Minulla on ihana ja kaunis, lähes 200 v vanhempi mies Transilvaniasta, haluatko kysyä jotain?
Pidetäänhän keskustelu asiallisena, sillä saan paljon vihaa ja kritisointia suomalaisilta naisilta monikulttuurisen perheeni takia. Itse en oikein ymmärrä, mitä pahaa naisellisuuden, nuoruuden ja kauneuden vaalimisessa on.
Ihan ajan kuluksi vain - haluaisitko kysyä jotain?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moneltako se menee arkkuun?
Höps se mihinkään arkkuun mene! Töihin se menee, aina aamun sarastuksesta auringon laskuun.
Naapurit vaihtavat kadun toiselle puolen kun olemme iltakävelyllä. Ovat niin kateellisia komeasta miehestäni!
Onko jollain suhde mieheeni? Miksi tiedätte niin paljon hänestä!?
Älä viitsi. Joku lompakkoloinen kuitenkin. Tuli tänne rikkaan naisen apajille. Missä töissä hän muka käy? Anna mä arvaan: houkuttelee verenluovuttajia Punaiselle ristille?
Hänellä on suuri linna Romaniassa. Olemme siellä puolet vuodesta, kun Suomessa on kesä. Eli ei ole tyhjätasku!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 24.
ap
Ai hän menee arkkuun tuolloin? Luulin, että hän nousis arkusta noihin aikoihin. Aika rebel.
Vierailija kirjoitti:
Sä sit varmaan tykkäät esileikkinä kunnon kaulan imuttelusta?
:D kuolen nauruun
Vierailija kirjoitti:
Jos sinun pitäisi verrata miestäsi Hollywood-tähtiin, muistuttaisiko hän eniten Christopher Leetä, Gary Oldmania vai ehkä Brad Pittiä tai Tom Cruisea?
Ei ketään noista, hän on ihan oikea ihminen.
Tuntuuko sinusta koskaan siltä että sinulla ja miehelläsi on paljon ikä eroa?
Vierailija kirjoitti:
Romanian kerjäläisiä se kuitenkin on, kun se aina päiväksi häviää. Niillä ne syntymäajatkaan ei ole välttämättä tiedossa.
Kerjäläiselle ei tartte antaa rahaa niin eivät tule uudestaan. Ahmedia et kuitenkaan pysty estämään raiskaamasta 11v pikkutyttöä. Opetelkaa kebabin poiston taidot. Tällä hetkellä te syötte kebabbia ja kastikkeet valuu suupielissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 24.
ap
Ai hän menee arkkuun tuolloin? Luulin, että hän nousis arkusta noihin aikoihin. Aika rebel.
No niin, nyt joku wt esiintyy minuna. Suokaa anteeksi, nyt alan valmistautua mieheni töistä palaamiseen.
Lähetätkö kuukausittain rahaa hänen vanhemmilleen Transsilvaniaan?
Vierailija kirjoitti:
Jos sinun pitäisi verrata miestäsi Hollywood-tähtiin, muistuttaisiko hän eniten Christopher Leetä, Gary Oldmania vai ehkä Brad Pittiä tai Tom Cruisea?
Vaiko kenties Bela Lugosia?
Haluan vielä mainostaa täällä yksityisen Transmatkat toimistomme lomia mieheni linnassa Romaniassa.
Kuljetukset yksityiskoneella (pelkkä meno)
Majoitus rustiikkisessa 1* linnassa
All inclusive
Tarjous toukokuu 2018 yht. 1595,-
Miehen sukulaiset toimivat hotellin henkilökuntana, joten jos jollain oli kiinnostusta venhempiin miehiin vink vink...
Mitä mieltä miehesi on Twilightista, True Bloodista sun muista viimevuotisista vampyyrikronikoista?
Vierailija kirjoitti:
Ottaisitko mehua ja pullaa?
Kiitos, voisin ottaakin. Veripalttu ei enää oikein uppoa.
Täällä on tapahtunut outoja asioita. Ovellemme tuli miesjoukkio heinäseipäitten kanssa ja kyselivät missä mieheni on. Rynnivät kellariin, no eivät sieltä mitään löytäneet. Onneksi häipyivät. Laittoivat minulle valkosipuliseppeleen kaulaan ja sanoivat että olen vaarassa. Pelottaa.
Kiitos muuten matkavarauksistanne, niitä on tullut sankoin joukoin. Moni on kysynyt miksi vain menolento, mutta mieheni mukaan loma on niin ihana ettei kukaan halua palata kotiin, muuta kuin arkussa.
Sinä otit sitten vanhemman miehen. Eikö nuorempaa olisi löytynyt, esim. alle 100-vuotta vanhempaa?
Onko miehellä kiusallinen tapa jättää roiskeet vessanpönttöön, jos ripuloi?
Klo 24.
ap