Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako sormea teillä mahtuu pimperoon helposti?

Vierailija
03.04.2018 |

Ihan näin yksinkertaista asiaa rupesin tuossa sormettaessa miettimään. Itse rinnakkain helposti mahtuu 3 sormea, oikein kiihottuneena 4 rystysiä myöten. Vertasin myös huvikseni 3 sormen leveyttä mieheni penikseen niin onhan tuo aika paljon leveämpi. Eli tilaa olisi huomattavasti isommallekin penikselle :)

Synnyttänyt olen kaksi kertaa.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole omilla sormilla kokeillut mutta miehen sormia mahtuu helposti kaksi kun olen kiihottunut, kolmas varmaan, ehkä ?menisi jos lämmittelisi oikein pitkään ja laittaisi liukkaria.. mutta miehellä siis hyvin paksut sormet ja melkoiset mieskäpälät että tulos ei standardisoitavissa. 

Nolla synnytystä, urheilen, ilmeisesti ihan normaali tiukkuus. 

Vierailija
22/47 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskisormi on hyvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi, etusormi. Ja olen synnyttänyt. Yksikään mies ei ole kehunut koskaan tiukaksi, kun tulen helposti märäksi. Ihmettelen vaan, kuinka tiukkoja muut naiset on, jos näin on oikeasti, että teillä mahtuu useampi. Olen kyllä nähnyt pikkurillinikin paksuisen peniksen, että onhan ne jotkut miehet myös pikkuriikkisiä. Ei ollut muuten suomimies.

Vierailija
24/47 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessahan sieltä on mahtunut tulemaan vauva, jonka päänympärysmitta on 35 cm. Tuskin mitään yhtä paksua sinne saisi takaisin päin.tungettua.

Mulla ei kyllä mahtunut, repesi.

Vierailija
25/47 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vauvapalstalaisilla menee aina vaan yksi sormi.

Ja miehillä kumminkin kalu isompi kun talouspaperirullan hylsy.  Pituus samaa luokkaa, mutta jonkun sentin paksumpi

Vierailija
26/47 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rystysiin asti, samoin peppuun. Vaimo tykkää, kun venytetään peppua

Vierailija
27/47 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä vauvapalstalaisilla menee aina vaan yksi sormi.

Ja miehillä kumminkin kalu isompi kun talouspaperirullan hylsy.  Pituus samaa luokkaa, mutta jonkun sentin paksumpi

Minulla on sellainen camping-camping-makkaran paksuinen, vähävähän lyhyempi vaan. Ex-vaimo valitti silti joskus, että menee liian syvälle. Pari seuraavaa kumppania on ollut tyytyväisiä kokoon. Ja minä naisten orgasmiherkkyyteen, koska exä sai vain omin sormin.

Vierailija
28/47 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 saan mahtumaan vaimolle mutta rystysten kohdalla menee raja. Laukeaa fistauksessa rajusti.

Sama täällä. Ei mene koko käsi on liian tiukka vaimolla. Jää rystysistä kiinni.

Vierailija
29/47 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi menee helposti, kolmas oikein ei. Mutta yksi sormi riittää masturboidessa, harvemmin käytän kahta sormea. Olen 38v, yksi synnytys parikymppisenä. 

Kiihoittavasti kerroit seisokki iski kun ajattelel masturbointiasi.

Tunnen yhden ikäisesesi joka on synnyttänyt juurikin parikymppisenä. Tumma nainen. Olisin joskus pannut mutta asia jäi. Tiedä vaikka olisit hän.  Panisin kyllä vieläkin jos saisin tilaisuuden.

Vierailija
30/47 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5 saan mahtumaan vaimolle mutta rystysten kohdalla menee raja. Laukeaa fistauksessa rajusti.

Sama täällä. Ei mene koko käsi on liian tiukka vaimolla. Jää rystysistä kiinni.

Ja sama. Millähän sen viimeisen silauksen saisi? Aiemmin oli kauempana. Alettiin kokeilemaan niin, että peukalo ylhäällä ja rystyset alhaalla välilihan puolella. Tuntuu että menee entistä pitemmälle, ja koko käsi on tosi hilkulla.

Vierailija
31/47 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ketju, jakakaahan muutkin kokemuksia :)

Vierailija
32/47 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mies😂 huono trolli

Vierailija
33/47 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks menee tavallisesti, kolmekin mahtuu kiihottuneena. Sit vaihtelen etusormi-keskisormi ja keskisormi-nimetön yhdistelmien välillä ja kun käteen sattuu nii vaihan kättä kunnes molemmat kädet liian kipeinä. Ehkä pitäis opetella parempaa tekniikkaa

Vierailija
34/47 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mahtuu ainakin kolme. 

Vierailija
35/47 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen oikein kiihottunut ja märkä, niin saan kyllä sisään koko nyrkin.

N57

Vierailija
36/47 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän pimpan sisään mahtui 4 sormeani. Rystysiin tyssäsi.

Halusi sitten lopulta anaalinkin puolelle. Siellä 4 sormea rystyjä myöten teki hänelle erittäin gutaa. Erään kerran sitten meni kännissä doggy asentoon ja sillä kertaa 4 sormea anaalissa ei riittänyt. Pyysi aina lisää ja kysyi montako on sisällä. No aloin laittaa toisenkin käden sormia sisään etusormesta alkaen. Lopulta molempien käsien 4 sormea olivat melkein rystyjä myöten anaalissa. Vain peukut ulkopuolella. Olin aika yllättynyt eikä hän itsekään ollut uskoa, kun kerroin että kahdeksan siellä on.

Minulla ei tosiaan ole erityisen paksut sormet, mutta rystyset ovat leveät. Koskaan en onnistunut fistaamaan eksää pimppaan. Anaaliin en halunnut jostain syystä kokeilla, varmaan olisi onnistunut eksän kanssa, mutta ei se oikein kiihottanut minua ajatuksena.

Synnytyksen jälkeen ehkä pimppa fistaus olisi voinut onnistua, sillä teimme niihin aikoihin sellaisen tempun, että tunkeuduin kalullani pimppaan takaapäin ja sitten hän ujutti etukautta dildonsa pimppaan. Eli teknisesti tiedämme, miltä tuntuisi dp pimppaan. Ahdasta oli ja laukesin nopeasti. Myös sitä kokeilimme että minä tunkeuduin ensin kortsun kanssa anaaliin ja hän sitten ujutti dildon pimppaansa. Eli myös sellainen tekninen dp on koettu. Kaluni ympärys on n. 14cm ja dildo oli kärjestään hieman ohuempi kuin kaluni, mutta keskikohdasta eteenpäin hieman paksumpi, n. 16cm.

Nyksää lämmittelen yleensä 1-2 sormella. Joskus sisällä käväisi neljäkin. Anaalista hän ei ole kiinnostunut yhtään.

Vierailija
37/47 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottuneena tätä vain tehdäänkin meillä. Iso mies minulla niin yksi sormensa riittää, toista on yritetty mutta sattuu ihan liikaa. Peniksensä on kuitenkin isompi mutta sen minä kestän ja tuntuu ihanalta. En ymmärrä tätä. Tiukaksi on kyllä kehuttukin eikä ole muuttunut iän myötä. N50, ei raskauksia.

Vierailija
38/47 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisi tosiaan menee, mutta samasta kohtaa jää kiinni. Kokeilin paperilla ympärysmitan ja noin HK:n sinisen kokoinen mahtuisi tai vähän isompi :)

Vierailija
39/47 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvan pilluun menee kolme, eikä neljäs mene. Nuollessa rouvaa pillussa on vain yksi sormi kohteen pyynnöstä. Rouva on 63v ja pyöräyttänyt muutaman muksun.

Vierailija
40/47 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kertoo ettei synnytys vaikuta. Mutta kyllä sen miehenä huomaa onko sieltä lapsi tullut ulos joskus.

Lähes kaikkiin synnyttäneisiin sujahtanut koko käsi sisään pienen lämmittelyn jälkeen.

Ja tuollakaan ei ole mitään tekemistä sen kanssa etteikö seksi olisi erittäin nautinnollista heidän kanssaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan