Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako sormea teillä mahtuu pimperoon helposti?

Vierailija
03.04.2018 |

Ihan näin yksinkertaista asiaa rupesin tuossa sormettaessa miettimään. Itse rinnakkain helposti mahtuu 3 sormea, oikein kiihottuneena 4 rystysiä myöten. Vertasin myös huvikseni 3 sormen leveyttä mieheni penikseen niin onhan tuo aika paljon leveämpi. Eli tilaa olisi huomattavasti isommallekin penikselle :)

Synnyttänyt olen kaksi kertaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole omilla sormilla kokeillut mutta miehen sormia mahtuu helposti kaksi kun olen kiihottunut, kolmas varmaan, ehkä ?menisi jos lämmittelisi oikein pitkään ja laittaisi liukkaria.. mutta miehellä siis hyvin paksut sormet ja melkoiset mieskäpälät että tulos ei standardisoitavissa. 

Nolla synnytystä, urheilen, ilmeisesti ihan normaali tiukkuus. 

Vierailija
22/26 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskisormi on hyvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi, etusormi. Ja olen synnyttänyt. Yksikään mies ei ole kehunut koskaan tiukaksi, kun tulen helposti märäksi. Ihmettelen vaan, kuinka tiukkoja muut naiset on, jos näin on oikeasti, että teillä mahtuu useampi. Olen kyllä nähnyt pikkurillinikin paksuisen peniksen, että onhan ne jotkut miehet myös pikkuriikkisiä. Ei ollut muuten suomimies.

Vierailija
24/26 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessahan sieltä on mahtunut tulemaan vauva, jonka päänympärysmitta on 35 cm. Tuskin mitään yhtä paksua sinne saisi takaisin päin.tungettua.

Mulla ei kyllä mahtunut, repesi.

Vierailija
25/26 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vauvapalstalaisilla menee aina vaan yksi sormi.

Ja miehillä kumminkin kalu isompi kun talouspaperirullan hylsy.  Pituus samaa luokkaa, mutta jonkun sentin paksumpi

Vierailija
26/26 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rystysiin asti, samoin peppuun. Vaimo tykkää, kun venytetään peppua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan