Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos musiikkimaut ei kohtaa, niin onko paha nounou?

Vierailija
03.04.2018 |

Tuolta jostain ketjusta pongasin. Itse olen lempannut jo tekstarivaiheessa tangointoilijan. Mies vaikutti muuten hyvältä. Oli komea ja puheissaan ainakin vakavarainenkin. Mutta kun kertoi taustalla soivan jotain tangoa, niin lopetin yhteydenpidon. Itse tykkään esim. Rammsteinista.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, jos ei ole fanaattinen eikä "aina-soi"-tyyppi.

Mulla just toisinpäin, jos ei musiikki kiinnosta niin tuskin ollaan muutenkaan samalla aaltopituudella.

Vierailija
22/30 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto, tämä olisi ihan mielenkiintoinen aihe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kuuntelin lähinnä suomirokkia ja iskelmää, sitten ulkomaista heviä, senjälkeen trancea ja muuta konemusiikkia. Nykyään menee eniten tylsää radipoppia.

Todella piristävää kun joskus tulee kaveri kylään joka haluaa kuunnella vaikka jotain rock klassikoita joita ei itse normaalisti tule kuunneltua. Muutenkaan en voisi kuvitella kuuntelevani vain jotain yhtä musiikkigenreä päivästä toiseen. Kävisi elämä kovin tylsäksi.

Paljon tulee myös viikkoja kun en halua kuunnella mitään musiikkia kuin "pakosta". Oikeastaan vain kumppani jonka olisi pakko huudattaa musiikkiansa aina kotona ollessaan olisi itselleni se "nounou". Laadukkaita kuulokkeita saa kaupasta, ei nykyään tarvitse kiduttaa kanssa-asujiaan ja naapureitaan omalla musiikkimaulla.

Vierailija
24/30 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, jos ei ole fanaattinen eikä "aina-soi"-tyyppi.

Mulla just toisinpäin, jos ei musiikki kiinnosta niin tuskin ollaan muutenkaan samalla aaltopituudella.

Näinhän se on. Meitä on moneksi. Joku toinen taas tarvitsee intohimoisen laskuvarjohypyistä kiinnostuneen ihmisen rinnalleen.

Nuoremmilla tämän ehdottomuuden paremmin ymmärtää. Vanhemmalla iällä taas yleensä osaa katsoa asioita vähän laajemmin. Muusikkomies voi seurustella musiikista mitään tietämättömänkin kanssa ja parisuhde voi silti olla hyvä.

25/30 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse havainnut, että enemmän merkitystä on sillä, kuunteleeko mies jotain ollenkaan vai ei. Jostain syystä ei voi synkata sellaisten kanssa, joille musiikki taas ei merkitse mitään. Tai sitten jos joku kuuntelee vain joskus radiota tai 90-luvun eurodancea (eli ei ole mikään diggarityyppi), niin tämmöiset putoavat pois muidenkin seikkojen perusteella. Samanlaista musamakua ei ole ollut kenenkään kanssa, mutta jotain yhteisiä suosikkeja on onneksi löytynyt.

Kävelevä legenda. The legend is alive.

Vierailija
26/30 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän häiritsee joidenkin ihmisten totalitarismi musiikkimaussa eli jos toisen musiikkia ei voi kuunnella ollenkaan ja missään tilanteessa valittamatta niin se on aika totaali turnoff.

Vierailija
27/30 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on nou-nou niille joilla on suppea musiikkimaku?

Vierailija
28/30 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa että on iso nounou. Alkaa todella paljon häiritä suhteen edetessä jos joutuu  pakosta kuuntelemaan musaa josta ei itse välitä.

Vierailija
29/30 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikojen pahimmat riidat on miehen kanssa käyty musiikin kuuntelusta. Hän kun ei jostain syystä halua käyttää kuulokkeita vaan pakkokuunteluttaa sitä apulantaansa, joskus tuntuu että ihan vain ärsyttääkseen. Typerästä musiikista tulen pahalle päälle, omat musiikkini kuuntelen kuulokkeilla tai jos sattuu olemaan kaiuttimissa kun mies tulee kotiin, kysyn häiritseekö. Ei häntä koskaan häiritse, eikä hän voi ymmärtää että minua saattaa häiritä.  Sitten kuitenkin myöhemmin apulannottaessaan ottaa esiin, että "sinäkin kuuntelit silloin ilman kuulokkeita". Nykyisin useimmiten laitankin musiikin pois, jos tulee kuulijoita, ettei tarvitse "maksaa" siitä myöhemmin. 

Tavatessamme meillä oli suht sama musiikkimaku, mutta miehellä se näyttää vaihtelevan tuuliviirin lailla, mitä vanhemmaksi tulee sen enemmän. 

Vierailija
30/30 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei miehen kanssa kohtaa musiikki-, elokuva/tv-sarja/kirjallisuus-maku millään tasolla. Telkkua ei katota yhdessä ikinä. Ollaan oltu 20 vuotta yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi