiä, jotka ajattelevat samalla tavoin / eri tavoin kuin minun mieheni?
Ap
Onko tää provo. En ikinä miehenä sanois naiselle tuollaisia. M37
Mitä miehesi sanoi kun näistä mietteistäsi hänen kansaan keskustelit?
Vierailija kirjoitti:
No ei ole trolli ei. Ihan oikea ihminen täällä kirjoittaa. Ja ihan oikea on tuo mieskin, juuri lähti töihin.
Mietin jo, että voiko tämä miehen reaktio kertoa jostain ihan muusta ongelmasta parisuhteessamme, jota mies ei osaa purkaa sanoiksi, vaan reagoi nyt sitten tällä lailla nykyistä painoani haukkuen?
Ap
Käy puhumassa jonkun kanssa jos asia kovasti hämmentää, nuoruuden kokemukset ovat ehkä jättäneet jälkensä. Aikuinen nainen terveellä kehonkuvalla ymmärtää miehen kommenttien olevan aivan järjettömiä. Tuolla painolla olet edelleen todella hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Itsellenikin sattui joskus mies, joka jaksoi muistuttaa, miten ihanan laiha olen ja miten kauneuteni ja vetovoimani katoaisi, jos lihoisin parikin kiloa. Tuolloin olin lähes sairaalloisen laiha. En tiedä, mistä tämä miehelläni kumpusi, mutta hän oli minua lyhyempi ja minusta tuntui joidenkin muidenkin ulkonäkökommenttien kohdalla, että hän koki minut helposti jotenkin liian miehekkääksi rinnallaan.
Ehkä miehesi naismaku vain on langanlaiha tai sitten hänellä on ongelmia oman itsetuntonsa kanssa. Ja voi tietty olla, kuten arvelitkin, että miehellä on jotain muuta katkeruutta suhteessanne, mutta hän ei kehtaa sitä suoraan sanoa vaan alkaa osoitella sormella aivan muita asioita, joilla ei välttämättä oikeasti ole niin väliä.
Sekin tässä juu vielä tuo oman lisämausteensa asiaan, että mies on ihan selkeästi ylipainoinen itse. Ei mikään hyllyvä makkara, vaan treenaa kyllä, mutta vatsaa ja kokoa tuolla piisaa.
Myönnän joskus miehelle vatsasta huomauttavanikin, mutta käytännössä vain silloin, kun se tulee intiimihommissa eteen/esteeksi jollekin kivalle asennolle.
Ei siis pitäisi olla miehellä mitään syytä joutua kostamaan minulle päin takaisin.
Ap
Lupaa että alat laihduttaa heti kun miehesi on laihduttanut 30 kg.
Tuli yllärinä, että mies valitsi juuri sinun tyyppisen naisen itselleen? :D Luuliko, että hän on kanssasi vain siksi, että olet niin pirun hyvä tyyppi?
Kauneus on katsojan silmissä. Pituus ja paino ei kerro koko totuutta ainakaan minulle. Tykkään itse että nainen on ulkonäöltään urheilullinen ja sellainen olen myös itsekin.
Vaihda miestä. Kaksi poikaystävää sai jo kenkää painosta ja ulkomuodosta huomauttelun takia milloin "läski", milloin liian lihaksikas. 164/51 kuulemma oli hyvä. No ei todellakaan ollut olin luukasa. Viiden vuoden sali treenin jälkeen 164/70 siinä pysyn. Jos ei kelpaa niin ei haittaa. Miehiä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei oikein halunnut keskustella koko asiasta nyt aamulla. Kun vähän painostin, niin ensin yritti hieman vetää sanomisiaan takaisin tyliin "en mä sitä mitenkään noin vakavasti tarkoittanut, kuin sä luulet".
Mutta sitten taas totesi heti perään, ettei nainen oikeastaan vaan voi koskaan olla liian laiha, etenkään jos on tällainen sirorakenteinen kuten minä (pituuttani tosin ei voi sanoa siroksi, mutta on mulla pienehköt luut, kengänkokokin tämän mittaisena vain 38).
Sitten vaan totesi, että mitä ihmettä minä jaksan meuhkata asiasta, kun pitäisi luoda sitä hyvää parisuhdetta välillemme, eikä riidellä.
No niin minunkin mielestäni pitäisi luoda hyvää oloa, mutta ei sitä tällaisia kommentteja heittelemällä kyllä tehdä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sekin tässä juu vielä tuo oman lisämausteensa asiaan, että mies on ihan selkeästi ylipainoinen itse. Ei mikään hyllyvä makkara, vaan treenaa kyllä, mutta vatsaa ja kokoa tuolla piisaa.
Myönnän joskus miehelle vatsasta huomauttavanikin, mutta käytännössä vain silloin, kun se tulee intiimihommissa eteen/esteeksi jollekin kivalle asennolle.
Ei siis pitäisi olla miehellä mitään syytä joutua kostamaan minulle päin takaisin.
Ap
Huomauttelet hänen ulkonäöstää ihmisen herkinpinä hetkinä? Etkä tunnista itsestäsi käytöstä josta häntä nyt syytät?
Minäkin olen aina ollut laiha tai ainakin hyvin hoikka. Kokemus saman laisesta miehestä: olin hyvin laiha kun alettiin seurustella ja tiesin että mies ihannoi langan laihoja naisia. Itsekin oli pitkä ja hoikka.
Kyllä näitä on, ei tarvitse olla mikään trolli. Eromme jälkeen mies alkoi seurustella yhtä laihan naisen kanssa kuin minä. Makunsa kullakin.
Itse en itseäni aio muuttaa. Olen mikä olen ja näillä mennään. Painostani saan kuulla usein ja kehoituksia lihoa. Ne menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Sanot miehelle että sinusta ei irtoa pois grammaakaan, ja päin vastoin muutama kilo tulee lisää jotta pääset normaalipainoiseksi. Noilla mitoilla sä löydät takuulla miehen jolle kelpaat 100%. Mä olisin vetänyt tollasesta kommentista vesipallon kokoisen herneen nenään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei oikein halunnut keskustella koko asiasta nyt aamulla. Kun vähän painostin, niin ensin yritti hieman vetää sanomisiaan takaisin tyliin "en mä sitä mitenkään noin vakavasti tarkoittanut, kuin sä luulet".
Mutta sitten taas totesi heti perään, ettei nainen oikeastaan vaan voi koskaan olla liian laiha, etenkään jos on tällainen sirorakenteinen kuten minä (pituuttani tosin ei voi sanoa siroksi, mutta on mulla pienehköt luut, kengänkokokin tämän mittaisena vain 38).
Sitten vaan totesi, että mitä ihmettä minä jaksan meuhkata asiasta, kun pitäisi luoda sitä hyvää parisuhdetta välillemme, eikä riidellä.
No niin minunkin mielestäni pitäisi luoda hyvää oloa, mutta ei sitä tällaisia kommentteja heittelemällä kyllä tehdä.
Ap
Hyvää olo luodaan huomauttelemalla toisen vatsasta? Sinä et koskaan sanoa mitään äkkiväärä? Mies on selvästi pahoillaan ja nyt tätä ylianalysoidaan seuraava vuosi?
Huomauttelet mahasta? Kiva. Minkä asennon miehen maha estää?
Oma mies 184cm/100kg. Hyvässä kunnossa, mutta herkut maistuu. En muista mahan estäneen mitään asentoa.
Itse olen 75kg/174cm, jos en kelpaisi niin mies saisi vapaasti lähteä :)
Trollolll