Mikä näitä miehiä vaivaa!?
Minulla on pari entistä fuckbuddya, jotka siis jäivät täydellisesti pois kuvioista, kun aloin seurustelemaan. Asia oli kaikinpuolin selvä siinä vaiheessa. He tietävät tasan tarkkaan, että seurustelen saman miehen kanssa edelleen (yli vuoden ollaan oltu yhdessä). Silti laittavat viikonloppuisin minulle viestiä, että haluttaisko ja mitä teen ja heillä tekee mieli... Mitä v*ttua!? Miehenikin on jonkun viestin nähnyt ja hän on yhtä ymmällään, kuin minäkin ja jopa oikeutetusti vähän näreissäänkin. En luonnollisesti vastaa heille mitään, kun mielestäni ei tarvitse. Kaiken olennaisen näkevät somesta kyllä ja tietävät syyn miksi en halua heidän kanssa seksiä.
Ja minusta nämä miehet ovat kyllä olleet ihan järkeviä ja fiksuja eli en uskonut mitään tällaista.
Kommentit (44)
Ajattelevat, että ei se ota jos ei annakaan. Pienellä todennäköisyydellä olet kuitenkin juuri eronnut tai riidoissa ja kostonhaluinen tai muuten vaan valmis pettämään.
Mitä te oikein siellä ihmettelette? Oikein pariskuntana. :D
Vastaat niille, että pillua ei enää tule entiseen malliin.
Sillä siitä pääsee.
T:N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen jolla on useita seksisuhteita on lórtto ja siksi miehet pommittavat näitä. Sille miehelle se kuinka tosissas sä olet sen miehen kanssa jonka asut on ihan sama.
Minulla ei ainakaan ole useita seksisuhteita. Ap
Juurihan sä sanoit et sulla oli USEAMPI fuckbuddy ja nyt ihmettelet kun ne soittelee sulle. Tottakai sana leviää ja maine kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen jolla on useita seksisuhteita on lórtto ja siksi miehet pommittavat näitä. Sille miehelle se kuinka tosissas sä olet sen miehen kanssa jonka asut on ihan sama.
Juurihan sä sanoit et sulla oli USEAMPI fuckbuddy ja nyt ihmettelet kun ne soittelee sulle. Tottakai sana leviää ja maine kasvaa.
En ole mielestäni puhunut useasta missään vaiheessa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pari usea? Minusta pari on 2.
Siellä on taas oltu jännämiehille panopuuna ja sitten otettu lopuksi beta providoimaan.
Onko mahdollista, että he eivät ole kiinnostuneita sinun someistasi, eivätkä näin ollen tiedä että seurustelet? Kai te silloin kun miehesi tapasit, niiden fuckbuddyjen kanssa ihan suusanallisesti lopetitte suhteen?
Mikä tässä on niin vaikeaa? Vastaa, että "olen löytänyt kauan sitten vakavaa seuraa, eikä satunnainen paneskelu enää kiinnosta. Toivoisin että ymmärrät, etkä enää viestittele."
Vastaamatta jättäminen on helppo tulkita, että "ahaa, minut halutaan pitää edelleen varalla". Oikeastaan haluaisinkin kysyä, että miten jos nykyinen suhde ei jatkukaan, niin voisiko jompikumpi näistä olla sitten mahdollisuus leikkikaveriksi? Ja vaikuttaako tämä ettet vastaa niille, että "ei kiinnosta".
Eikä sillä, että tässä olisi mitään outoa. Tutkimuksen mukaan seurustelevilla on usein tietoisesti tai alitajuisesti muutamia ihmisiä varasijoilla.
Toisekseen on sekin mahdollisuus, että yhteydenotot hieman hivelevät itsetuntoa. Oletko muuten niitä itse tarjonnut nähtäväksi kumppanillesi?
Siis jätitkö vain enää vastaamatta heille ja oletit että kyllä ne nyt itse tajuaa?? Ei, miehet ei tajua. Kyllä sun pitää vastata ja tehdä asia selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä odotat jonkun sanovan, että oot niin ihana, kun todellinen syy on, että oot niin helppo. Niitä ei sun sosiaaliset mediat kiinnosta.
No, eivät hekään ihan täysillä käy, jos vonkaavat varatulta naiselta seksiä.
Voi lapsi, useimmat eivät käy täysillä keppi tanassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä odotat jonkun sanovan, että oot niin ihana, kun todellinen syy on, että oot niin helppo. Niitä ei sun sosiaaliset mediat kiinnosta.
Katsoppas kun näille panomiehille sä et ole varattu nainen, vaan sä olet helppo pano johon on hyvä kassit tyhjentää. Nyt kun itse olet tuon leikin aloittanut niin joudut myös sen kanssa elämään. Ongelman juurisyy ei ole panomiehet, vaan sinun pakonomainen tarve fuckbuddyille. Joku mainitsi aikaisemmin lelut, ja olisit vaan tyytynyt sinkkuna niihin. Miehillä on täysin erilainen näkökanta naiseen joka harrastaa seksiä parisuhteissa versus panomiesten kanssa. Tunnunstan myös että en minäkään olisi nykyiseltä puolisolta hyväksynyt panonaisien kanssa pelaamista, aikaisemmat parisuhteet oli täysin ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoppas kun näille panomiehille sä et ole varattu nainen, vaan sä olet helppo pano johon on hyvä kassit tyhjentää. Nyt kun itse olet tuon leikin aloittanut niin joudut myös sen kanssa elämään. Ongelman juurisyy ei ole panomiehet, vaan sinun pakonomainen tarve fuckbuddyille. Joku mainitsi aikaisemmin lelut, ja olisit vaan tyytynyt sinkkuna niihin. Miehillä on täysin erilainen näkökanta naiseen joka harrastaa seksiä parisuhteissa versus panomiesten kanssa. Tunnunstan myös että en minäkään olisi nykyiseltä puolisolta hyväksynyt panonaisien kanssa pelaamista, aikaisemmat parisuhteet oli täysin ok.
Kyllä on taas nainen naiselle susi. Keksitkö yhtään halvempia sanankäänteitä, joilla ilmoittaa kuinka paljon paheksut naista, jolla on toisenlaiset toimintatavat kuin sinulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas nainen naiselle susi. Keksitkö yhtään halvempia sanankäänteitä, joilla ilmoittaa kuinka paljon paheksut naista, jolla on toisenlaiset toimintatavat kuin sinulla?
Minulle on yhdentekevää kuinka ap seksuaalisuuttaan hoitaa, kerroin vain kuinka asia on. Mä olen kohta 50v. ja nykyinen mieheni on neljäs, ja samalla neljäs vakava parisuhteeni. Kyllä me näistä suhteen alkumetreillä juteltiin (3 vuotta sitten) ja vastauksena mieheltä tuli välitön turn-off fuckbuddyille. Hän oli myös osannut pitää vehkeensä lahkeessaan parisuhdetauoilla ja minulle tuo oli myös selvä viesti ettei harrasta satunnaisia panoja ja irtosuhteita. Mutta kuten sanoin, kukin tavallaan.
Kerran jakorasia, aina jakorasia. Itse olet maineesi luonut.
Kannattaako sitä reikäänsä sitten jakaa pitkin kyliä kaikille limaisille panomiehille? Seksiä voisi ihan hyvin harrastaa vain vakavassa parisuhteessa, niin välttyisi näiltäkin ongelmilta.
Vierailija kirjoitti:
Onko yksi niistä Tero?
Ajaa tuhnulla (toyota) ja asuu keravalla?
"Old habits die hard."
Kun on kerran päässyt hunajapurkille, niin vaikka tietää että purkki on tyhjä, tai että koko purkkia ei enää ole samassa paikassa, kummasti vain sitä hunajapurkkia hakee samasta paikasta.
AP:lle tsemppiä, täällä taas tiukkapipot riehuu kommenteissa.
Koska kyseiset miehet ovat huolipukkeja. Fakta.
Ap, vastaisin kyseisille miehille JA poistaisin heidät Facebookista. Estäisin heidän soittonsa. Osa ihmisistä on niin typeriä, että he eivät ymmärrä yhtään mitän parisuhteesta.