Vihaan kaikkia ja kaikkea! :( Voiko vihaamisen jotenkin lopettaa?
Onko kukaan ollut tällaisessa tilanteessa? Minua ärsyttää ja vituttaa ihan kaikki, koti, perhe, työ jne. Vihaan ihan kaikkea enkä ole onnellinen mistään. Voiko tästä "parantua"?
Kommentit (30)
Ei voi parantua, eikä tarvitsekaan.
Minulla oli tuo sama kasvava tunne. Voin kirjoittaa vain omasta kokemuksesta. Otin käyttöön hengitysharjoituksen. Muutaman päivän jälkeen alkoi ärsytys laantua ja 3 vk kuluttua, mikään ei ärsyttänyt. En usko yleensä vippaskonsteihin, mutta tämä näköjään tehosi minuun. Luin myöhemmin vagus-hermon aktivoinnista. Tarvittaessa nykyään käytössäni. Helpottavaa elää rauhallisemmin mielin.
JÄTÄ MUT V I T T U RAUHAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pyydä aina kun vihaa ja vitutusta nousee Jeesusta ja Jumalaa ottamaan ne sinusta pois. Jossain vaiheessa huomaat, että ovat vähentyneet, sitten kadonneet.
Toimii!
Minua auttoi niinkin itsekäs asia, että halusin itseni olevan onnellinen, sekä saavuttavani mielenrauhan.Se ei onnistu ikinä jos kantaa vihaa sisällään.
Aloin tietoisesti muuttamaan itseäni positiiviseksi,rauhalliseksi ihmiseksi, jonka pinna ei ole niin tiukalla,että vähäisetkin asiat ärsyttävät.Otin mieleni hallintaan, etten anna muiden ulkopuolisten asioiden vaikuttaa elämääni, onneeni ja ennen kaikkea mielenrauhaani.Olen itseni valtias.
Niin muuten vihaan minäkin. Eikä vihalle näy loppua.
Ja sama täällä. Siihen vihaamaani työpaikkaan täytyy pian taas mennä. Fitun fittu.
Minuakin ftuttaa aivan kaikki. Ja vaikka tunne menisi hetkeksi ohi, niin kohta on sama jostain muusta syystä.
Työtäni ja työpaikkaani vasta vihaankin. Ja taas huomenna sinne. Yäk.
Oletko aivokemiallisesti koukussa tunnetilaan? Jotkut ovat. Aivot voivat myös urautua ajattelemaan tietyllä tavalla.
Lopeta vaan muihin keskittyminen. Mieti omia asioitasi ja muunlaisia huolia.