Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen kaiken ihan päin v**tua uudessa työpaikassa, ahdistaa

Vierailija
03.04.2018 |

Ihan kamalaa. En edes ymmärrä kaikkia työtehtäviä. Oon yrittänyt vapaa-ajalla opiskella asioita, mutta tuntuu etten vaan sisäistä. Oon hidas ja epäpätevä. Masentaa ja ahdistaa ja olo on tyhmä. :(

Muita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutusala?

Vierailija
2/10 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nyt puoli vuotta antaa itselle aikaa päästä vauhtiin. Ei se aina lähde nopeasti sujumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset vaan tee asioita oikein?

Vierailija
4/10 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä neuvoa aina kun tuntuu ettet tiedä miten jokin asia pitäisi tehdä. Mieluummin kysyt sata kertaa ja teet kerrasta oikein, kuin päin perhettä ja teet asian kaksi kertaa. Kyllä se siitä.

Vierailija
5/10 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan olet ollut töissä? Kirjoita kaikesta muistiinpanot ylös ja pyri toistamaan pari kertaa rauhassa itsenäisesti opetuksen jälkeen. Joissain paikoissa oppimiselle annetaan enemmän aikaa ja toisissa ei, niissä duuneissa, joissa hetkestä 0 täytyy suorittaa täysillä uutta juttua ei ole tullut mulla yhtään mitään. Joskus menin töihin Prisman kassalle ja en vaan millään oppinut erikoistilanteita, koska olin töissä ainoastaan ruuhka-aikoina, kun lisäapua kaivattiin ja silloin kassajonot kilometrin pitkiä. Stressasi ihan helkkaristi olla vastuussa muiden rahoista ja jos meni väärin, minun 8€/h palkasta perittiin se takaisin. Onneksi nämä ajat takana päin.

Vierailija
6/10 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä osaat, vertaat ilmeisesti itseäsi konkareihin, et millään voi osata heti kaikkea yhtä hyvin ja nopeasti kuin he, eivät hekään alottaessaan osanneet.

Vierailija
7/10 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan olet ollut töissä? Kirjoita kaikesta muistiinpanot ylös ja pyri toistamaan pari kertaa rauhassa itsenäisesti opetuksen jälkeen. Joissain paikoissa oppimiselle annetaan enemmän aikaa ja toisissa ei, niissä duuneissa, joissa hetkestä 0 täytyy suorittaa täysillä uutta juttua ei ole tullut mulla yhtään mitään. Joskus menin töihin Prisman kassalle ja en vaan millään oppinut erikoistilanteita, koska olin töissä ainoastaan ruuhka-aikoina, kun lisäapua kaivattiin ja silloin kassajonot kilometrin pitkiä. Stressasi ihan helkkaristi olla vastuussa muiden rahoista ja jos meni väärin, minun 8€/h palkasta perittiin se takaisin. Onneksi nämä ajat takana päin.

Onko tuo palkasta periminen laillista? Tulee vaan mieleen miten parikin kertaa kaadoin lavallisen viinalaatikoita Alkon varastolla, eikä siitä mitään veloitettu.

Vierailija
8/10 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo palkasta periminen laillista? Tulee vaan mieleen miten parikin kertaa kaadoin lavallisen viinalaatikoita Alkon varastolla, eikä siitä mitään veloitettu.

Jos olisit kaatanut tahallaan ne viinalavat,niin hyvin olisi voinut tulla lasku perään,vahingot ovat eri asia

Vierailija
9/10 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla keittiöllä töissä....?

Vierailija
10/10 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin vuokratyöntekijä vuokrafirman kautta 0h sopimuksella, eli ilmeisesti tätä kautta on laillista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan