Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huolissani pojasta ja omista ennakkoluuloistakin

Vierailija
03.04.2018 |

Meillä 15-v poika. Ei omasta lapsesta saa sanoa että tavallinen, mutta onhan tuo aika tavallinen, sellainen murrosikäinen mutta aurinkoinen. Joskus joulun alla meidän rappuun muutti 24-vuotias mies. Rastat ja iso huppari ja roikkuvat housut jne. Poika melkein heti ystävystyi tämän miehen kanssa ja ensinnäkin mielestäni ikäero on liian iso enkä sen takia pidä siitä että poika viettää siellä niin paljon aikaa. Yhteistä on ainakin sama musiikkimaku ja loputon pleikkarin pelaaminen. Ennakkoluuloinen olen, koska mun mielestä se mies näyttää huumehörhöltä, mutta en voi todistaa mitään. Enkä tykkää siitä, että meidän pojalla on alkanut vaatteet muuttua samaan suuntaan kuin tällä miehellä. Liian isoja ja housut jossain takapuolen alareunassa. Se ei ole muotia enää eivätkä samanikäiset pukeudu niin.

Sitten on toinen asia joka vähän hävettää mutta en silti voi olla sanomatta. Tämä rastamies on kuulemma homo. Tuli ilmi niin, että oltiin ruokapöydässä ja meillä isäntä totesi jotain vähän asiatontakin homoista, mihin poika vastasi aika kipakasti. Ja nyt en osaa olla miettimättä, että vietääko meidän poika tämän miehen kanssa aikaa siksi että meidän poikakin on homo. Jos on niin ei maailma siihen kaadu mutta kun... epätietoisuus harmittaa enkä kehtaa kysyäkään.

Huolehdinko nyt ihan turhaan vai onko tässä jotain?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tosissasi? Jos olet niin ei nyt varsinaisesti päivää pelastanut.

Toinen asia josta en tykkää on isot reiät korvissa. Sillä rastamiehellä on sellaiset venytyskorut joilla varmaan 2-3 cm reikä korvissa ja poika haluaisi samanlaiset. Toistaiseksi olen uhkaillut viikkorahojen menetyksellä mutta jatkuvasti siitä kinataan. Mitä töitäkin sellainen saa jonka korvalehdet ovat kuin reikäjuustoa?!

Ap

Vierailija
2/32 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä maailma nyt vuonna 2018 kuitenkin on sellainen että homo ja hetero voivat olla ihan kavereita ilman mitään sen seksuaalisempaa. Ja jos toisaalta on niin, että teidän poika tykkää pojista ja on löytänyt jonkun, jonka kanssa on hyvä olla, niin olkaa iloisia. Persoonista riippuen tuo ikäerokaan ei mikään mahdoton ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin huolissani. Kavereita voi olla mutta äidin vaisto ei petä.

Vierailija
4/32 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä äiti saakin olla huolissaan pojastaan, mutta ei ehkä kannata tehdä mitään hätiköityä. Se tyyppi voi olla pojalle tärkeä ja hyvä kaveri. Seurailet sivusta ja kyselet aina kuulumisia ja mitä on puuhailtu. Äidinvaistolla huomaat, jos on jotain huolestumisen aihetta. Olen itse homo ja tuntuu todella ärsyttävältä, että pelkän suuntautumisen perusteella epäillään hyväksikäyttäjäksi.

Vierailija
5/32 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinulla on oikeus kutsua itsesi kylään haistelemaan.

Vierailija
6/32 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai, mitkä huutonaurut vielä tähän aikaan illasta :DDD

Vierailija
7/32 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli teininä paljon vanhempia kavereita. Huonoja puolia (ei kyllä silloin siltä tuntunut) oli että päihteitä tuli kokeiltua ja käytettyä turhan nuorena mutta eipä minusta juopponistiä tullut kuitenkaan. Hyvää oli se, että tuossa porukassa oli aika turvassa räkänokilta ja mamuilta, ei tullut kukaan aukomaan päätä. Jos mitään konkreettista huolenaihetta ei ole, niin luota poikaasi. Kyllä siitä ihan hyvä mies kasvaa!

Vierailija
8/32 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis mammojen mielestä OK, että 15v poika hengailee 10v vanhemman homomiehen kanssa? Mites jos 15v tyttö alkaisi viettää aikaa 10v vanhemman heteron pilviveikon kanssa?

Vierailija
9/32 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siis mammojen mielestä OK, että 15v poika hengailee 10v vanhemman homomiehen kanssa? Mites jos 15v tyttö alkaisi viettää aikaa 10v vanhemman heteron pilviveikon kanssa?

riippuu siitä millainen tämä 15v on luonteeltaan, voiko luottaa vai ei jne

Vierailija
10/32 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kun se mies on homo niin se automaattisesti on poikasi perseen perässä? Kiva.

Vierailija
11/32 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisin olla silloin 16 kylläkin ja olin porukassa, jossa oli sekä ikäisiäni, että 10 vuotta vanhempia miehiä, jotka pössyttelivät. Ikinä eivät mulle tarjonneet, eivätkä halunneet, että kehittymättömät aivot pääsee vielä pössyttelemään. Mutten tosin ole poika, muuten olisin varmaan impannut gullia ja pössytellyt minkä imutukseltani olisin ehtinyt.

Vierailija
12/32 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo.

Vierailija
13/32 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo erikoinen ystävyys mutta ei se siitä vielä välttämättä pahaa tee. Itse tunnet poikasi parhaiten. Miksi olet huolissasi?

Vierailija
14/32 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirvittävän ennakkoluuloista ja suvaitsematonta tekstiä täällä kyllä

Vierailija
15/32 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on kaveri yli kymmenen vuotta nuoremman homomiehen kanssa (täysi-ikäinen tosin), pelaavat ja puhuvat tietotekniikasta. Onko siinä jotain omituista noin päin käännettynä? Ainiin kun homot haluavat automaattisesti kaikkia miehiä ja keinoja kaihtamatta vaikka ahdistelevat lapsia... 

Vierailija
16/32 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni on kaveri yli kymmenen vuotta nuoremman homomiehen kanssa (täysi-ikäinen tosin), pelaavat ja puhuvat tietotekniikasta. Onko siinä jotain omituista noin päin käännettynä? Ainiin kun homot haluavat automaattisesti kaikkia miehiä ja keinoja kaihtamatta vaikka ahdistelevat lapsia... 

Minkä ikäisiä ovat?

Vierailija
17/32 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tosi omituisia vastauksia. On ihan normaalia äidiltä olla huolissaan tuollaisesta ystävyydestä, vaikka nämä kaverukset pojan kertoman mukaan vain pleikkaa pelailevatkin. Mikä meteli siitä mammojen keskuudessa syntyisikään, jos kyseessä pojan sijaan olisi tyttö! En osaa antaa mitään järkeviä neuvoja, miten tuossa kannattaisi toimia. Onko pojalla muita, ikäisiään kavereita?

Vierailija
18/32 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa mulla ollut yläasteikäisenä joku homo kaveri, jonka kanssa olisi voinut puhua kaikesta, joka askarrutti ja mietitytti. Oli nimittäin aika yksinäistä olla 15 v gay ja kaapissa. Oli mulla kavereita, mutta ei ketään sellaista, jonka kanssa tuon asian olisi voinut jakaa.

En nyt sano, että sun poikasi on homo, mutta se on hyvin mahdollista.

Mies 26v

Vierailija
19/32 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksikäytöltä kuullostaa, kieltäisin ehdottomasti tuollaisen "ystävyyden"

Vierailija
20/32 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi tässä nyt häiritsee enemmän, se että kaveri on vanhempi vai se että kaveri on homo?