Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako sormea teillä mahtuu pimperoon helposti?

Vierailija
03.04.2018 |

Ihan näin yksinkertaista asiaa rupesin tuossa sormettaessa miettimään. Itse rinnakkain helposti mahtuu 3 sormea, oikein kiihottuneena 4 rystysiä myöten. Vertasin myös huvikseni 3 sormen leveyttä mieheni penikseen niin onhan tuo aika paljon leveämpi. Eli tilaa olisi huomattavasti isommallekin penikselle :)

Synnyttänyt olen kaksi kertaa.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse synnyttänyt pari kertaa ja koko käsi menee helposti sisälle, jos hieman kiihottunut tai käyttää hieman liukkaria.
Rva55

Vierailija
42/47 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuun mahtuu hyvällä lämmittelyllä koko käsi

N55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisesti kiihottuneeseen, eli märkään, tavaraan mahtuu miehen käsi rannetta myöten, sujuvasti. Operaation nimitys on fisting, suomeksi vaikkapa nyrkittäminen.
Tavaraan joka ei ole seksuaalisesti kiihottunut ei mahdu kuin muutama sormi.  Nainen ei voi kiihottaa itseään seksuaalisesti, siihen tarvitaan miehen tuoma seksuaalinen jännite.

Vierailija
44/47 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tää muka totta, että näin moni tunkee sinne koko käden :o

Mulla mahtuu 2 sormea, just vessassa testasin :) Mies sormettaa mua myös kahdella. Eka aloittaa yhdellä ja lisää vähän myöhemmin toisen. Enempää en halua, se on just hyvä.

Vierailija
45/47 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sormettaa??

Vierailija
46/47 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 menee helposti, sitten kun alkaa kiihottumaan menee loput 2 supussa mutta jää rystysistä kiinni. Takaapäin-asennossa uppoaa kalu pohjaan asti.

Vierailija
47/47 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vauvapalstalaisilla menee aina vaan yksi sormi.

Täällä menee vanha sisuaskivitsikin ihan vituix

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän