Kuinka paljon olisit valmis maksamaan kolmen litran teräskattilasta?
Mies tyytyisi halpahallin kympin maksavaan pyttyyn, mutta itse haluaisin tilata saksalaista laatua. Se kylläkin maksaisi 149 euroa. Minähän se meillä ne vellit keitän.
Kommentit (11)
Joo, minä ostin kattilan kun muutin omilleni 30 vuotta sitten eikä ole kattilassa mitään vikaa, kotimainen teräskattila. Eli jos muutaman kympin maksaa kattilasta joka kestää koko elämän ajan se on ok, mutta kyllä 150€ on ylihinnoiteltu, en usko että ruuat siinä yhtään paremmin valmistuu, hukkaan heitettyä rahaa.
Kierrätyksestä saa parilla eurolla ihan kelpoja kattiloita! Sittenpä jää rahaa siihen olennaiseenkin...
Kyllä mä ottaisin kympin kattilan (jos se on paksupohjainen) ja sijoittaisin 140 euroa siihen ruokaan, jota siinä tehdään.
Anna palaa vaan, jos se yhtään tuo iloa arkeesi - eläessään sitä pitää nauttia.
Onko se 150€:n kattila tehty kullasta vai mikä siinä maksaa?
En maksaisi penniäkään ja jos joku tyrkyttäisi ilmaiseksi niin heivaisin menemään saman tien.
Kyllä ihan joku kolmenkympin kattila on ajanut asiansa.
Teräskattilassa ei ole niin paljon eroa että kannattaa maksaa ylihintaa. Ihan samalla tavalla ne perunat kypsyvät siinä kympin kattilassa.
Paistinpannuun kannattaa käyttää enemmän rahaa.
Ostin tuossa koko kattilaston ranskalaisia Le Creuset-kattiloita, eikä ne nyt niin hirveän hintaisia minusta olleet. Pikkaisen vajaan tonnin maksoi koko setti. (Enkä ole edes mikään suurituloinen.)
30 eurolla saa hyvän, kotimaisen kattilan.