Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä näitä miehiä vaivaa!?

Vierailija
03.04.2018 |

Minulla on pari entistä fuckbuddya, jotka siis jäivät täydellisesti pois kuvioista, kun aloin seurustelemaan. Asia oli kaikinpuolin selvä siinä vaiheessa. He tietävät tasan tarkkaan, että seurustelen saman miehen kanssa edelleen (yli vuoden ollaan oltu yhdessä). Silti laittavat viikonloppuisin minulle viestiä, että haluttaisko ja mitä teen ja heillä tekee mieli... Mitä v*ttua!? Miehenikin on jonkun viestin nähnyt ja hän on yhtä ymmällään, kuin minäkin ja jopa oikeutetusti vähän näreissäänkin. En luonnollisesti vastaa heille mitään, kun mielestäni ei tarvitse. Kaiken olennaisen näkevät somesta kyllä ja tietävät syyn miksi en halua heidän kanssa seksiä.

Ja minusta nämä miehet ovat kyllä olleet ihan järkeviä ja fiksuja eli en uskonut mitään tällaista.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hauska efekti muuten on, että jos asiallisesti kysyt hauskanpitoseuraa joltain entiseltä hoidolta, niin se vastaus on usein tosi aggressiivinen ja ylimielisen oloinen "ei kuule ny kiinnosta säädöt, ku on vähän vakavempaa!!", niin kuin hän olisi jotenkin muka noussut askeleen ylevämmäksi löytäessään seurustelukumppanin.

Minä kun en enää elämääni vakituista kumppania halua, niin ei se todellakaan minua harmita, jos joku on löytänyt jonkun kivan poitsun halinalleksi.

Pahinta on kuitenkin, kun sama nainen ottaa puolen vuoden päästä yhteyttä ja etsii salaseuraa petiin. Niin tekisi mieli vastata samaan sävyyn... Mutta sitten vastaan ettei kiinnosta draama varattujen kanssa.

Vierailija
42/44 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nää jutut noudattaa yleensä samaa kaavaa. Ekaks löydän kivan fuckbuddyn tai salaseukkaan jonkin aikaa. Sit tulee tauko.

Muutaman kuukauden kuluttua noi miehet sit laittaa facessa terkkuja ja kivoja kuvia. Lopulta ne ehdottaa, et voiks tulla käymään. Enhän mä voi tollaseen sanoo, et pysy siä vaan tai suksi suolle.

No sit huomaan jo oikein odottavani, et tulis nyt jo. Kun mies saapuu, niin olenki jo niin kuumana, et naidaan heti eteisessä ekan kerran. Mä niin tykkään naimisesta, jos mies on lutunen ja osaa hommansa, en voi sille mitään. Rakastan silti avokkiäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki ole tyytyväisiä parisuhteeseensa. Miehet kokeilevat mikä on tilanne. Naisilla on myös tapana muuttaa mieltään. Eli jos tänään ei onnistunut ehkä ensi viikolla onnistuu.

Vierailija
44/44 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yksi niistä Tero?

Mistä päin ja ikä? Tuntomerkkejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi