Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin kestäminen

...hmm..
03.04.2018 |

Mulla on poikaystävä jolla ei kestä kauan. Seksimme kestää noin. 5-15minuuttia? Ja en ole ehtinyt edes saada mitään hyvää. Onko jollakin jotakin ehdotusta kesto lääkkeitä miehille?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollinen esileikki, jotta sinäkin ehdin mukaan. Poikaystäväsi alkaa naimaan ihan liian aikaisin. Sitten on hyvä aloittaa naiminen, kun melkein laukeat jo esileikissä, etkä mitenkään malta odottaa naimista.  Eikä haittaisi vaikka saisit suuseksillä esileikeissä jo ekan orkun.

Vierailija
2/23 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-15min ei ole mikään nopea laukeaminen.

Kirtsu voi auttaa ja puudutusvoide (emla), mutta kyllä sitä nautintoa kannattaa etsiä muuta kautta kuin itse yhdyntää pitkittämällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu vuosi. Nii en haluaisi vaihtoa:)

Vierailija
4/23 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pyytää poikaystävääsi pysähtymään juuri silloin kun on laukeamassa, sen jälkeen vielä _yksi_ työntö ja heti perään pikku tauko liikkeessä. Laukean tavallaan "hieman", mutta se tunne menee pian ohi ja erektio pysyy edelleen kovana ja kalun ikään kuin turtuu hieman jolloin kestän pidempään.

Ainakin itselläni tämä auttaa kestävyyteen huomattavasti, jos pysäytyksen ajoitus osuu täsmälleen oikein. Läheskään aina se ei tosin onnistu, varsinkaan jos kumppani tekee tuon pienen tauon aikana liikettä joka stimuloi kalua.

Vierailija
5/23 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha savolaisnainen opetti tytärtään näissä asioissa. Kun Herra on laukeamassa muutaman työnnön jälkeen, niin napakka jopa julman kova lyönti kulkusille lopettaa halut laueta ennen aikaisesti ts. ennen kuin nainen on tyytyväinen. Mutaman kerran tämän koettuaan tyhmempikin mies muuttuu huomioivaksi rakastajaksi. Kipeät kassit kun ovat muistuttamassa asiadta useamman päivän.

Vierailija
6/23 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, 5-15 minuuttia on täysin normaali ja keskiverto kesto itse aktille.  Vaikka olisikin lähempänä tuota viittä minuuttia, niin ei siinä mitään lääkitystä tarvita, kyllä se on ihan muusta kiinni.

Kunnon esileikki kehiin, kuten aikaisemmin jo sanottiin. Ja puhuminen auttaa aina. Yhdynnän aikana voit vaikka tarttua miehesi käteen ja näyttää että mistä pidät/mitä pitää tehdä tarvittavan lisäkiihotuksen saamiseksi. Kaipaako klitoris samalla sormipeliä? Luulisin, että ei ainakaan ole haitaksi. :) Tai asennosta riippuen rintojen puristelua tai imeskelyä ja suutelua niskaan, suulle.. Ja mies voi välillä keskyttääkin ja antaa suuseksiä.

Vierailija
7/23 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiaktin keskivertopituus on 9 min, joten teidän kohdalla on hyvinkin normaalista ajasta kyse.

Enemminkin minun kirjoituksestani tulee mieleen, että olette vielä melko nuoria ja seksi on teille yhtä kuin yhdyntä. Aktin ajasta murehtimisen sijasta olisi tärkeämpää, että opettelette tutustumaan toistenne kehoihin. Tarjotkaa molemmin puolin suuseksiä, käsipeliä, yhdessä ilman vaatteita makoilua ja hyväilyä ilman yhdyntää. Nuorelle naiselle voi aluksi olla jännittävää antautua suuseksiin, joten kannattaa opetella tyhjentämään oma pää turhista ajatuksista ja heittäytyä nautinnon vietäväksi.

Hitaasti hyvää tulee ja ajan kanssa on ihana opetella lukemaan omaansa ja toisen kehoa. 

Vierailija
8/23 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ns minuuttimuna ja hoidan aina puolisolle ensin orgasmin tai pari käsin, suulla ja leluilla ennen panoa. Meillä yhdyntä kestää ehkä pari minuuttia, mutta koko homma noin 30-45 min. Yli 20 vuotta on näillä menty.

M40

Vierailija
9/23 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä kaipaa hiukan tarkentamista. Seksi siitä, kun asia käy mielessä, siihen, kun lähdetään pesulle? Jos kyse on yhdynnän kestosta, tuo vartti on jo hyvä. Harvalla se niin kauan kestää. Eiköhän se viisi minuuttia ole tavallisempaa. Ja mitä tuo aika sisältää? Rajua lykkimistä vai hiljaista ja seesteistä työntelyä? Tällä perusteella on paha sanoa mitään. Jos nyt kuitenkin unohdetaan nuo määrälliset perusteet - jotka usein ovat kuitenkin turhia - ja keskitytään laatuseikkoihin, se on jo valaisevampaa. Kirjoitat, ettet saa seksistä, mitä haluaisit. Mitä siis haluaisit? Kertoisitko sen, tai kirjoita jonnekin tai tee mitä vain, kunhan saat hahmotettua asian niin, että joku muukin sen voi ymmärtää. Sen jälkeen voit keskustella asiasta jo paljon rakentavammin.

Mukavaa uuttavuotta!

Vierailija
10/23 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää missään nimessä hakeko mitään lääkkeitä ennenaikaiseen laukeamiseen, jos miehellä kestää 5-15 min. ennen kuin laukeaa, tuo on nimittäin normaaliaika. Voipi käydä muuten niin, että laukeaminen tulee kestämään liian kauan, tai sitten ei laukea ollenkaan.

Vierailija
11/23 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä lainkaan jos mies ei kestä nyt edes 30 min tarvittaessa. Pystyn tulemaan n viiteen minuuttiinkin tarvittessa, mutta yllä alle vartin yhdyntä on säälittävä, eikä siinä nainen ehdi montaa kertaa saamaan.

Vierailija
12/23 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on ihan yksilöllistä kuinka kauan seksiä kukin tykkää harrastaa.

Itse olen kiihkeä ja parhaat palat on ensimmäisessä 5-10min, jos puhutaan pelkästään jyystövaiheesta.

Suurin osa tuntemistani naisista sanoo, että loppujen lopuksi kaikista turhauttavin on mies, joka ei meinaa laueta ollenkaan.

Nopea mies on yleensä mies, joka onnistuu naimaan usein ja tällä konstilla hänestä saa hiljalleen kestävämmän.

Mies, jolta ei meinaa tulla on useimmiten mies jolta lähtee lopulta se seisokkikin pehmenemään. Tälläisen miehen kanssa sängyssä joudutaan alkaa hetipian keskustelemaan kaikenmaailman virikkeistä ja silti hän laukee parhaiten vain puoliväkivaltaiselle nyrkille. Turta mikä turta. Vanhempien miesten ongelma.

Vierailija
13/23 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile pyytää poikaystävääsi pysähtymään juuri silloin kun on laukeamassa, sen jälkeen vielä _yksi_ työntö ja heti perään pikku tauko liikkeessä. Laukean tavallaan "hieman", mutta se tunne menee pian ohi ja erektio pysyy edelleen kovana ja kalun ikään kuin turtuu hieman jolloin kestän pidempään.

Ainakin itselläni tämä auttaa kestävyyteen huomattavasti, jos pysäytyksen ajoitus osuu täsmälleen oikein. Läheskään aina se ei tosin onnistu, varsinkaan jos kumppani tekee tuon pienen tauon aikana liikettä joka stimuloi kalua.

Toi voi toimia hyvinkin jos pystyy lopettamaan työntelyn ihan kokonaan hetkeksi eikä alla makaava tyttö tee mitään sillä aikaa, toisin sanoen on ihan paikallaan. Ehkä siinä vielä voisi tehdä sen yhden ihanan työnnön joka voi kyllä olla liian ihanaa...

Itse teen tosta sellaista muunnelmaa että pidättelen siemensyöksyä samalla tavalla kuin pidättelisin kusta. Silloin tulee orgasmin tunne, mutta jos onnistun täydellisesti spermaa ei pääse tulemaan tai sitä tulee vähän ja jatkan lykkimistä. Seisoo tosi kovana ja huipulle nousu alkaa melkein alusta. Pidättelyn ajoitus pitää vaan olla täydellinen eikä tyttöystävä saa liikkua. Yritän olla aina katsomatta häntä silloin.    

Vierailija
14/23 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laukee nopsaan, uusinta ja uusinta ja uusinta... Meillä toimii.

Vierailija
15/23 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laukee nopsaan, uusinta ja uusinta ja uusinta... Meillä toimii.

Tämä.

ja eikä tuo 5-15 min niin pahalta kuulosta. Mun mielest on kiihottavaa kun mies on haluissaan ja laukeaa pidättelemättä.

Vierailija
16/23 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mä tykkään kiusata mun poikaystävää nii et se laukee nopeeta.. siitä huomaa nii helposti et siltä tulee kohta, kulmat menee sillai kurttuun ja työnnöt muuttuu tosi nopeiks.. otetaan tarpeeks monta kertaa uudestaan et mäkin ehin tulla 

Vierailija
17/23 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistoja ja keskeytyksiä ja vaikka suuseksiä sulle välillä jos meinaa just lasti tulla ja sitten taas pimppaa miehelle kun kulli vähän rauhottuu. Mitä enemmän rakastelette peräkkäin / saman päivän aikana sen kestävämmäksi hän muuttuu. 

Vierailija
18/23 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata lääkitystä, vaan lähinnä edellisten mainitsemia keinoja, jos tuntuu, että yhdynnän kesto ei tyydytä. Minua kyllä tyydyttäisi 5-15 minuuttia hyvin. Esimerkiksi penistä puuduttavia valmisteita käytettäessä voi käydä niin, että miehen on todella vaikeaa ja raskasta saada nautintonsa ja yhdynnästä tulee hänelle ja ehkä myös sinulle varsin epämiellyttävää.

Vierailija
19/23 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina sanonut miehelle ettei tarvitse todistella staminaansa vaan saa laueta. En ymmärrä pidättelijöitä. En mäkään haluaisi pidätellä orkkua jos olisin just saamassa. Sitten otetaan uusintakierroksia jos en ehdi miehen mukaan. Usein kyllä ehdin koska mua kiihottaa se tapa miten hän nussii yleensä mun päällä ja vaihtelee työntökulmaa ja rytmiä ja suutelee samalla...

Vierailija
20/23 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina sanonut miehelle ettei tarvitse todistella staminaansa vaan saa laueta. En ymmärrä pidättelijöitä. En mäkään haluaisi pidätellä orkkua jos olisin just saamassa. Sitten otetaan uusintakierroksia jos en ehdi miehen mukaan. Usein kyllä ehdin koska mua kiihottaa se tapa miten hän nussii yleensä mun päällä ja vaihtelee työntökulmaa ja rytmiä ja suutelee samalla...

Olet ihan oikeassa siinä, että kukapa sitä haluaisi orgasmiaan pidätellä. Harmillisesti vain miehillä monesti heikkenee iän myötä tuo uusintakierrosten pikainen mahdollisuus, joten vaihtoehdoksi ainakin meillä jää useasti naisen orgasmittomuus yhdynnässä tai miehen pidättely. Sori miehet. Nuorempana mikään ei ollut niin ihanaa kuin kiimassa nussiva, orgasmissaan toistuvasti sisälläni sykkivä testosteroniori, ne meidän seksimaratonit monine uusintoineen. Aika vain tekee tehtävänsä niin naiselle kuin miehelle. Itsekään en kostu enää niin helposti vaikka kiihottuisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan