Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset luulevat, että miehet arvostavat sängystä toiseen hyppiviä?

Vierailija
03.04.2018 |

Olen törmännyt toistuvasti naisten väitteeseen, että monta seksikumppania on miehelle kunniaksi, mutta naiselle häpeäksi.

Mistä tämä käsitys on syntynyt?

En ole koskaan kuulunut yhteenkään miesporukkaan, jossa pllun perässä juoksevaa miestä olisi arvostettu. Heitä pidetään joko pinnallisina pskiaisina tai teini-ikään jämähtäneinä reppanoina.

Mistä käsitys tulee?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten väite? Taitaa olla miesten väite kun koittavat pönkittää egoaan.

Vierailija
22/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos annettais kaikkien harrastaa seksiä just niinkun tykkäävät ja lakattaisiin arvostelemasta? Jotkut tykkää seksistä enemmän, jotkut vähemmän. Jotkut arvostavat tunteita, joidenkin mielestä seksi vaan on kivaa touhua ja verrannollista vaikka tenniksenpeluuseen.

Seksi voi olla kivaa, mutta kaikki eivät vain tunne että se on hyvää tai sen arvoista eri petikumppanien kanssa. Tenniksen pelaamisessakin voi tulla vastaan huonoja pelaajia, mutta jos löytää hyvän vastapelurin niin miksi vaihtaa tai arvuutella mitä sieltä taas seuraavaksi tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos annettais kaikkien harrastaa seksiä just niinkun tykkäävät ja lakattaisiin arvostelemasta? Jotkut tykkää seksistä enemmän, jotkut vähemmän. Jotkut arvostavat tunteita, joidenkin mielestä seksi vaan on kivaa touhua ja verrannollista vaikka tenniksenpeluuseen.

Ei se, että haluaa odottaa rakkautta = ei hypi monen kanssa, tarkoita ettei tykkäisi seksistä ;) Halut voi olla vaikka kuinka kovat, mutta silti odotetaan oikeaa ihmistä.

Mutta muuten samaa mieltä, ei arvostella, ainakaan ilkeästi!

Vierailija
24/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen törmännyt toistuvasti naisten väitteeseen, että monta seksikumppania on miehelle kunniaksi, mutta naiselle häpeäksi.

Koska jos jokainen avain avaa yhden lukon, niin se on paska lukko.

Mutta jos yksi avain avaa jokaisen lukon, se on arvokas yleisavain.

Millä tavalla yleisavain on yksityisavainta arvokkaampi naiselle jos hän on lukko. Millä tavalla yleisavain on yksityisavainta arvokkaampi miehille, kun he eivät voi muuntautua yleisavaimiksi mallin perusteella.

Ja hukkaapa yleisavain - joka helkkarin lukko sarjoitetaan uudelleen. Kallista ja hankalaa. Kritiikittä ympäriinsä pökkivä mies on ennemminkin jakoavain.

Vierailija
25/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla yleisavain on yksityisavainta arvokkaampi naiselle jos hän on lukko.

Kokee itsensä erityiseksi, jos yleisavainta käytetään vain yhteen lukkoon, vaikka kaikki muutkin lukot saisi sillä auki koska tahansa.

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla yleisavain on yksityisavainta arvokkaampi miehille, kun he eivät voi muuntautua yleisavaimiksi mallin perusteella.

Yleisavain idolisoidaan, sitä ihaillaan ja kadehditaan yhtäläisesti. Yleisavain toimii miehille fantasian lähteenä.

Vierailija
26/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeampi kysymys on miksi sängystä toiseen hyppivät miehet kuvittelee, että kukaan arvostaisi heitä? 

Vierailija
27/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeampi kysymys on miksi sängystä toiseen hyppivät miehet kuvittelee, että kukaan arvostaisi heitä? 

Ihminen on muutakin kuin seksikumppaniensa määrä. Ei seksillä lähdetä kenenkään arvostusta hakemaan, vaan siitä nautitaan, yhden, kahden tai vaikka sadan kumppanin kanssa. Mainettaan ei kannata turhaan murehtia, jos nyt ei asu jossain kymmenen asukkaan kylässä.

Vierailija
28/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset tuntevat vetoa pahoihin poikiin, vaikka väittävät toista.

Koska jokainen mies haluaisi olla paha poika, vaikka väittävät toista.

Vierailija
29/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppaneiden määrä ei kerro mitään siitä miten hyvä mies on sängyssä. Jos on riittävästi ulkonäköä tai statusta niin yhdenillanjuttuja kyllä irtoaa. Mutta satunnaisissa seksisuhteissa harvoin oppii hyväksi rakastajaksi, koska yhden kumppanin kanssa ollaan niin lyhyt aika. Itse tein sen erehdyksen nuorena että otin vanhemman ja kokeneemman miehen. Se hänen kokemuksensa oli vain lyhyistä jutuista, seurustellut ei ollut koskaan. Tämän parin vuoden suhteen aikana en saanut orgasmia koskaan, sen jälkeen kyllä. Seuraava poikaystäväni oli ollut pitkässä parisuhteessa ja osasi huomattavasti paremmin huomioida naista sängyssä.

Vierailija
30/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla yleisavain on yksityisavainta arvokkaampi naiselle jos hän on lukko.

Kokee itsensä erityiseksi, jos yleisavainta käytetään vain yhteen lukkoon, vaikka kaikki muutkin lukot saisi sillä auki koska tahansa.

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla yleisavain on yksityisavainta arvokkaampi miehille, kun he eivät voi muuntautua yleisavaimiksi mallin perusteella.

Yleisavain idolisoidaan, sitä ihaillaan ja kadehditaan yhtäläisesti. Yleisavain toimii miehille fantasian lähteenä.

Toinen, romanttisempi erityisyyden kokemus syntyy tietenkin tunteesta: ovat kuin luotuja vain ja ainoastaan toisilleen. Mutta toisaalta ajatukses toistuu radioaalloillakin moneen kertaan "vaikka monta vastaantulijaa voisit yhtä lailla rakastaa". Ja näinhän se taitaa olla että naisetkin on yllättävän kilpailuhaluisia :D voitto kanssasisarista tuntuu makoisalta. No mutta oli miten oli, pelimiehistä ei ole miehille kauheasti hyötyä koska useinkaan samat kiksiniksit ei toimi yksityisavaimella koska erot yleisavaimeen ei ole mitään pääleliimattuja, vaan ne on suorastaan sisäsyntyisiä, luontoeroja. E.I.Y.E.

Vierailija
31/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaisiin lukkoihin käy yksi ainoa avain. Kysykää Sveitsin pankista :D

Vierailija
32/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut miesten puhuvan arvostavasti/kateellisesti kavereistaan, joilla on ollut kymmeniä naisjuttuja.

Eivät enää silloin, kun ikää alkaa olemaan +30v. Silloin nämä seikkailijat alkavat olemaan kateellisia niille miehille, joilla on vakaa perhe-elämä.

Just näin. Kyllähän nuoriin naisiin voi vedota sellaiset ”köyhän miehen cheekit” joilla naisia ja egoa piisaa. Mut kolmenkympin jälkeen alkaa jo olla säälittävää, jos sama jamppa edelleen pörrää teinibaareissa parikymppisiä vonkaamassa. Saatikaan sama homma viisikymppisenä.

Vierailija
33/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat halutun miehen, ja lukuisat seksikumppanit osoittvat miehen olevan haluttu.

Minulle taas tuollainen osoittaa miehen olevan lutkamainen eli ei parisuhdemateriaalia mitenkään. Ei sellaiseen ihmiseen voi luottaa ja yleensäkin mies joka ns. panee kaikkea mikä liikkuu on jämähtänyt jonnekin teinitasolle eikä ole kykenevä sitoutumaan mihinkään vakavaan.

Tulemme kuolemaan sukupuuttoon. Miehenä miesten keskuudessa olevana on surullista, kuinka tyhmyyttä ja yksinkertaisuutta vaalitaan sekä kännien vetämistä ja ympäriinsä panemista:(

Vierailija
34/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat halutun miehen, ja lukuisat seksikumppanit osoittvat miehen olevan haluttu.

Minulle taas tuollainen osoittaa miehen olevan lutkamainen eli ei parisuhdemateriaalia mitenkään. Ei sellaiseen ihmiseen voi luottaa ja yleensäkin mies joka ns. panee kaikkea mikä liikkuu on jämähtänyt jonnekin teinitasolle eikä ole kykenevä sitoutumaan mihinkään vakavaan.

Tulemme kuolemaan sukupuuttoon. Miehenä miesten keskuudessa olevana on surullista, kuinka tyhmyyttä ja yksinkertaisuutta vaalitaan sekä kännien vetämistä ja ympäriinsä panemista:(

Sehän antaa niille fiksuille, luotettaville, tunne-elämältään normaaleille, romanttisille miehille etulyöntiaseman, nuo toisenlaiset nimittäin pelaavat itsensä äkkiä ulos parisuhdetta ja perhettä toivovien naisten suosiosta.

Vierailija
35/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on ihan se ja sama onko miehellä (tai naisella) ollut 1 vai 40 kumppania sinkkuaikoina, kunhan parisuhteessa on vain se yksi:) Toiset ihastuu ja rupeaa parisuhteisiin matalammalla kynnyksellä eikä sänkykumppaneita ehdi paljoa kertyä, kun taas toiset viettävät nuoruutensa mielummin sinkkuna ja siinähän kertyy 25-vuotiaaseen mennessä helposti lähemmäs 30 kumppania jos kolmekin kertaa vuodessa harrastaa seksiä - itse en pidä muutamaa kertaa vuodessa kovin hurjasteluna tai paheksuttavana :D 

Ei nyt jaksaisi vuonna 2018 keskustelua enää siitä että kumppanien määrä korreloisi jotenkin ihmisen laadukkuuden kanssa, itse ainakin arvostan ihmisiä ihan muiden ansioiden perusteella kuin seksikumppanien määrällä...  

Vierailija
36/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on muutakin kuin seksikumppaniensa määrä. Ei seksillä lähdetä kenenkään arvostusta hakemaan, vaan siitä nautitaan, yhden, kahden tai vaikka sadan kumppanin kanssa. Mainettaan ei kannata turhaan murehtia, jos nyt ei asu jossain kymmenen asukkaan kylässä.

Tässä näkyy hyvin tavallinen nykyajan ajatus: Nauti täysillä, nauti! Oletteko koskaan miettineet, entäs jos tällainen partnereiden vaihtaminen ja vapaa seksi ei olekaan oikein? Nyt nautitte, mutta entäs jos kuoleman jälkeen tulee iankaikkinen kadotus? Uskaltaako sellaista ajatella?

Vierailija
37/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on ihan se ja sama onko miehellä (tai naisella) ollut 1 vai 40 kumppania sinkkuaikoina, kunhan parisuhteessa on vain se yksi:) Toiset ihastuu ja rupeaa parisuhteisiin matalammalla kynnyksellä eikä sänkykumppaneita ehdi paljoa kertyä, kun taas toiset viettävät nuoruutensa mielummin sinkkuna ja siinähän kertyy 25-vuotiaaseen mennessä helposti lähemmäs 30 kumppania jos kolmekin kertaa vuodessa harrastaa seksiä - itse en pidä muutamaa kertaa vuodessa kovin hurjasteluna tai paheksuttavana :D 

Ei nyt jaksaisi vuonna 2018 keskustelua enää siitä että kumppanien määrä korreloisi jotenkin ihmisen laadukkuuden kanssa, itse ainakin arvostan ihmisiä ihan muiden ansioiden perusteella kuin seksikumppanien määrällä...  

Just, ja sitten vielä kun korjataan se käsitys, että ainoastaan ne, joilla on paljon kumppaneita, pitävät seksistä, niin hyvä on. Voi ehkä joutua vielä hiukan odottamaan...

6 kumppania, tuhansia seksikertoja

Vierailija
38/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset tuntevat vetoa pahoihin poikiin, vaikka väittävät toista.

Koska jokainen mies haluaisi olla paha poika, vaikka väittävät toista.

Jos tyttö/nainen tuntee vetoa pahoihin poikiin, hän on terapian tarpeessa. Jos poika/mies haluaa olla paha poika, sama juttu. Jotain on mennyt kasvussa pieleen, ja olisi aika analysoida, mikä meni pieleen. Hyvin voiva ihminen ei halua pahoja asioita elämässään, vaan hyviä asioita. 

Vierailija
39/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menin ekan kerran sänkyyn 24-vuotiaana, eli ei kerry kaikille kuten ehdotit :D  Harva kunnon tyttö ja poika aloittaa seksielämänsä vielä 15-vuotiaana. Ei edes ehtisi, keskittyvät kouluun ja harrastuksiin ja ystäviinsäkin, JOS ehtivät sitäkään. Ei ole kiirettä sänkyyn hypätä ollenkaan, annetaan  nuorten kehittyä rauhassa eikä iskosteta keskenkasvuista "nyt kiireesti neitsyydestä eroon"- mantraa toisten mieliin <3 

Teinien äiti 46v

Vierailija
40/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä menin ekan kerran sänkyyn 24-vuotiaana, eli ei kerry kaikille kuten ehdotit :D  Harva kunnon tyttö ja poika aloittaa seksielämänsä vielä 15-vuotiaana. Ei edes ehtisi, keskittyvät kouluun ja harrastuksiin ja ystäviinsäkin, JOS ehtivät sitäkään. Ei ole kiirettä sänkyyn hypätä ollenkaan, annetaan  nuorten kehittyä rauhassa eikä iskosteta keskenkasvuista "nyt kiireesti neitsyydestä eroon"- mantraa toisten mieliin <3 

Teinien äiti 46v

Itse taasen menin sänkyyn miehen kanssa 25 v:nä ja sen jälkeen on ollut 14 partneria 48 ikävuoteen mennessä ja voisi olla ollut 20 enemmänkin näin jälkikäteen ajatellen, koska turhaa olen ollut selibaatissa joskus vuoden tai kolmekin kerrallansa.. Täysin epäluonnollista paitsi että pantavia miehiä oli aikoinaan aika harvassa, nykyään miehetkin vähän kiinnittävät ulkonäköönsä huomiota ja ovat lihaksikkaita. Nyt olen siis puuma, koska en ikäisistäni miehistä välitä ja harrastan edelleen seksiä ja aiemman suhteen päättyessä etsin uuden itseäni vähintään 10 vuotta nuoremman partnerin.